Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti Dipped MINI Cooper S R53

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    Lees a.u.b. mijn tekst opnieuw voor je met zoiets afkomt..

Mywrap is exlusief verdeler van Plasti Dip FLUSSIGUMMI. Ik weet dit omdat ik zelf bij Jero aankocht, ze verdeelden voor BNLX.

Ikzelf werk met Performix nu, en ik heb nergens vermeld dat ik het exclusief verdeel . Want dat bestaat inderdaad niet.

Grts
    OK ;-)

Comment

En is die "flussigummi" slechter (kwalitatief) dan de originele plastidip? Aangezien ik binnenkort iets wil proberen (grille spuiten) en ik dacht mijn "plastidip" bij mywrap te halen.

Comment

Iemand enig idee waar ik aan 1 spuitbus camo green en 1 spuitbus mat zwart zou geraken?
        De meeste verdelers die ik vindt via google hebben geen stock meer en het zal wss een paar maanden duren tegen dat die terug bijgevuld is.(vooral voor de Camo green)
        Het is niet zoveel dat ik nodig heb, misschien heeft iemand thuis nog een overschot...
        Dank bij voorbaat.

Comment

Op amazon.de bestellen, hebt ge het (normaal) binnen de 3 werkdagen.
          Van mat zwart heb ik denk ik wel nog een bus staan.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Zijn er hier mensen die velgen plastidippen? tegen een forumprijske
            BMW X5 45e

Comment

Plastidippen van velgskes is toch niet moeilijk :-) Voorzichtig fijne laagjes spuiten. Heb de mijn met foliatec gedaan. Iets moeilijker, maar hadden wel de kleur die ik specifiek zocht ;-) Lijkt zwart, maar is antraciet in het daglicht met veel metallic deeltjes in.

Comment

Ik heb er niet de tijd en plaats voor om dat zelf te doen, en vooral ik ben énorm onhandig dus dat zou zwaar mislopen . Daarom dat ik iemand zoek die dat wel kan
                BMW X5 45e

Comment

Cho, is niet echt onze bezigheid, maar hier lopen geregeld wel een paar mannen rond die zich hier wel mee bezig houden. Kan u via pm wel een paar nummers geven als je wil.

Comment

Mag altijd
                    BMW X5 45e

Comment

Kevin, in de zomer moogde altijd nog is afkomen :p hopelijk mislukt het weer ni bij u leon :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

nice kleur staat hem heel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Ik heb er niet de tijd en plaats voor om dat zelf te doen, en vooral ik ben énorm onhandig dus dat zou zwaar mislopen . Daarom dat ik iemand zoek die dat wel kan
                          Kga als't beter weer is ne maat zijn velgen plastidippen, als dat goed lukt moogde altijd afkomen zenne

Comment

Sorry dat ik dit er zo tussen smijt,
                            heeft iemand hier soms ervering met deze site http://www.plastidip.eu/spray-mat-ca...astidip-spray/ ?
                            €12,50 tot €15,95 voor een bus is echt wel weinig maar is het ook te betrouwen?

Comment

Hoeveel bussen van 400ml heb ik nodig om 8 velgen te dippen? (4 van 15" en 4 van 18")
                              BMW X5 45e

Comment

8 normaal, neem misschien 1 extra maar 8 moet lukken denk..
                                Hangt ook af hoeveel lagen je wilt zetten natuurlijk

Comment

Ze raden 4 of 5 lagen aan per velg
                                  BMW X5 45e

Comment

Heb ik ook gedaan op 17'' velgen en 4 bussen was perfect

Comment

range rover

Hey Gregorie, zou je dit nog eens kunnen overdoen voor iamand met hetzelfde kleur. een range rover sport.

Hoe is de dipping met verloop van tijd,

Groetjes Tom

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                      Zoals de meesten hier al wel weten, heb ik overlaatst samen met de broer van mijn vriendin, zijn auto met Plastidip gespoten.

Omdat het wat mocht opvallen, kwamen we uit op heel fel oranje.

Zo gezegd zo gedaan, dus de eerste keer buiten zijn auto gespoten met, wat we toen dachten dat het was, Firebelly Orange Plastidip.

Kleur viel heel goed mee, en de reacties van de mensen waren 50/50. De één vond het heel knap, de ander vond het lelijk. Tja, kleuren/smaken...

Er was echter 1 probleem, we vonden het veel te grof. Bij Plastidip op grote oppervlakten kan je al snel last hebben van ruwe textuur indien slecht gespoten. We hebben dan verschillende manieren geprobeerd om het gladder te krijgen, wat dan uiteindelijk ook gelukt is, maar toen was de kleur minder door het bewerken.

Nieuwe pot Firebelly Orange besteld (in feite fluo oranje), en opnieuw gespoten. Textuur trok weer op niets, maar de kleur was nog erger. Trok in feite op niks.

Dat zette ons aan het denken, zou die eerste kleur wel überhaupt Firebelly zijn van Plastidip. De mens gecontacteerd waar we de verf eerst van hadden gekocht en die wist ons te zeggen dat hij die zelf maakte

3e keer goeie keer, dus nu opnieuw verf gekocht, de kleur zelf gemaakt, en last but not least, daar glow in the dark in gemengd

's Nachts zou hij dus moeten oplichten.

Gisteren dus de 3e keer geprobeerd, maar dit keer in een afgesloten garage zonder wind/stof en dergelijke. Met een professioneel spuitpistool. Met als resultaat dat we nu een veel betere textuur hebben. Hij is vrij glad nu (glad als autolak gaat het nooit worden, het blijft een rubbercoating ), en de kleur valt heel goed mee.

De auto stond onder vrij weinig licht in de garage, maar dat was toch genoeg om zachtjes wit/licht oranje op te lichten wanneer we het pikdonker maakten, supervet!

Vanavond dus beiden heel benieuwd wat het gaat geven na een hele dag in de "zon" te hebben gestaan buiten. Dit zijn foto's van vandaag overdag:

Comment

Ik zou morgenvroeg aan Plasti-dip moeten geraken, iemand die dat op stock heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          auto met Plastidip gespoten.

Er was echter 1 probleem, we vonden het veel te grof. Bij Plastidip op grote oppervlakten kan je al snel last hebben van ruwe textuur indien slecht gespoten. We hebben dan verschillende manieren geprobeerd om het gladder te krijgen, wat dan uiteindelijk ook gelukt is, maar toen was de kleur minder door het bewerken.
                                          Nieuwe pot Firebelly Orange besteld (in feite fluo oranje), en opnieuw gespoten. Textuur trok weer op niets, maar de kleur was nog erger. Trok in feite op niks.
                                          Dat zette ons aan het denken, zou die eerste kleur wel überhaupt Firebelly zijn van Plastidip. De mens gecontacteerd waar we de verf eerst van hadden gekocht en die wist ons te zeggen dat hij die zelf maakte
                                          3e keer goeie keer, dus nu opnieuw verf gekocht, de kleur zelf gemaakt, en last but not least, daar glow in the dark in gemengd

Gisteren dus de 3e keer geprobeerd, maar dit keer in een afgesloten garage zonder wind/stof en dergelijke. Met een professioneel spuitpistool. Met als resultaat dat we nu een veel betere textuur hebben. Hij is vrij glad nu (glad als autolak gaat het nooit worden, het blijft een rubbercoating ), en de kleur valt heel goed mee.
                                          Greg
                                          wat heb je gemengd : metalizer, pearllizer en welke kleuren heb je gemengd ?

welke glow in the dark verf heb je gerbuikt , is er geen probleem want de rubber dip gebruikt thinner en de glow verf leek mij op water basis laat zich dat wel mengen ?

heb je dat met een airless spuittoestel van rubberdip gespoten ?

Comment

Working...
                                          X