Mededeling

Collapse
No announcement yet.

parkeersensoren, parkeerhulp aftermarkt , welke zijn de beste prijs/kwaliteit ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• parkeersensoren, parkeerhulp aftermarkt , welke zijn de beste prijs/kwaliteit ?

Hallo iedereen,

ik heb deze week een occasie bestelwagentje gekocht, lichte vracht.
    In de lichte vracht ruilmte, zitten er geen ramen, dus bij parkeren kan ik alleen mijn 2 buitenste spiegels gebruiken.

Nu wil ik zelf een set parkeersenoren kopen en plaatsen, alleen wil ik geen brol kopen van 30 euro....
    De sensoren moeten dus heel betrouwbaar zijn, anders waarvoor heb je ze.....!?
    max prijs van 130 euro.

ik zie velen valeo aanbevelen, alleen werken deze niet als het regent zeggen sommige, dan blijven ze biepen....

welke zijn de beste prijs / kwaliteit.
    Gezien we hier over een bestelwagen hebben, moeten de senoren niet meegespoten worden in koetswerkkleur, de bumper is zwart.

Een achteruitrij camera wil ik niet, enkel sensoren....

wie, welk en waarom....

Ik weet niet welk merk sensoren in mijn Passat zitten maar bij regen zijn die k..tdingen ontregeld en blijven ze piepen.

Comment

Is een achteruitrijcamera dan geen optie?
      Op het net circuleren prijzen van 100 a 200 euro.

Comment

nope, geen achteruitkijkcamera....geen geschikte plaats.

maar ik heb al contact gehad met de producent van valeo.
        de regensensoren van bj 2010 hadden inderdaad een regenprobleem, de huidige generatie werkt wel in de regen....

Comment

ik heb de valeo park & beeb besteld....92euro http://www.conrad.be/ce/nl/product/8...archDetail=005
          ik ben benieuwd

Comment

na 3 weken gebruik, moet ik vaststellen dat....ze perfect werken, ook in de regen!
            ik had ongeveer een 3,5 uur nodig om het mooi te installeren....

Comment

Working...
            X