Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 3-weg composet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke 3-weg composet?

Ik zou graag het geluid van mijn saab 9 3 upgraden,de HU is al vervangen door een pioneer,na verloop van tijd komt er ook nog een versterker bij.
    Maar ik wil nu dus al een 3 weg composet steken want de std speakers klinken echt niet,nu heeft de lokale ICE-winkel mij de Hertz HSK 163 aangeraden.

Ik ben er helaas al te lang uit,is dit een goed setje?Of kan ik beter naar iets anders uitkijken?

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
    Ik zou graag het geluid van mijn saab 9 3 upgraden,de HU is al vervangen door een pioneer,na verloop van tijd komt er ook nog een versterker bij.
    Maar ik wil nu dus al een 3 weg composet steken want de std speakers klinken echt niet,nu heeft de lokale ICE-winkel mij de Hertz HSK 163 aangeraden.

Ik ben er helaas al te lang uit,is dit een goed setje?Of kan ik beter naar iets anders uitkijken?
    ik heb altijd met boston pro gespeeld, das super kwaliteit.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Boston is super. Maar informeer je eens naar Helix! Heb dit in der tijd in mijn wagen gehad waar "show and shine" mee gedaan werd. Was de enige set die erin zat in combinatie met een sub en dit speelde verschrikkelijk hard en zuiver. (Phoenx gold 'titanium' versterker) Herinner me nog dat er in de expohallen van Gent een DVD opstond van Tjiesto en je hoorde het zuiver boven alles uitkomen.

Comment

Ik zou de focal Kevlar nemen, is toch net beter dan de Hertz set. Al moet er op de Focal echt wel een versterker staan om ze tot hun recht te laten komen, want het vermogen van de radio op zich zal niet voldoende zijn.

Comment

Morgen eens gaan luisteren

Comment

je kan ook eens kijken voor Ground-Zero , zijn er in alle prijsklassen
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
            X