Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E87 + velgen 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E87 + velgen 3-serie

Beste forummers,

Sinds kort heb ik een BMW E87 maar hier staan van die originele wieldopwieltjes op. Dit moet natuurlijk verdwijnen

Op internet was ik al eens rustig aan het kijken naar andere wielen en had een mooi setje gevonden afkomstig van een BMW 3-serie.

Het gaat om de volgende velgen :

18"

Nu wou ik graag weten of deze:
    a) goed passen
    b) wettelijk zijn.

Iemand die mij hier een sluitend antwoord op kan geven? Liefst met een beetje technische achtergrond?

Hartelijk dank!

Oorspronkelijk geplaatst door jens_vc Bekijk Berichten
    Beste forummers,

Sinds kort heb ik een BMW E87 maar hier staan van die originele wieldopwieltjes op. Dit moet natuurlijk verdwijnen

Op internet was ik al eens rustig aan het kijken naar andere wielen en had een mooi setje gevonden afkomstig van een BMW 3-serie.

Het gaat om de volgende velgen :

18"

Nu wou ik graag weten of deze:
    a) goed passen
    b) wettelijk zijn.

Iemand die mij hier een sluitend antwoord op kan geven? Liefst met een beetje technische achtergrond?

Hartelijk dank!
    ET waarde klopt niet, ze gaan te ver uitsteken.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Je hebt een velg nodig met een et waarde rond de 50, de e90 heeft een et 37 geloof ik

Comment

Vervolgens wil ik nog iets vragen. Ik heb mijn oog laten vallen op BMW 261m velgen. Maar hoe zit het eigenlijk het detecteren van een lekke band? Is dit een sensor in het wiel? of welk principe wordt toegepast. Ik hoop deze indicatie te behouden maar wat zijn de mogelijke scenario's bij het bijvoorbeeld monteren van imitatievelgen? Ga ik foutmeldingen krijgen ofzo? Kan iemand mij hier een woordje uitleg over geven? Bedankt!

Comment

Bandenspanningscontrole werkt middels rotatiesnelheid, meen ik me te herinneren.

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
          BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
          Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
          X