Oorspronkelijk geplaatst door Motormark
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning garantie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoundiDit is niet altijd de beste reclame.
Snel werk = half werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichtenik kijk alles 'redelijk' na maar ik ben benieuwd wie vb voor een auto verzekering heel de boel doorleest eer hij het ondertekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koundi
Als jij moet ontwikkelen, wie gaat dan de files voor de klanten schrijven?
Ik krijg juist een bericht dat je er zelfs niet bent vandaag.
Wie schrijft dan de files op dit ogenblik als ik vragen mag?
ps , ja te veel ontwikkelingswerk voor 1 testbank, er komen steeds meer modellen bij en de software wordt ingewikkelder door de strengere emissie -eisen, vandaar heb je ook meer ontwikkelingswerk en dus de logische keuze voor een extra testbank die volledig gewijt is aan research, dat heeft met blaskaak niets te maken, wel met het streven naar een top-product van top-kwaliteit , ze zouden beter Michelin sterren uitdelen voor chiptuners ipv voor restaurants ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koundi(dankzij uw garantiefraude)
Jij weet helemaal niets van mij, mijn bedrijf of mijn garanties , buiten de zever en leugens die jouw tuner je verteld heeft over ons ( uit pure jaloezie ) , dus please vertel over dingen die je weet , kan verifieren en bewijzen, de rest kan je op café bespreken maar hoort hier niet thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenniemand, want in de polis (contract ) wordt steeds verwezen naar de algemene voorwaarden van de maatschappij en die voorwaarden kan je enkel bij de maatschappij inlezen en telt makkelijk een 1000 tal bladzijdes. Dus niemand die dat leest.
Waar is dan de upload, de hyperlink of de uitdraai van die polis (néén, niet de voorwaarden) ?
Ook weer een hele duistere uitleg !
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtensorry maar voor de laatste keer, ik ben fabrikant van een product, wettelijk gezien ben ik verplicht garantie te geven ( tuners die geen garantie geven zijn dus onwettig bezig ).
Als deze weigert om na een dispuut aan zijn garantiebepalingen te voldoen, zal hij hiertoe verplicht worden.
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtentuners die geen garantie geven zijn dus onwettig bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichtenbeetje lastig, die uitlaatgassen Bruno?
Was uit nieuwsgierigheid aan het kijken op de webcam. Normaal dat er geen geluid is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtennee, spijtig geen geluid, we zouden daar nog eens een oplossing voor moeten vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten...ook iets voor op die to-do-list ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtennee, spijtig geen geluid, we zouden daar nog eens een oplossing voor moeten vinden
Idd, want dan wordt het interessant he. Nu zit je als een dove te kijken terwijl het geluid nu net zo interessant is bij een wagen
Dit weekend bezit ik een E87 118d.Overweeg eventueel een tuning. Wordt 400Nm altijd gehaald? Vind ik belangrijker dan 175 of 180pk. Kan ik, lukraak, eens binnenspringen voor wat info en om eens te zien hoe dit alles in zijn werk gaat of werk je voor info ook op afspraak?
En om on.topic te blijven: leg je dan ook de garantie uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk BerichtenIdd, want dan wordt het interessant he. Nu zit je als een dove te kijken terwijl het geluid nu net zo interessant is bij een wagen
Dit weekend bezit ik een E87 118d.Overweeg eventueel een tuning. Wordt 400Nm altijd gehaald? Vind ik belangrijker dan 175 of 180pk. Kan ik, lukraak, eens binnenspringen voor wat info en om eens te zien hoe dit alles in zijn werk gaat of werk je voor info ook op afspraak?
En om on.topic te blijven: leg je dan ook de garantie uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenSorry om misschien weeral eens tegen de stroom in te gaan maar dit klopt allesbehalve.
Fabrikanten hebben de wettelijke verplichting indien zij hun producten in de EU wensen te verkopen, een garantieperiode van minimum 2 jaar te geven.
Vandenborre geeft enkel de fabrieksgarantie door aan de consument. In sommige gevallen kan de consument een bijkomende garantieperiode kopen (bv flatscreen tv's) en deze wordt dan gedekt door een aparte verzekeraar. Een ander voorbeeld: in de USA geeft Apple 1 jaar op hun toestellen, in EU echter zijn ze verplicht van 2 jaar te geven willen ze hier verkopen... Dat jaar exta garantie calculeert Apple dus in haar productprijs in. (Vandaar ook het prijsverschil met de States o.a.)
Met Vandenborre heb ik geen ervaring, maar met Krefel wel: heb al eens een garantie gekregen van een friteuse en van een smartphone. In beide gevallen werd het toestel naar de betreffende fabrikant of distributeur verzonden zodat deze kan bepalen of de garantieclaim geldig is of niet. Krefel of Vandenborre hebben hier niks in te beslissen... Ook was ik beide toestellen verschillende weken kwijt alvorens ik antwoord kreeg dat de de garantie geaccepteerd werd door de fabrikant/distributeur.
Indien je onmiddelijk een vervangingstoestel wenst, dan praat je over optionele bijkomende garantieformules en deze worden in 99,9% van de gevallen afzonderlijk verkocht aan de consument.
Nog niet opgevallen dat voor duurdere toestellen ze zelf soms bijkomende of verlengde garanties trachten te verkopen? Logisch ook want hier verdienen ze veel geld mee... De huidige toestellen overtreffen meestal wel ruimschoots een levensduur van 2 jaar dus die 'extra' garantie die ze verkopen aan de consument is in vele gevallen 100% bijkomende winstmarge.
Apple geeft ook in Europa maar 1 jaar garantie.
Wat in strijd is met de Europese wetgeving maar ze komen er toch mee weg.
Het 2 de jaar kwam van de winkel die hem leverde maar dat is nu ook gedaan.
Het staat duidelijk op de faktuur vermeld, 1 jaar garantie.
Waarom ze dit doen weet ik niet want ik heb nog nooit een probleem gehad met een Apple product.
Maar als het zich zou voordoen na 20 maand zou ik wel op mijn strepen staan dat de garantie niet wettelijk is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoundiMijn conclusie is dat 99% van de gevallen er niets zal gebeuren, want ik trek uw kunnen niet in twijfel.Oorspronkelijk geplaatst door KoundiIk heb geen tuner meer. Deze mensen ben ik spontaan gaan wantrouwen.
Remember ibiza, 3 turbo's erdoor geblazen door jouw onkunnen... Op mijn kosten.
Show must go on!
Comment
-
Wat een teksten kwamen hier voor bij op mijn ipadje,veel wat ik lees is precies toch een beetje jaloezie gerelateerd ? . Als br het puur zou doen om het geld en niet luisterde naar klanten hun wensen en/of zorgen dan had mijn astra al laaang "getuned" zijn . Want ik ben er laatst geweest op een bijeenkomst en wou vd gelegenheid gebruik maken wat meer info om dit te krijgen. Evt zelfs voor mijn eigen wagen(trouwens een nieuwe die bijna 6 maand is en bijna 4000 km heeft) voor we weer terecht komen in die 5j/100 k. Raadde ze mij dit af,omdat ik gewoon veel geld kwijt zou zijn in verhouding met de vermogenswinst. Dit voor ik hem vroeg wat hij in mijn plaats zou doen,verder ken ik enkele mensen die ik goed ken en zeer te spreken zij over dit bedrijf. Inc ik want er zij. Veel bedrijven die mij al lang op hun bank hadden gehad want ik ben een een leek op dat gebied. Waar ik wil op doelen, is dat het niet hier gaat om zoveel mogelijk klanten binnenhalen zonder te weten waar ze mee bezig zijn.
Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenWat een teksten kwamen hier voor bij op mijn ipadje,veel wat ik lees is precies toch een beetje jaloezie gerelateerd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhoge bomen vangen daarbij het meeste wind.
Comment
Comment