Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning garantie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    Eigenlijk is het heel eenvoudig : 3) ik eet , slaap en leef 18h/dag op BRP
    Dat is domiciliefraude !

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    @tuningkid en koundi niets wat jullie zeggen of doen zal daar ooit iets aan veranderen
    Er zijn (vele) anderen die daar wél de bevoegdheid voor hebben.

Comment

• Weer geen enkele respons op al mijn vaststellingen. Toch straf hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Klopt. ik zit met een geval van motorschade (omver gereden met de bmw motor en 1 cinindr van de boxer kreeg geen smering meer met de gevolgen vandien...). De kosten om gans het blok open te leggen voor de schade te bestuderen moet ik zelf voorschieten en de expert zegt zelf dat ik nooit mijn slag thuis zal halen. Het spelletje is al van mei aan de gang en de verzekering vindt vanalles om niet te moeten betalen. Blok heeft al wat km's, de slijtage kan ook door andere zaken zijn en veel meer andere zever. Als ze dat nog niet willen aanvaarden, dan mag je het vergeten dat je aan kan tonen dat motorschade of transmissieschade van software komt. In de praktijk zal je zeker het onderspit delven, zeker omdat het nog steeds over illegale wijziging gaat. Drijf je het op de spits, dan zal je op dat illegale gepakt worden. Dat gevoel heb ik nog steeds.

Na alles te lezen blijf ik het gevoel hebben dat het een garantie die allemaal wel mooi is op papier, maar in het echt niets voorstelt, vandaar dat Bruno zijn verzekering ook betaalbaar is.
        De niet smering van de cilinder is dan maar later gekomen als je moto al hersteld was en niet meteen bij het ongeval zelf?
        In dat geval succes.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          De niet smering van de cilinder is dan maar later gekomen als je moto al hersteld was en niet meteen bij het ongeval zelf?
          In dat geval succes.
          Bij ongeval zelf. Tzijn eigenlijk de tuimelaars en andere dingen die slijtage ondervonden hebben. Tis niet dat het blok vastgelopen is. Maar twas wel een net gereviseerd blok. Helaas grotendeels zelf gedaan (we spreken dan ook over een 43 jaar oude motor) en dan sta je daar mooi te staan, maar dat is offtopic.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Bij ongeval zelf. Tzijn eigenlijk de tuimelaars en andere dingen die slijtage ondervonden hebben. Tis niet dat het blok vastgelopen is. Maar twas wel een net gereviseerd blok. Helaas grotendeels zelf gedaan (we spreken dan ook over een 43 jaar oude motor) en dan sta je daar mooi te staan, maar dat is offtopic.
            heb jij al die moto's uit je onderschrift ? dat is wel een indrukwekkende collectie

Comment

• Gaan we emotioneel doen ?
              Ik wacht nog steeds op een reactie van je BrunoL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                Gaan we emotioneel doen ?
                nee hoor, nostalgie, heb super goede herinneringen aan zo'n honda amigo

Comment

aub zeg, officiële instanties....

1/ het is sowieso verboden om chiptuning te doen.
                  2/ jij mag helemaal NIET aan voertuigen werken.

Wie is hier eigenlijk malafide ?
                  chiptuning is enkel verboden als je het zou gebruiken om de openbare weg!!
                  dus aks hij nu chiptuning zou doen voor wagens die enkel op circuit(ok dan doen ze niet) dan is het helemaal niet verboden dus moet je niet zo hard roepen dat chiptuning verboden is en doen alsof ze iets verkopen wat 100% verboden is.
                  drinken en rijden mag ook niet en toch verkopen ze bier wat ga jij hier aan doen?ook een topic hierover maken?

Comment

• Typisch BrunoL, géén reactie op het gegeven feit dat hij totaal niet gemachtigd is om werken aan voertuigen uit te voeren.

Comment

Typisch BrunoL, géén reactie op het gegeven feit dat hij totaal niet gemachtigd is om werken aan voertuigen uit te voeren.
                      Van welke instantie moet je een machteging krijgen om werken aan auto's uit te voeren? Is dat zo voor elke autohersteller?

Comment

Typisch BrunoL, géén reactie op het gegeven feit dat hij totaal niet gemachtigd is om werken aan voertuigen uit te voeren.
                        Stopt dan eens met zagen over hetzelfde feit.
                        Tuning is nu eenmaal gedogen in dit land punt. Daar gaat u gedoe niets aan veranderen
                        BMW X5 45e

Comment

heb jij al die moto's uit je onderschrift ? dat is wel een indrukwekkende collectie
                          Jups. Merci
                          Al zou ik een KeeWay ARN niet bepaald indrukwekkend noemen... Maar hij is wel getuned
                          Last edited by Tjeu; 01/12/2012, 20:53.
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Het hangt er vanaf welke werken aan wagens hè, hij kan bv. wel mogen chippen en een uitlaat monteren,maar dan weer geen olieverversen of schilderwerken uitvoeren daar moet je milieuvergunningen voor hebben.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Jups. Merci
                              Al zou ik een KeeWay ARN niet bepaald indrukwekkend noemen... Maar hij is wel getuned
                              Ne Keeway tunen, dat is pas lef hebben

@ Tuningkid: denk je nu daadwerkelijk dat Bruno openlijk op internet zal toegeven dat hij niet aan wagens mag werken? (Als dit zo zou zijn.)
                              Daarvoor is hij net iets te slim denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                Ne Keeway tunen, dat is pas lef hebben
                                Met dank aan Ward, de held in eigen persoon!

(en deels aan mezelf die wat onderdelen "per toeval" besteld heeft )
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koundi
                                  Bruce all mighty

Goe bezig, je zit al bijna op het niveau van Tuningkid...

En @Tuningkid: België is echt een super achterlijk land i.verg.m. andere landen wat betreft autotuning en jij bent daar een duidelijke vertegenwoordiger van, gezien je commentaren..of nee..zeg het verkeerd, de rest van de wereld is dom en wij (En overduidelijk jij) zijn hier de slimste.... Iemand die zich enkel vasthoudt aan wetten en niet kan relativeren is in mijn ogen....zucht, laat maar.

Je plaat is al zóó grijs gedraaid, kerel... ach ja, het is jouw speelpleintje hier, da is ook zo, laat je plaatje maar verder draaien tot em uit elkaar valt, we zien het wel..
                                  Last edited by ; 02/12/2012, 10:32. Reden: zinsbouw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Goe bezig, je zit al bijna op het niveau van Tuningkid...

En @Tuningkid: België is echt een super achterlijk land i.verg.m. andere landen wat betreft autotuning en jij bent daar een duidelijke vertegenwoordiger van, gezien je commentaren..of nee..zeg het verkeerd, de rest van de wereld is dom en wij (En overduidelijk jij) zijn hier de slimste.... Iemand die zich enkel vasthoudt aan wetten en niet kan relativeren is in mijn ogen....zucht, laat maar.

Je plaat is al zóó grijs gedraaid, kerel... ach ja, het is jouw speelpleintje hier, da is ook zo, laat je plaatje maar verder draaien tot em uit elkaar valt, we zien het wel..
                                    Volledig mee akkoord..

Comment

ik heb dat toen opgezocht en de uitlaat van de 330i zag er toch wel heel anders uit dan die van een 318d (kijk zelf maar eens op real oem) , vandaar dat ik je heb gezegd dat die niet pastte, toch niet zonder aanpassingen, als je wil kan je alles doen passen, had die 330i geen 2 pijpen en de diesel maar 1 pijp, dit heb je dan toch moeten aanpassen of niet ?

Je vroeg mijn mening en heb die gegeven, dat de eisenmann 2 jaar garantie heeft en die van BMW 1 jaar , dat lijkt me toch dubbel zo lang en van de kwaliteit van Eisenmann afwerking enz heeft denk ik nog niemand geklaagd, die is gewoon goed.
                                      Natuurlijk moet je dingen aanpassen, alsof je een Eisenmann er zo simpel onder steekt, die moet er ook opgelast worden hoor. En dan zwijgen we nog over de ophangingspunten die bij BMW altijd haarjuist staan, dat kan bij Eisenmann wel eens iets anders zijn. Uiteindelijk is een originele van BMW dus zelfs nog makkelijker te plaatsen. Ik had trouwens een 328i uitlaat, die had maar één buis, minder aanpassingen nodig dus. Maar ik heb ook weet van een 330i uitlaat op een E46 320d, gaat ook perfect. En hou op over die garantie, die uitlaten gaan de geest niet geven op een jaar of twee, drie jaar. Die van BMW zijn ook van RVS, daar komt nooit niks aan. Je gaf trouwens geen meningen, je gaf feiten. Feiten die ALLEMAAL langs geen kanten klopten. Tegendruk niet correct, niet passen, schadelijk voor motor, BMW plaatstaal,... . Maar hé, nog eens, je doet maar hoor. Er loopt altijd wel ergens een naïeve mens rond die trapt in die praatjes.

Comment

• @ Hozee : moet jij niet samen met je maatje op de dijk in Oostende een beetje uitwaaien op dit moment ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                                          chiptuning is enkel verboden als je het zou gebruiken om de openbare weg!!
                                          dus aks hij nu chiptuning zou doen voor wagens die enkel op circuit(ok dan doen ze niet) dan is het helemaal niet verboden dus moet je niet zo hard roepen dat chiptuning verboden is en doen alsof ze iets verkopen wat 100% verboden is.
                                          drinken en rijden mag ook niet en toch verkopen ze bier wat ga jij hier aan doen?ook een topic hierover maken?
                                          @tuningkid, precies weinig reactie of is chippen van een circuit wagen ook verboden???

Comment

Working...
                                          X