Oorspronkelijk geplaatst door Koundi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning garantie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWaar ik het moeilijk mee heb is dat bvb bij Audi hun huistuner ABT (dacht dat ondertussen de samenwerking afgelopen was) de fabrikant wel garantie geeft maar als derden er de hand aan leggen plotseling "neen schudden". Wat kan ABT méér dan de (goede) tuner om de hoek?
Volgens mij (en wat ik hoop) is, als er een probleem zou opduiken zal er in de eerste plaats moeten gepraat worden, dealer, tuner en klant samen. Dan pas kan er naar een oplossing gezocht worden. Als dan iedereen zijn verantwoordelijkheid opneemt hoeft er geen probleem van te komen. Ik ben dan ook in de veronderstelling dat de tuners hun job kennen. Om de juiste er uit te zoeken is dan iets waar je zelf voor verantwoordelijk bent.
Bij de curryketshup mannen koste mijn tuning ongeveer 1000 euro om van 240 naar 300 pk te gaan ,bij ABT kost deze pk verhoging 4099 euro , je hebt dan wel 315 pk.Maar das niet de essentie.
Wat doen deze mensen dan ,andere chip , grotere turbo en andere intercooler wat de prijs rechtvaardigt en ook dat de versnelings bak rond de 600 nm blijft omdat ze zeker niet meer aankan. bij de curry mannen gaan ze daar vlot boven want kan toch geen kwaad volgens hen.
Ik noemde nu heinz omdat ik daar een offerte liet maken maar wou gewoon aantonen waar het verschil in prijs en garantie zit .
mvg
Comment
-
Abt geeft geen garantie meer, je moet je info updaten!
check maar eens dealer + websites
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenMisschien kan ik je wel antwoorden waarom ABT wel garantie geeft . Mijn audi is getuned door ABT en AANGEGEVEN bij de verzekerings maatschappij .
Bij de curryketshup mannen koste mijn tuning ongeveer 1000 euro om van 240 naar 300 pk te gaan ,bij ABT kost deze pk verhoging 4099 euro , je hebt dan wel 315 pk.Maar das niet de essentie.
Wat doen deze mensen dan ,andere chip , grotere turbo en andere intercooler wat de prijs rechtvaardigt en ook dat de versnelings bak rond de 600 nm blijft omdat ze zeker niet meer aankan. bij de curry mannen gaan ze daar vlot boven want kan toch geen kwaad volgens hen.
Ik noemde nu heinz omdat ik daar een offerte liet maken maar wou gewoon aantonen waar het verschil in prijs en garantie zit .
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenMisschien kan ik je wel antwoorden waarom ABT wel garantie geeft . Mijn audi is getuned door ABT en AANGEGEVEN bij de verzekerings maatschappij .
mvg
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenAbt geeft geen garantie meer, je moet je info updaten!
check maar eens dealer + websitesPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenAls de politie mij vragen stelt dan moet ik daar eerlijk op antwoorden, het heeft geen zin te liegen want die mannen onderzoeken toch alles.
Comment
-
Inderdaad, ondertussen is het volledig persoonlijk geworden en heeft het niets meer te maken met de oorsprong van het topic.
Toch gezellig he, vanachter een pc-scherm met modder smijten.
Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet bij een onderwerp blijven, jammer genoeg...
In mijn ogen allemaal "verliezers", aangezien je op het einde niets wijzer bent, en niets nuttig bijgebracht hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk snap eigenlijk niet waarom Bruno hier op reageert. Kid maakt het persoonlijk met al dan niet correcte info en dat is nefast voor uw en brp's imago.zo'n verhalen gaan een eigen leven leiden op het internet
Beter gewoon leven en laten leven.
Al weet ik uit ervaring dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk BerichtenGe wilt nog altijd opkomen voor uzelf en u zaak hè. Moeilijk negeren dus
Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk BerichtenGe wilt nog altijd opkomen voor uzelf en u zaak hè. Moeilijk negeren dus
Verstuurd van mijn HTC One X+ met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Wat allain zegt klopt,je laat niet graag dingen over je zeggen en zeker niet als het gelogen en/of overdreven is.
Wat ik opmerk is dat bruno toch de moeite neemt op alles in te gaan,dat bewijst volgens mij al veel.
Iemand die met louche dingen bezig is gaat daar zoveel mogelijk over zwijgen en zeker niet op in gaan en al helemaal niet op het internet.
Beste is idd dat het topic op slot gaat,dit gaat helemaal nergens meer over.
Comment
-
reageren of niet reageren is altijd een moeilijke keuze, het grote probleem is dat de meeste forum-leden over te weinig info beschikken om correct een conclusie te trekken, ik heb ook wel oren dus ik hoor de verhalen en roddels ook wel, sommige verhalen zoals die van tuningkid zijn gelukkig zo absurd dat niemand ze gelooft, anderen denken dan weer dat waar rook is ook vuur is..... tja wat moet je dan doen ?
Comment
Comment