Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenHoud gij uW bakkes ook maar al manneken.
Comment
-
Man dien tuningbaby begint mij he langer hoe meer op mijn zenuwen te werkenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichtentnx, zeer tevreden van uw werk (én van de factuur:-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn tuningkid is de kleuter??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenAls je op een autoforum over d of dt fouten begint ben je volgens mij een kleuter ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenAls je op een autoforum over d of dt fouten begint ben je volgens mij een kleuter ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's waar, dingen als f.ck.ng life, van bil gaan,... enz. Allemaal dingen die getuigen van volwassen gedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenVergeef het hun, ze zitten nog vollop in hun opleiding "street-english". Komt vanzelf goed na een tijdje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWat staat er dan op je factuur dat je zo tevreden bent ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten't is 'volop' en 'vergeef het hEn', mr. kid. om maar te zeggen dat u zelf niet vrij bent van fouten. niemand, volgens mij. bijgevolg zou het niet slecht zijn, moest u snappen dat het voor niemand aangenaam is dat u hier de betweter zit uit te hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten't is 'volop' en 'vergeef het hEn', mr. kid. om maar te zeggen dat u zelf niet vrij bent van fouten. niemand, volgens mij. bijgevolg zou het niet slecht zijn, moest u snappen dat het voor niemand aangenaam is dat u hier de betweter zit uit te hangen.BMW X5 45e
Comment
Comment