Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Het is "uw kloten" en niet "u kloten". Dat laatste betekent heel iets anders.
    Houd gij uW bakkes ook maar al manneken.

Comment

• Altijd gezellig hier onder de tuners

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
        Houd gij uW bakkes ook maar al manneken.
        Houd met dt !!!

Comment

• ooh een persoon van londerzeel.

Comment

• Forummeeting voor zijn deur?

Comment

• Man dien tuningbaby begint mij he langer hoe meer op mijn zenuwen te werken
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• jesus christ, gasten! get a f*ck*ng life... de zieligheid in dees topic is niet te geloven:-). @bruno : tnx, zeer tevreden van uw werk (én van de factuur:-))

Comment

• Tuning baby moet volgens mij eens dringend van bil gaan dan geraakt hij zijn frustraties misschien kwijt..

Comment

• En tuningkid is de kleuter??

Comment

• Volgende keer 2X nadenken vooraleer ik zo'n topic open.
                      Maar in de andere topic is de rust al wat aan het terugkomen. ;-)
                      Speeltuin was blijkbaar niet zo'n slechte woordkeuze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                        tnx, zeer tevreden van uw werk (én van de factuur:-))
                        Wat staat er dan op je factuur dat je zo tevreden bent ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          En tuningkid is de kleuter??
                          Als je op een autoforum over d of dt fouten begint ben je volgens mij een kleuter ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Als je op een autoforum over d of dt fouten begint ben je volgens mij een kleuter ja...
                            Beste Dixie, jouw mening is zoals een reet, iedereen heeft er een.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                              Da's waar, dingen als: schup in u kloten, f.ck.ng life, van bil gaan,... enz. Allemaal dingen die getuigen van volwassen gedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Da's waar, dingen als f.ck.ng life, van bil gaan,... enz. Allemaal dingen die getuigen van volwassen gedrag.
                                Vergeef het hun, ze zitten nog vollop in hun opleiding "street-english". Komt vanzelf goed na een tijdje

Comment

Vergeef het hun, ze zitten nog vollop in hun opleiding "street-english". Komt vanzelf goed na een tijdje
                                  't is 'volop' en 'vergeef het hEn', mr. kid. om maar te zeggen dat u zelf niet vrij bent van fouten. niemand, volgens mij. bijgevolg zou het niet slecht zijn, moest u snappen dat het voor niemand aangenaam is dat u hier de betweter zit uit te hangen.
                                  Last edited by ; 02/12/2012, 14:24.

Comment

Wat staat er dan op je factuur dat je zo tevreden bent ?
                                    daar hebt u helaas totaal geen zaken mee:-):-)

Comment

• het gaat hier over tuning he mensen, niet over spelling en het correct gebruik daarvan.
                                      Daar bestaan andere forums voor

Comment

't is 'volop' en 'vergeef het hEn', mr. kid. om maar te zeggen dat u zelf niet vrij bent van fouten. niemand, volgens mij. bijgevolg zou het niet slecht zijn, moest u snappen dat het voor niemand aangenaam is dat u hier de betweter zit uit te hangen.

Comment

En jij bent een nieuw lid speciaal om dat allemaal te melden?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X