Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten't is 'volop' en 'vergeef het hEn', mr. kid. om maar te zeggen dat u zelf niet vrij bent van fouten. niemand, volgens mij. bijgevolg zou het niet slecht zijn, moest u snappen dat het voor niemand aangenaam is dat u hier de betweter zit uit te hangen.
Trouwens is het zeker niet aangenaam voor uw verzekering om het reële vermogen van uw voertuig opzettelijk te verzwijgen.
Uw fraude staat in schril contrast met mijn vergissing om de datiefvorm ipv de accusatiefvorm te gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat zijn uw hobby's tuningkid ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten@kid : :-) grapjas.
maar serieus : wat heb je aan deze hele kruistocht, tuningkid? je punt was lang geleden al duidelijk, en nu ben je gewoon een boring plaat die blijft hangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten@kid : :-) grapjas.
maar serieus : wat heb je aan deze hele kruistocht, tuningkid? je punt was lang geleden al duidelijk, en nu ben je gewoon een boring plaat die blijft hangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDe engelse taal is ook niet uw sterkste kant hé ?
ik denk dat mijn engels veel beter is dan uw vermogen om niet op de man te spelen. zielig hoor. en mijn vraag hebt ge niet gezien, blijkbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten:-) grapjas nogmaals.
ik denk dat mijn engels veel beter is dan uw vermogen om niet op de man te spelen. zielig hoor. en mijn vraag hebt ge niet gezien, blijkbaar...
"boring plaat" ; hoe verzin je het !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenUw vraag is mij niet ontgaan, maar is verkeerd gesteld. Het is nl. géén kruistocht.
"boring plaat" ; hoe verzin je het !
in alle geval : ik vind 'kruistocht' een aardig mooi en eufemistisch woord voor uw persoonlijke aanvallen en hoogst irritante eindeloze herhalingen. maar ge blijkt even goed in het ontwijken van vragen als bruno, die ge hier zo wilt 'kruisigen', om bij christus te blijven:-) de pot verwijt de ketel...
in alle geval : ik sta in bewondering voor uw vasthoudendheid. veel voldoening en zelfbevestiging gewenst. ik ben weer weg:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenhet gaat hier over tuning he mensen, niet over spelling en het correct gebruik daarvan.
Daar bestaan andere forums voorOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat zijn uw hobby's tuningkid ?
Lijkt me anders wel duidelijk genoeg, namelijk hier op het forum komen zagen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenik vraag mij iets af, tuning is illegaal, das nu wel duidelijk na al die topics... wat gebeurt er moest je dan een bedrijf aangeven? wordt dit dan genegeerd?
Het gebruik van een getuned voertuig op de openbare weg zonder deze wijzigingen aan te geven is echter wel verboden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenhet gaat hier over tuning he mensen, niet over spelling en het correct gebruik daarvan.
Daar bestaan andere forums voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe vaak moet het nog gezegd worden, tuning op zich is NIET illegaal!
Het gebruik van een getuned voertuig op de openbare weg zonder deze wijzigingen aan te geven is echter wel verboden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenTuning in de wetenschap dat het resultaat gebruikt wordt op de openbare weg zonder geldige homologatie is wel degelijk strafbaar. Of hoe denk je anders dat een cafébaas veroordeeld kan worden wanneer een dronken klant met z'n auto wegrijdt?
want je herhaalt gewoon wat ik al gezegd had!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn wat is u bijdrage hier nu eigenlijk?
want je herhaalt gewoon wat ik al gezegd had!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMoeilijke leerling gij. Lees eens eerst aandachtig wat Brammelo schrijft.
Hij zegt het alleen anders, maar het resultaat blijft hetzelfde.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat zegt hij meer dan ik? NIKS
Hij zegt het alleen anders, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Comment
Comment