Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is de bedoeling van deze topic.
    Al 4 blz minder op "beste chiptuners anno 2011" ;-)

Comment

kijk maar eens naar de chiptuning BMW foto's op www.br-performance.be
      Last edited by ; 01/12/2012, 15:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
        m4 5.56
        M4 is dat geen machinegeweer? Ik ga ook iets kopen nu er weer een inbraakplaag is, maar heb (nog) geen vergunning Was aan t denken aan een loodjesgeweer met gastubbekes, zullen ze zeker en vast voelen (serieus offtopic)
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          M4 is dat geen machinegeweer? Ik ga ook iets kopen nu er weer een inbraakplaag is, maar heb (nog) geen vergunning Was aan t denken aan een loodjesgeweer met gastubbekes, zullen ze zeker en vast voelen (serieus offtopic)
          M4 is de kleine M16. Is een wapen dat gebruikt wordt door het Amerikaans leger. NATO kaliber 5.56, net als de FNC van het Belgisch Leger.

Comment

mijne jongen , met een loodjesgeweer zou ik toch niet voor een inbreker gaan staan want als die een echt wapen op zak heeft dan heb je een serieus probleem ;-)

Comment

Beste wapen tegen inbrekers is een jachtgeweer. Cartouches met brede hagel erin, gewoon richten, altijd raak. Ge gaat dan wel de helft van uw interieur terug mogen oplappen.

Comment

dacht dat het over chiptuning ging br-performance , niet over neerknallen van inbrekers ;-)
                Last edited by ; 01/12/2012, 15:01.

Comment

zo denk ik er ook over, mijn Remington 870 marine magnum caliber 12 staat altijd klaar , maar niet met hagel, met slugs, dan hoef je de deur niet open te doen als je inbrekers hoort, je kan er gewoon door schieten
                  Is da vergunningsplichtig en ge hebt dan toch 1 want anders wordt tuningkid boos :cool:

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
                    Is da vergunningsplichtig en ge hebt dan toch 1 want anders wordt tuningkid boos :cool:
                    ja hoor , uiteraard allemaal met vergunning anders zou ik het zeker niet op een forum schrijven :-)

Comment

hoop wel voor u dat je dan zeker zijt dat het inbrekers zijn en geen vrienden of familie eer je door de deur knalt

Comment

En kunde nog in den bak gaan zitte omdage nen inbreker ebt neergeknald
                        BMW X5 45e

Comment

tja of anders moeten ze volgens sommige in de bak omdat ze chiptuning verkopen

Comment

vanaf 4.20 wordt het echt Leuk <3

eindelijk een oplossing voor als ik mijn sleutel weeral vergeet.
                            CLICK TO TWEET: http://clicktotweet.com/KCm27Shirts Here: http://fpsrussia.spreadshirt.com/-C94489http://www.facebook.com/FPSRUSSIAFollow me: http://twitte...

Comment

Als je van plan bent om het echt te gebruiken als het er op aan komt zou ik toch noooit op een openbaar forum posten.

Comment

Inderdaad, in mijn familie zijn een paar jagers en weet best wel wat van wapens af (ga heel soms mee) Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
                                  +1 volledig juist !

Comment

Inderdaad, in mijn familie zijn een paar jagers en weet best wel wat van wapens af (ga heel soms mee) Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
                                    +1 volledig juist !
                                    Als ik binnenkort langstkom zal ik je de "finetuning" over deze materie eens uit de doeken doen. Dan kun jij ook nog iets van mij leren. Compleet met tips.
                                    :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
                                      Als ik binnenkort langstkom zal ik je de "finetuning" over deze materie eens uit de doeken doen. Dan kun jij ook nog iets van mij leren. Compleet met tips.
                                      :-)
                                      damn nu maak je me nieuwsgierig, kom dan maar snel langs

Comment

zo denk ik er ook over, mijn Remington 870 marine magnum caliber 12 staat altijd klaar , maar niet met hagel, met slugs, dan hoef je de deur niet open te doen als je inbrekers hoort, je kan er gewoon door schieten
                                        Ik geef toch de voorkeur aan mijn Remington Compact Portable.

Comment

ik heb nog een ouwe sok vol zand, anno 2012 blijkbaar te licht kaliber

Comment

Working...
                                          X