Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
M4 is dat geen machinegeweer? Ik ga ook iets kopen nu er weer een inbraakplaag is, maar heb (nog) geen vergunning Was aan t denken aan een loodjesgeweer met gastubbekes, zullen ze zeker en vast voelen (serieus offtopic)
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
M4 is dat geen machinegeweer? Ik ga ook iets kopen nu er weer een inbraakplaag is, maar heb (nog) geen vergunning Was aan t denken aan een loodjesgeweer met gastubbekes, zullen ze zeker en vast voelen (serieus offtopic)
M4 is de kleine M16. Is een wapen dat gebruikt wordt door het Amerikaans leger. NATO kaliber 5.56, net als de FNC van het Belgisch Leger.
mijne jongen , met een loodjesgeweer zou ik toch niet voor een inbreker gaan staan want als die een echt wapen op zak heeft dan heb je een serieus probleem ;-)
Beste wapen tegen inbrekers is een jachtgeweer. Cartouches met brede hagel erin, gewoon richten, altijd raak. Ge gaat dan wel de helft van uw interieur terug mogen oplappen.
zo denk ik er ook over, mijn Remington 870 marine magnum caliber 12 staat altijd klaar , maar niet met hagel, met slugs, dan hoef je de deur niet open te doen als je inbrekers hoort, je kan er gewoon door schieten
Is da vergunningsplichtig en ge hebt dan toch 1 want anders wordt tuningkid boos :cool:
Inderdaad, in mijn familie zijn een paar jagers en weet best wel wat van wapens af (ga heel soms mee) Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
Inderdaad, in mijn familie zijn een paar jagers en weet best wel wat van wapens af (ga heel soms mee) Een inbreker neerschieten is t stomste wat je kan doen, uw straf gaat hoger zijn dan die van de inbreker die voor kleingeld of een TV komt. Waarschuwingsschot is al meer als genoeg en tegen een luchtdrukgeweer kunnen ze weinig hebben. En als ik iets "echt" wil hebben koop ik dat gewoon van iemand die ervan afwil en doe mijn jachtexamen wel mijne jongen Pas maar op dat je de kop van de krant niet haalt
Als ik binnenkort langstkom zal ik je de "finetuning" over deze materie eens uit de doeken doen. Dan kun jij ook nog iets van mij leren. Compleet met tips.
:-)
Als ik binnenkort langstkom zal ik je de "finetuning" over deze materie eens uit de doeken doen. Dan kun jij ook nog iets van mij leren. Compleet met tips.
:-)
damn nu maak je me nieuwsgierig, kom dan maar snel langs
zo denk ik er ook over, mijn Remington 870 marine magnum caliber 12 staat altijd klaar , maar niet met hagel, met slugs, dan hoef je de deur niet open te doen als je inbrekers hoort, je kan er gewoon door schieten
Ik geef toch de voorkeur aan mijn Remington Compact Portable.
Comment