Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenmijn antwoord is
4) wachten tot Loccufier zijn beloftes nakomt ivm attesten voor chiptuning ;-)
Loccufier heeft geen enkele bevoegdheid om bestaande wetten/decreten etc... op eigen houtje aan te passen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenOk, bij sommige automerken is er een terugroepactie waardoor de ecu moet geupdate worden met de laatste versie wegens problemen, soms gebeurd t ook dat je dan meer pk's of Nm krijgt. Iedereen weet dat t illegaal is en dat je je verzekering moet inlichten en nieuwe papieren moet aanvragen, dan moeten ze dat maar makkelijker maken (papieren vd auto) en er zullen veel meer mensen hun tuning aangeven + t is goed voor vadertje staat, meer taxen die ze kunnen heffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenOh ja? Het schietdrama in A'pen met Hans Van Temsche ligt me toch nog vrij vers in het geheugen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalle goe kan er op een forum niet geschoten worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVan Temsche was 2006, nieuwe wapenwet 2008. Ik weet waarover ik spreek hoor, ik ben zelf ook wapenbezitter.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWrong answer ! 4) stond niet bij de multiple choice antwoorden.
Loccufier heeft geen enkele bevoegdheid om bestaande wetten/decreten etc... op eigen houtje aan te passen.
ik ben ook geen van van autos die 80+ pk erbij gechipt krijgen sinds de vraag is hoe lang ze gaan meegaan.
ma om hier zo een belachelijke discussie te beginnen van , da mag ni want de wet/de leerkracht/u mama zegt dat het ni mag. is eutergedrag.
ge moet voor uzelf ook eens nagaan waarom het niet mag.
nu, al bij al chiptuning, Tis nu niet dat ge er andere mensen kwaad mee doet.
of crasht u auto uit zijn eigen als ge een gechipte auto passeerd op de snelweg?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtentuningkid serieus man, you dont like engingetuning, doe het dan ni en fuck off.
Comment
-
is niet om stoer te klinken. ma wat een gezever zeg. als hij het ni wil fijn. ma kom dan ni janken tegen andere mensen dat het ni mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenHij jankt niet dat het niet mag. Andere mensen janken dat het wel mag terwijl het voor mij tot nu toe redelijk duidelijk is wie het bij het rechte eind heeft.
Comment
-
voor mij is het simpel.
jij wilt je auto laten aanpassen.
de chipper levert een service.
wat jij achteraf doet met hetgeen je krijgt is u probleem.
stel je koopt morgen in een benzinestation een aansteker en een jerrycan benzine?
wat jij hiermee doet is niet de de stationeigenaar zijn zaak. als jij die benzine in je brommer wilt kappen en een sigaretje wilt aansteken is volledig aan u.
stel dat je er nu morgen mee een huis gaat in brand steken.
moet de uitbater van het benzinestation dan worden aangehouden ?
Comment
Comment