Mijn vorige was ook een 5 serie diesel bij Heinz gechipt maar die was perte total na 2 jaar en daar al 1 jaar gechipt geen probs met dezelfde rijstijl. Ook rond de kerktoren. Dus ja het kan toeval zijn en kan aan mij liggen maar ook, ik heb het laatste jaar hier en op andere forums al veel dergelijke verhalen gelezen over verstopte roetfilter en tuning. Dus alléén ben ik niet. Maar nogmaals ik ben geen klager. En ik besef vooral dat bij een klacht ik vooral zou afhangen van de goodwil van de tuner en dat voor ieder argument dat ik zou bepleiten de tuner een gepast tegenargument kan geven en ik dus niks in handen heb als verdediging. Mijn tuner had me ook niks gevraagd over mijn rijstijl en ik heb het hem ook niet gezegd. Dacht dat het niet relevant was gezien een vorige possitieve ervaring
Wel dus En mocht het puur aan mij liggen, wat kan dan gezien de hoge kosten en risikos is het misschien een taak van de chiptuner om toch wat beter te informeren. Ik kon het misschien geweten hebben als forum bezoeker das waar maar veel mensen zijn komplete NOOB en verdienen misschien wat betere informatie.
IN mijn geval heb ik gezegd: geert je kon het geweten hebben en heb geconcludeerd dat het eigenlijk mijn fout was Ik wist toch voor een stuk van het risiko van roetfilters, chiptuning en kerktoren rijden
Wel dus En mocht het puur aan mij liggen, wat kan dan gezien de hoge kosten en risikos is het misschien een taak van de chiptuner om toch wat beter te informeren. Ik kon het misschien geweten hebben als forum bezoeker das waar maar veel mensen zijn komplete NOOB en verdienen misschien wat betere informatie.
IN mijn geval heb ik gezegd: geert je kon het geweten hebben en heb geconcludeerd dat het eigenlijk mijn fout was Ik wist toch voor een stuk van het risiko van roetfilters, chiptuning en kerktoren rijden
Comment