Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speeltuin Tuningkid: Is tuning illegaal?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Dezelfde verantwoordelijkheid ? Indien deze chauffeur een verantwoordelijkheidsgevoel had gehad had hij zijn wagen nooit laten tunen.
    komaan toch man. ik hoop van harte dat gij geen enkele inbreuk tegen welke wet dan ook pleegt, want anders zijt ge de grootste schijnheiligaard ooit. nog nooit 60 gereden in de bebouwde kom, tuningkid? graag antwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
      ik heb gelezen dat je ook graag mens wijst op een verkeerd schrijfwijze

bij deze het is Professioneel
      Ik sta gecorrigeerd ! Dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
        komaan toch man. ik hoop van harte dat gij geen enkele inbreuk tegen welke wet dan ook pleegt, want anders zijt ge de grootste schijnheiligaard ooit. nog nooit 60 gereden in de bebouwde kom, tuningkid? graag antwoord.
        Er is een groot verschil tussen overtredingen en wanbedrijven

Comment

verklaar u nader aub.

Comment

• snel rijden is een overtreding
            software (laten) veranderen is een misdrijf

Comment

De overheid houdt er een andere mening op na, nl dat het verboden is.
              Ge moogt er inderdaad altijd ervoor kiezen om iemand neer te knallen, maar achteraf niet komen janken...

"correct en profesioneel" zijn geen vrijgeleiden om strafbare feiten te plegen.
              Kijk, draai of keer het zoals ge wilt... moest het zo illegaal zijn zoals gij hier komt verkondigen, zouden die tuning-bedrijven allang opgedoekt zijn.
              Ik begrijp dat u geen voorstander bent van chiptuning, of eender welke tuning dan ook, en we weten dat hier nu allemaal....
              u zal nog lang herrinerd worden op dit forum zowel in positieve zin (what a laugh) als in negatieve zin (zagevent)

En soms ist beter van de handdoek in de ring te werpen hoor... NIEMAND intereseert zichzelf in het feit dat het illegaal zou zijn.. NIEMAND!!!
              Iemand die zijn auto wil laten chippen doet dat gewoon...eender wat gij hier komt vertellen, net zoals een roker sigaretten blijft roken, alhoewel ie weet dat dat dodelijk kan zijn.

En als u graag pleit voor iets , doe het dan voor iets dat echt levens red en echt nuttig is.
              Maar blijf niet zeiken over iets waar geen man zich een bal van aantrekt, en het feit dat uw auto ooit zogezegd in beslag genomen is omdat je net bij een "tuningbedrijf" vertrok...indien het waar is, PECH!
              maar ik denk dat er wel meer reden nodig is om een wagen effectief in beslag te nemen (geen verzekering,geen keuring,tax niet betaald, overdreven optische tuning,uitlaat van 200miljoen decibels,...) Wij hebben 3 gechipte wagens, en geen is ooit in beslag genomen.

Bij deze wens ik u nog veel succes met uw kruistocht tegen de "tuners"

Mvg,salu, de ballen en de kost, en de wind vanachter

Comment

• Zeg tuningkid, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen met die politiecontrole nadat je jouw wagen had laten tunen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                  Kijk, draai of keer het zoals ge wilt... moest het zo illegaal zijn zoals gij hier komt verkondigen, zouden die tuning-bedrijven allang opgedoekt zijn.
                  Ik begrijp dat u geen voorstander bent van chiptuning, of eender welke tuning dan ook, en we weten dat hier nu allemaal....
                  u zal nog lang herrinerd worden op dit forum zowel in positieve zin (what a laugh) als in negatieve zin (zagevent)

En soms ist beter van de handdoek in de ring te werpen hoor... NIEMAND intereseert zichzelf in het feit dat het illegaal zou zijn.. NIEMAND!!!
                  Iemand die zijn auto wil laten chippen doet dat gewoon...eender wat gij hier komt vertellen, net zoals een roker sigaretten blijft roken, alhoewel ie weet dat dat dodelijk kan zijn.

En als u graag pleit voor iets , doe het dan voor iets dat echt levens red en echt nuttig is.
                  Maar blijf niet zeiken over iets waar geen man zich een bal van aantrekt, en het feit dat uw auto ooit zogezegd in beslag genomen is omdat je net bij een "tuningbedrijf" vertrok...indien het waar is, PECH!
                  maar ik denk dat er wel meer reden nodig is om een wagen effectief in beslag te nemen (geen verzekering,geen keuring,tax niet betaald, overdreven optische tuning,uitlaat van 200miljoen decibels,...) Wij hebben 3 gechipte wagens, en geen is ooit in beslag genomen.

Bij deze wens ik u nog veel succes met uw kruistocht tegen de "tuners"

Mvg,salu, de ballen en de kost, en de wind vanachter
                  +1 :-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                    Ik ben serieus onder de indruk van dit argument
                    .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
                      Zeg tuningkid, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen met die politiecontrole nadat je jouw wagen had laten tunen?
                      Dat moet u dan aan betreffende persoon vragen, niet aan mij

Comment

Zo groot is dat verschil nu ook niet he
                        Het kan een groot verschil zijn, maar is het zeker niet altijd.

Comment

snel rijden is een overtreding
                          voor te snel rijden wordt ge beboet, voor tuning niet. gaat ge dees spelleke echt niet beu worden? :-). wat gaat ge met u leven doen nadat tuning hier gelegaliseerd wordt (zoals in nl denk ik het geval is?). want ik denk dat dat eerder gaat gebeuren dan dat de uitvoerende macht achter tuning gaat aan gaan...

Comment

ah dus bmw320 was jij niet? Vraag het dan eens aan die persoon die jouw IP gebruikte?

Comment

U bent de betreffende persoon, want u bent eigenaar van de wagen (in dit sprookje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                U bent de betreffende persoon, want u bent eigenaar van de wagen (in dit sprookje)

K vind ook dat hij dat eens mag uitlgeggen. Kwestie van zijn geloofwaardigheid op peil te houden...

Comment

• Je hebt gelijk dat de overheid dit vandaag verbiedt, dus het blijft een risico. Er is hier geen controle op, dus kan je het vrij laten plaatsen. Het wordt pas een probleem als je een ongeval met gewonden of doden gaat veroorzaken. Ook al is er geen oorzakelijk verband, de verzekering kan moeilijk gaan doen. Ik lees hier dat er zelfs rechtzaken van komen om uiteindelijk toch gelijk te krijgen. Ik heb een hekel aan rechtzaken en zal alles doen om dit vermijden. Ik denk er soms ook aan om mijn 530d te laten tunen, maar als ik dan weer denk aan de mogelijke miserie die je kan hebben bij een ernstig ongeval, dan is mijn goesting alweer over.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

snel rijden is een overtreding
                                    Jij kijkt idd door de bril van de overheid, dus je hebt in die optiek gelijk.
                                    Ik kijk niet door de bril van de overheid en ben van mening dat de overheid in dit geval te kortzichtig is.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Andere (relevante) vraag aan de leden hier ;

het vermogen in kW op een gelijkvormigheidsattest is een gegeven/getal.
                                      Heeft dit "gegeven" een juridische waarde volgens jullie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Jij kijkt idd door de bril van de overheid, dus je hebt in die optiek gelijk.
                                        Ik kijk niet door de bril van de overheid en ben van mening dat de overheid in dit geval te kortzichtig is.
                                        de overheid zet haar bril op om wetten te maken, maar doet daarna die bril weer uit als het erop aan komt om controle te gaan uitvoeren... resultaat : ne hoop gezever op een autoforum hahaha.

Comment

• Tuningkid, je verwijt zelf mensen om niet op je vragen te antwoorden. Nu doe je het zelf. Beetje hypocriet.
                                          K probeer het dus nog eens:

Zeg tuningkid, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen met die politiecontrole nadat je jouw wagen had laten tunen?

Of is het verhaal 1 grote leugen van jou en ben jij eigenlijk een hypocriet ventje?

Comment

Working...
                                          X