Mededeling

Collapse
No announcement yet.

olie temperatuur uitlezen (mbv odb bluetooth?)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zie foto 2 vlak achter het stuur. en anders met een beetje handigheid krijg je het ook boven op je daboard monteren zonder te boren.
    ook zie ik daar een vakje waar je CD's in liggen, kan je perfect opofferen voor zelfs 2 metertjes te plaatsen.
    verder kun je het ook aan je raamstijl monteren IPV aan je raam zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      @timmie: zoals ik al zei, aan mijn raam komt niets, in de bovenkant van mijn dashboard ga ik geen gaten boren en op het dashboard zelf staat het al helemaal vol.

en vermits het beige is met echte houtlinleg...

Amaai gij hebt een schoon en strak interieur...

Ik vermoed dat deze ULTRA-coole en discrete setup nikske voor u zal zijn?

Last edited by ; 07/12/2012, 20:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        zie foto 2 vlak achter het stuur. en anders met een beetje handigheid krijg je het ook boven op je daboard monteren zonder te boren.
        ook zie ik daar een vakje waar je CD's in liggen, kan je perfect opofferen voor zelfs 2 metertjes te plaatsen.
        verder kun je het ook aan je raamstijl monteren IPV aan je raam zelf.
        de metertjes moeten er niet los bijstaan zodat ge overduidelijk ziet dat die er achteraf zijn bijgezet.
        Onderste vakje (niet voor de cd's want die zitten in de middenconsole... enfin nu niet meer want daar zit mijn psp in met al de muziek erop) is te klein voor metertjes.
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten

Ik vermoed dat deze ULTRA-coole en discrete setup nikske voor u zal zijn?
          inderdaad, niets voor mij

wel knap gemaakt, daar niet van. Maar ik zou na een tijdje toch wat koppijn krijgen en niet weten waar eerst te kijken
          www.peugeotforum.be

Comment

@flappy waar je cd's liggen kan je eventueel wat meters plaatsen

Comment

cd's steken in de middenconsole onder de armsteun. Daar waar jullie denken dat ik de cd's leg is in het echt maar heel klein. Daar krijg ik zelfs mijn smart phone niet in.
              www.peugeotforum.be

Comment

Als het echt houtinleg is, dan kan je toch mooi een schroefje daarin draaien?

OT. Welke temperatuur is dan goed en welke druk is dan de juiste om door te trekken? Hoe kan je dat weten?

Ik let altijd wel een beetje op de watertemperatuur (terwijl ik in m'n achterhoofd houdt dat het niet nauwkeurig is) Maar meestal let ik gewoon op de tijd+aantal kilometers+soort weg die ik al het rijden ben.

Comment

Vanaf het moment dat u olie op 80° staat kun je al hoger in toeren gaan . Een 10min nadat u water op temp. is staat u olie ook op temp.

Comment

het enigste dat echt juist is, is oliedruk. Olie die warm is wil niets zeggen. Het is pas als de motoronderdelen voldoende warm zijn en dus ook voldoende zijn uitgezet dat de motor 'op temperatuur' is. Dat kan je eigenlijk enkel meten via oliedruk.
                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Vanaf het moment dat u olie op 80° staat kun je al hoger in toeren gaan . Een 10min nadat u water op temp. is staat u olie ook op temp.
                      Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      het enigste dat echt juist is, is oliedruk. Olie die warm is wil niets zeggen. Het is pas als de motoronderdelen voldoende warm zijn en dus ook voldoende zijn uitgezet dat de motor 'op temperatuur' is. Dat kan je eigenlijk enkel meten via oliedruk.

Interessant. Bedankt voor de opmerkingen.

Comment

Working...
                      X