Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muziek via smartphone afspelen in peugeot 206

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Muziek via smartphone afspelen in peugeot 206

Hey,

ik heb sinds kort een smartphone en zou via deze graag muziek afspelen in mijn peugeot 206...
    probleem is nu dat in deze auto de standaardradio zit en hier geen aux-ingang inzit.
    Het is dus onmogelijk om muziek via men smartphone af te spelen via de radio van mij auto.
    Heeft iemand hier een oplossing voor? kan ik gewoon de radio vervangen? Werkt de boordcomputer dan nog wel?
    Ik heb ook al gedacht aan zo een parrot te kopen die muziek ondersteuning heeft, zou dit werken?

Bedankt!

psa heeft een zoghete *usb* box die je kan instaleren (stond althans vorig jaar nog te koop).
    Of ze het zelf nog instaleren weet ik niet 100 % (usb box kost ca 250 eur exc montage)

Comment

Aansluiten op de CD lader en klaar. Heb deze ook in mijne Polo zitten, werkt perfect en bediening blijft via radio & stuur gaan.
      AUX is wel niet bedienbaar via stuur/radio, maar USB en SD wel.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Dat is een replica van de oem versie dan he,wist niet eens dat ie bestond maar kijk,nog beter dus

Comment

Is idd geen origineel. Scheelt em een hoop qua prijs, bij Peugeot ken ik de prijs niet maar een originele van VW gaat al 150,- euro 2e hands.

Comment

usb box is idd rond de 200euro bij psa. (werkt enkel op originele radio! rd4 etc)
            zelf monteren is een eitje, maar de aux2 poort (waar die aanhangt) moet via de pc nog geconfig worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              http://www.ebay.de/itm/Peugeot-106-2...ht_2435wt_1074

Aansluiten op de CD lader en klaar. Heb deze ook in mijne Polo zitten, werkt perfect en bediening blijft via radio & stuur gaan.
              AUX is wel niet bedienbaar via stuur/radio, maar USB en SD wel.
              en dit kan ik makkelijk zelf installeren?
              Verschijnen de liedjes dan ook op je display?

Comment

Of dat ie er met naam en nummer op verschijnen weet ik niet,bij de psa usb box denk ik van wel aangezien die ook *ingelezen* moet worden,
                zoals ze hier al zeiden.
                Andere optie (heb ik persoonlijk altijd gehad en is mss nog de goedkoopste oplossing voor je probleem) maar je moet dat wel zien zitten.
                Is een zogehete *fm transmitter* die stuurt liedjes via je dakantenne naar je radio via een radiopost.
                Heeft bij mij altijd prima gewerkt en heb het erna aan mijn zus gegeven als ik mijn astra had,en ook bij haar werkte het voorbeeldig.
                Kosste me 40 euro en instalatie is enorm simpel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maartenw Bekijk Berichten
                  en dit kan ik makkelijk zelf installeren?
                  Verschijnen de liedjes dan ook op je display?
                  Is (bij vw toch) radio uithalen, inpluggen & klaar.
                  Nee, naam van de liedjes komt er niet op. Enkel Track x (x is het nummer van het liedje).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Is (bij vw toch) radio uithalen, inpluggen & klaar.
                    Nee, naam van de liedjes komt er niet op. Enkel Track x (x is het nummer van het liedje).
                    Klopt,aleen bij de oem psa usb box moet je die wel laten inlezen bij de dealert,bij die van de link weet ik dat niet.
                    Buiten dat is instalatie zelf idd het werk niet,en is het ook achteraan inpluggen en klaar.

Comment

Van welk bouwjaar is uwe 206. Als het voor 2003 is denk ik nie dat die usb box al werkt. Vanaf 2003 is het canbus systeem pas volledig geintegreerd in de 206.

Comment

Working...
                      X