Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke van de 2?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke van de 2?

Dag mensen,

Ben nieuw hier, en heb me speciaal geregistreerd om deze vraag te kunnen stellen. Zit al enkele weken bezig het Internet af te schuimen op de site's van Chiptuners.

Maar.. ik weet het niet meer op den duur. Over ieder vind ik wel iets goed of slecht.

Welke van deze 3 genieten jullie voorkeur?
    Shiftec of ATM of ASD Chiptuning? (Kortste bij huis)

Bestemd voor een Peugeot HDI motor (RHY)

Alvast bedankt!

Shiftec hoor je wel veel goeds over.

Comment

Zal het u nog wat moeilijker maken

ik veronderstel dat het om een 2.0 HDI gaat? 136pk?

Comment

Dankje voor de snelle respons. Wel een 2.0, geen 136 maar de 90pk, de rhy blok.

Zal de site van br-performance eens checken. Idd, nog 1ntje meer om te twijfelen :-)
        Last edited by General K; 08/12/2012, 09:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
          Dankje voor de snelle respons. Wel een 2.0, geen 136 maar de 90pk, de rhy blok.

Zal de site van br-performance eens checken. Idd, nog 1ntje meer om te twijfelen :-)

Bruno van schiftech is nu br performance dus maakt het al wa makkelijker, heeft mijn mercedes gedaan en super content van geWeest.
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik ben ook bij Bruno geweest, zeer content van
            BMW X5 45e

Comment

Ok. Ik weet niet wie Bruno is maar ben hem al enkele keren tegengekomen in topic's die ik heb nagelezen deze nacht. Alleen van diep in Limburg naar Willebroek rijden, zie ik niet zo zitten. Maar daartegenover lijkt hij wel passioneel bezig met zijn vak, dus zal ik maar eens gaan zien daar 1 van dees.

Allesinds bedankt voor de info.

Comment

Gewoon naar BR-performance gaan, ik heb al meerdere mensen naar daar gestuurd en iedereen is er tevreden van..

Comment

In de limburg zal er ook wel een goeie tuner zitten zeker..

Ik heb algoeie en slechte dingen gehoord van BRP, maar dat zul je van elke tuner wel horen
                  BMW X5 45e

Comment

Ga naar Kempower als je van Limburg bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                      Bruno van schiftech is nu br performance dus maakt het al wa makkelijker, heeft mijn mercedes gedaan en super content van geWeest.
                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Ik ben ook bij Bruno geweest, zeer content van
                      Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                      BR performance is een aanrader,ken er al vele die hun auto daar laten chippen hebben en allemaal zeer tevreden,ook een zeer goede naservice...
                      doet me plezier dat te horen , thanks ;-)
                      Last edited by ; 08/12/2012, 16:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                        doet me plezier dat te horen , thanks ;-)
                        mij ook...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Ga naar Kempower als je van Limburg bent.
                          Blijf bij Kempower maar weg , slechtste service ter wereld en nog nooit zo'n triestige mens tegen gekomen in mijn leven..
                          BR performance is een aanrader,ken er al vele die hun auto daar laten chippen hebben en allemaal zeer tevreden,ook een zeer goede naservice...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            In de limburg zal er ook wel een goeie tuner zitten zeker..

Ik heb algoeie en slechte dingen gehoord van BRP, maar dat zul je van elke tuner wel horen
                            Ben org. van Vlaams-Brabant ma woon nu in Limburg.Hier zitten er wel ja, zoals ASDChiptuning enzo.. ma ik weet zo niet..

Dan zal ik daar maar eens gaan zien aan de reacties te horen. K hem gezien dat em hier ook gereageerd heeft

@BrunoL, kan je me hier wat meer zeggen of mail ik gewoon naar BR Performance?

Comment

BR-performance is zeker een aanrader!
                              Ik kan getuigen dat ze een goede service zeer hoog in het vaandel dragen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...
                              X