Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb tot nu toe nog niks gevonden dat volledig naar mijn zin is.

Vooral het vinden van een camera voor zowel vooraan als achteraan te filmen blijkt moeilijker te zijn dan ik had gedacht.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Ik heb tot nu toe nog niks gevonden dat volledig naar mijn zin is.

Vooral het vinden van een camera voor zowel vooraan als achteraan te filmen blijkt moeilijker te zijn dan ik had gedacht.

Net zoals mij, vindt het ook nog niet...
      Mocht je "prijs" hebben laat het me weten, kunnen we misschien 2 aankopen hetgeen de prijs miss laat zakken...
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        mijne heeft zijn nut al bewezen... kom net aan mijn auto en zie dat er iemand is tegengereden.
        aangesloten op pc en heb netjes de nummerplaat en type auto
        Die gast (vrouw misschien) gaat plezier beleven binnenkort...

Ik twijfel nog....
        Hoeveel op tien geef je jouw toestel ? Ik twijfel tussen de Blackvue en jouw toestel..
        Sintruin till I die

Comment

• wel, een cijfer kan ik moeilijk plakken. de blackvue deed zijn werk uitstekend maar had geen ingebouwde batterij.
          de GS1000 heeft dat wél MAAR soms heeft die GS1000 geen zin om op te nemen tijdens de eerste rit

Comment

wel, een cijfer kan ik moeilijk plakken. de blackvue deed zijn werk uitstekend maar had geen ingebouwde batterij.
            de GS1000 heeft dat wél MAAR soms heeft die GS1000 geen zin om op te nemen tijdens de eerste rit
            Even de vraag anders formuleren: Zou je het toestel "opnieuw" aankopen met de weet van je huidige ervaringen.... ?
            Sintruin till I die

Comment

• ja, zeker voor deze prijs! als ie boven de 100euro zat zeker niet

Comment

• Wat vinden jullie van deze GS8000?

Last edited by E90N; 10/02/2013, 03:50.
                Sintruin till I die

Comment

• Ik zou graag de GS1000 of de Blackvue willen kopen, maar kan ik dit ook in België aankopen?
                  Ik stap liever een winkel binnen en krijg wat service dan ik zoiets koop op eBay...

En wat is het beste toestel (tussen de gs1000 en de blackvue)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                    Ik zou graag de GS1000 of de Blackvue willen kopen, maar kan ik dit ook in België aankopen?
                    Ik stap liever een winkel binnen en krijg wat service dan ik zoiets koop op eBay...

En wat is het beste toestel (tussen de gs1000 en de blackvue)?
                    Ik ben al weken bezig om zo'n dashcam aan te kopen... Vele sites bezien en aan medeforummers hun bevindingen gevraagd.
                    Alles is persoonlijk natuurlijk, het budget dat je eraan wilt geven, welke functies je belangrijk vindt zoals bvb nachtzicht...
                    Er zijn heel veel FAKES die rondcirculeren op het net en verkocht worden als een GS1000 bvb enz...
                    Het is zéér belangrijk om je te informeren bij andere mensen die zaken besteld hebben op bep sites...
                    Mijn bevindingen: GS1000 goede camera met "juiste" processor maar nachtzicht iets minder: prijs kwaliteit wel een aanrader
                    De Blackvue stuk duurder maar daarom niet veel beter als je de reacties leest...
                    Nu is er de GS8000 waar ik nog info over wil inwinnen en dan beslis ik!
                    Dus ofwel GS1000 ofwel GS8000 ....
                    In België is er iemand in Kortrijk waar je kunt bestellen, maar zijn wel iets andere toestellen...

Ik wacht nu op de reactie van satsurfer...
                    Last edited by E90N; 10/02/2013, 20:59.
                    Sintruin till I die

Comment

mijne heeft zijn nut al bewezen... kom net aan mijn auto en zie dat er iemand is tegengereden.
                      aangesloten op pc en heb netjes de nummerplaat en type auto
                      Welke gebruik je?
                      Gebruikt ie dan ook de batterij van de wagen bij afsluiten van je wagen?
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• GS1000, heeft een ingebouwde batterij. zit een ingebouwde G-sensor dus die gaat aan als hij beweging opmerkt

@ E90N, ik zou nu voor de GS8000 gaan

Comment

• @ JeVeE:
                          prijs komt ongeveer overeen...
                          Nachtzicht iets beter...
                          Alleen is die website te vertrouwen Foxoffer...??

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Sintruin till I die

Comment

• tja, die ken ik dus ook niet...
                            nog zeer weinig te vinden over die GS8000, zelf ook ff gekeken want zie meteen al prijsverschillen zoals hier: (en ook lichte verschillen op foto, maar welke is nep...?)

dit filmpje hieronder heeft die mens gekocht via de link daaronder
                            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

=====> http://dx.com/p/cubot-gs8000pro-5-0m...f-black-178045
                            Last edited by ; 10/02/2013, 21:56.

Comment

• Een topic naar mijn hart! Ik ben een groot voorstander voor Dashcams.. Op het NL forum waar ik veel op zit heb ik een Overzichts pagina gemaakt over diverse dashcams...

Daaruit heb ik dan weer een persoonlijk favoriet gekozen die qua beeld/prijs de beste koop is. Nogmaals, in mijn ogen dan, dit is ook de camera die ik zelf gebruik: De [FONT=arial]CarCam One HD model nummer K2000. Op ebay te koop (Let op degenen met chrome rand rond de lens is degene die je wilt kopen) voor 36euro!

Mijn youtube link, naar diverse filmpjes. (helaas niet zo spannend als de bekende russische films)
                              http://www.youtube.com/user/ArnoldGT/

Hopelijk hebben jullie hier wat aan
                              Last edited by ; 12/02/2013, 11:07.

Comment

• Na enkele weken zoeken achter een goede dashcam voor niet teveel centen uitgekomen op een GS1000.
                                Ik wou 'm eigenlijk via DealXtreme aankopen, maar ben toch gegaan voor carmera.eu
                                Daar staat 'm onder de naam Lucas voor 129,95 euro.
                                Eens snel getest binnen en was toch maar zwak resultaat, kleuren zijn echt slecht.
                                Kan zijn omdat 't binnen is, morgen eens overdag testen buiten.
                                Firmware versie is 20120929, dit is geen orange menu firmware, maar een aangepast blue menu.
                                Dus 't ding eens opengezwierd, stak er toch een Ambarella A2S processor tot mijn verbazing in.
                                Maar 't is eigenlijk nog niet de versie die ik wou, zeker voor dat geld.
                                is net dezelfde zoals beschreven in dit artikel op dash cam talk.
                                The GS1000 DVR is the OEM name of a very popular camera that can record 1080p at 30FPS.

Comment

• Dat blauwe menu moet je vermijden...
                                  De Gs8000 is ook berust met het blauwe menu wat me afschrikt...

De Blackvue 500gw HD wifi is nu ook uit... Lijkt hoopvol aan eerste reviews maar rond de 250€ natuurlijk...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    @ JeVeE:
                                    prijs komt ongeveer overeen...
                                    Nachtzicht iets beter...
                                    Alleen is die website te vertrouwen Foxoffer...??
                                    heb daar bij besteld. Is enige site waar ze goed Engels begrijpen en schrijven. Op alibaba e.d. is dit wel iets anders....
                                    Zeker te vertrouwen.

Wel wilde ik via post, ze geven offerte...Ik hap toe...en dan antwoorden ze dat ze hem nt terugbetalen via paypal als ik het niet thuisgestuurd krijg. Ze hebben al 1 die maanden onderweg is.
                                    Je hebt hem veel sneller e.d., heb dan toegehapt, met als gevolg via koerier ik 39 € douanekosten bijbetaald heb.

Heb je toch paar filmpjes doorgemaild via pm?
                                    nog geen reactie gekregen

Ik post dit echt niet op een forum! is schending van privacy. Wil geen proces aan mijn been. Ik gebruik deze gewoon als black-box, niet om op youtube te zetten voor Jan & Alleman.

Ik wil wel links doormailen via pm, om kwaliteit te zien (niet om op internet te plaatsen)

Comment

• Kan je die links ook eens naar mij doorsturen per PM?

Comment

• Ook de moeite denk ik ...
                                        Wel een stuk duurder natuurlijk, maar wel naservice
                                        Sintruin till I die

Comment

• heb toch gelezen dat die ook oververhit raken en dan rare kleuren geven....'t is al een tijdje geleden, dus weet de details niet meer

Comment

Working...
                                          X