Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik wil deze kopen: http://dx.com/p/benz-mark-style-3-0m...v-out-sd-47209
    Staat helaas altijd sold out... Dus maar op zoek gaan naar dezelfde. :/

Comment

Twas juist opt VTM nieuws, dat Dash cams binnenkort ook verkrijgbaar zijn in België en dat de beelden aanvaard kunnen worden bij een verzekeringskwestie. Bij een rechtszaak wisten ze het nog niet om da ge dan met "schending van de privacy" zit
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

ik rij al jaren rond met een dashcam. nog nooit nodig gehad als bewijsmateriaal behalve eenmaal bij een aanrijding toen de auto geparkeerd stond.
        camera is aangegaan door de schok (g-sensor).

nog nooit ingebroken in de auto, camera is ook heel klein (een blackvue, zit voor mijn binnenspiegel en zie je zitten als je je over de voorruit buigt). als je agressie voorhebt kan je ook altijd op de camera wijzen, meestal zijn ze er dan vandoor.

wat de meesten wel vergeten: als je zelf als een eikel rondknalt of gevaarlijke stoten uithaalt film je jezelf. kan je ook wel zuur opbreken als je een accident veroorzaakt

Voor mensen met interesse, best deze website even raadplegen en of doorlezen:
        Welcome to DashCamTalk. The world's largest and most comprehensive dash cam site with over 60,000 members and over 1/2 million posts.

Comment

deze wil ik, binnenkort eens bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            deze wil ik, binnenkort eens bestellen

http://www.carmera.eu/carmera_nl/sco...l#.UM-CHG_AeFk
            dat is in werkelijkheid een GS2000, één van de beteren op de markt.
            = zelfde als een GS1000 maar met een nieuw jasje en dubbel zo sterke batterij + 12mp camera.

als je'm rechtstreeks in china besteld kost hij 82euro zie ik, zonder invoerkosten. als je pech hebt houden ze hem tegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
              ik rij al jaren rond met een dashcam. nog nooit nodig gehad als bewijsmateriaal behalve eenmaal bij een aanrijding toen de auto geparkeerd stond.
              camera is aangegaan door de schok (g-sensor).

nog nooit ingebroken in de auto, camera is ook heel klein (een blackvue, zit voor mijn binnenspiegel en zie je zitten als je je over de voorruit buigt). als je agressie voorhebt kan je ook altijd op de camera wijzen, meestal zijn ze er dan vandoor.

wat de meesten wel vergeten: als je zelf als een eikel rondknalt of gevaarlijke stoten uithaalt film je jezelf. kan je ook wel zuur opbreken als je een accident veroorzaakt

http://www.dashcamtalk.com/
              Intressante site.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

= zelfde als een GS1000 maar met een nieuw jasje en dubbel zo sterke batterij + 12mp camera.
                als je'm rechtstreeks in china besteld kost hij 82euro zie ik
                Deze heb ik ook eens bekeken en de andere van die site ook : zijn te koop in BE ergens tegen Kortrijk dacht ik .

Als alle camera's daar tot de "beteren" behoren wil ik er wel eens langsrijden .

Gevonden : http://www.dashcams.be/www.Dashcams....en_(Dual).html

Doornikserijksweg 117
                B-8510 Kortrijk-Bellegem
                T.:+32(0)475 55 43 52
                F.:+32(0)56 25 98 61
                info@dashcams.be
                Last edited by ; 18/12/2012, 01:10.

Comment

als je'm rechtstreeks in china besteld kost hij 82euro zie ik, zonder invoerkosten. als je pech hebt houden ze hem tegen
                  Met de douane problemen die we nu kennen, laat ik die gok aan anderen over.

Comment

Wat ik wel ergens gelezen heb is dat je moet opletten voor de software : sommige camera's kan je niet afspelen op een windows 64-bit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                      Twas juist opt VTM nieuws, dat Dash cams ook verkrijgbaar zijn in België en dat beelden aanvaard kunnen worden bij een verzekeringskwestie.
                      Heb het nieuws eens bekeken van die dag (17/12/12) en heb onlangs nog een antwoord gekregen van de man die uitleg geeft over die camera's.

Geachte,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze dashcams.

- alle camera's zijn in irl te bekijken
                      - camera duur hangt af van de beeld kwaliteit dat u wenst vb 32gb op hd opname max +- 4u
                      - inderdaad eens de sd kaart vol wordt die automatisch overschreven
                      - indien uw aansluiting van 12 volt ook stroom heeft na het uitschakelen van uw wagen kan hij inderdaad door filmen
                      - inderdaad 12 volt aansluiting geen probleem met stroomverbruik als de spanning van uw auto batterij te laag komt schakelt de camera automatisch uit zodat er voldoende stroom aanwezig is om uw auto te starten
                      - de Lucas en de Scott zijn zeer compacte toestellen

Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben en indien nog vragen aarzel niet ons te contacteren.

met vriendelijke groeten
                      Bart Degrande

Ik denk eraan om misschien toch eens langs te gaan , zo kan je bvb meteen weten of er idd problemen kunnen zijn met het wegschrijven van de beelden op de pc...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Twas juist opt VTM nieuws, dat Dash cams binnenkort ook verkrijgbaar zijn in België en dat de beelden aanvaard kunnen worden bij een verzekeringskwestie. Bij een rechtszaak wisten ze het nog niet om da ge dan met "schending van de privacy" zit
                        Tja, als je registreert wat je zelf ziet, hoe is dat dan een schending van de privacy? Moet je dan ook je ogen afdekken om in orde te zijn met de wet? Zolang je het niet publiceert of oneigenlijk gebruikt zie ik geen bezwaar.

Comment

beelden kunnen 'geshopt' zijn hé, voor een rechter

Comment

http://www.dashcamtalk.com/
                            Camera's waarmee je zowel door de voorruit als achterruit kan filmen zijn blijkbaar toch niet zo veel te vinden
                            De Urive MD-8000P Shotgun lijkt me wel wat, maar die is ook wel duur. En veel is d'r niet over te vinden.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Heb me gister deze gekocht,en is al verzonden vandaag,dus met veel geluk deze week nog binnen.

Voor die prijs kon ik het niet laten eens te proberen,zien wat het geeft.
                              Proffesioneel spul heb ik niet nodig,want zoveel rij ik nu ook weer niet met de wagen

Comment

Idd , als er een GPS-sensor inzit komt het er eigenlijk op neer dat je rondrijdt met een soort van blackbox die uw rijgedrag registreert en ook dat v anderen filmt , wat ze dus ook tegen Uzelf kunnen gebruiken als bewijs v overtredingen die je beging

Comment

Dat is 100% juist.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

Ik heb me de app DashCam aangeschaft. 1,75 Euro.
                                    Doet exact wat ik hebben moet. Alleen de montage met zuignap is zo amateuristisch.
                                    Iemand een beter idee om de iPhone te bevestigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                      Heb me gister deze gekocht,en is al verzonden http://www.easy-deals.nl/index.php?r...product_id=360
                                      Voor die prijs kon ik het niet laten eens te proberen,zien wat het geeft.
                                      Laat je asap iets weten Bjorn ? , voor die prijs wil ik deze ook wel

Comment

staat geen resolutie bij dus ik vrees dat het niet veel soeps is...

Comment

ja en voor 59 euro kan je dat ook wel vermoeden, ik met 10.000 tot 15.000 km per maand heb meer nood aan iets dat wel qua resolutie goed zit.
                                          twijfel enkel of ik er één moet nemen die ook de achterkant filmt.

Comment

Working...
                                          X