Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk Berichten
    mijn blackvue vooraan en achteraan werken 24/24 7/7.
    disabled all lights, niemand zien of ze aanstaan.

Alleen ik, kan ze uitschakelen met switches van powermagic pro
    Maar als ze hem meenemen ben je niet veel met je switches of gedoofde lichtjes.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Via WiFi laten streamen naar een verborgen 2TB 2,5" HDD??
      Of dus ervoor zorgen dat men ze niet te snel ziet hangen...
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk Berichten
        mijn blackvue vooraan en achteraan werken 24/24 7/7.
        disabled all lights, niemand zien of ze aanstaan.

Alleen ik, kan ze uitschakelen met switches van powermagic pro
        Gezond voor de accu is dat toch ook niet.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb deze besteld gisteren, http://www.amazon.co.uk/E-PRANCE-Amb...rds=B00F5WPMB0

Inclusief GPS mount, 8-gig intern geheugen én een micro SD van 32GB.
          Ik wou vooral deze omdat hem vrij klein is & je kan losmaken zonder met de kabel bezig te zijn nadien.
          Last edited by jug; 30/12/2013, 18:25.

Comment

• Mijn eerste dashcam compilatie filmpje

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
              Mijn eerste dashcam compilatie filmpje

Altijd grappig zo'n filmpjes.
              Je merkt telkens op dat er soms mensen zijn die ECHT niet kunnen rijden en die dan ook niet op de baan thuis horen (pas op niemand is perfect hoor )

Sent from my HTC One using Tapatalk
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Leuke filmpjes.

Wel twee opmerkingen:

- uw smaak in muziek is niet zo denderend, aheum
                - uw Engels is al niet veel beter, zit vol kemels

Comment

• als ze het mer begrijpen zekers ik zijn dan zelf ook ne grote kemel haha . ALé jom! Mijn discobar draait alleen mer goeie muziek ik draai alles, van klassiek tot hibbediehop.
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• En men dashcam voor achteraan is ook besteld . Ik heb gekozen voor de Blackvue DR380G 16GB. Voor achteraan volstaat deze

Comment

• Dashcam voor achteraan is vandaag gearriveerd . Nu nog wachten op droog weer om deze mooi in te werken.

Comment

Ik zou echt wel het geluid muten in 't vervolg, 't is echt irritant om uit te kijken zo.
                        En als autoliefhebber zo een carwash in, ik kan het niet snappen...

Comment

• geluid kan je zelf muten met 1 muisklik

en carwash is een persoonlijke keuze. Heeft in mijn ogen weinig te maken met autoliefhebber zijn of niet...
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Das waar, maar een leuk muziekje in deftige kwaliteit zou het kijken en het aantal views kunnen bevorderen.

En ivm de carwash, het deed gewoon pijn aan mijn auto-hart om die beelden te zien.

Comment

• Da is in de winter wanneer hij niet gewassen kan worden met de hand alst vriest . Swirls krijg je toch zowiezo, en van die 2 keer per jaar door de carwash zal de lak er wel niet afkomen

Comment

• Ik ben de laatste 10 jaar geen enkele keer naar de carwash geweest, die 2-3 keer per jaar verkl**t uw lak wel vind ik. Ik moet wel zeggen, ik had een zwarte wagen, je zag daar dan ook alles op. Nu heb ik een zilveren wagen, dus dat gaat beter meevallen. Maar toch, ik was hem liever niet dan dat ik de carwash in moet
                                Last edited by jug; 28/12/2013, 05:06.

Comment

• Op ne witte ziet ge haast niks van krassen

Comment

• Voor dat licht dat op oranje sprong zou 98% niet stoppen..........
                                    Op een grijze of witte auto zie je idd amper swirls.....

Jammer genoeg hing er in m'n Corsa geen camera........eerder deze week probeerde ik m'n voorrang te nemen ( die ik afgaf omdat ik ook wel door heb wanneer er iemand beslist niet gaat stoppen...) ....
                                    toen ik m'n weg vervolgde beslistte de chauffeur van de auto die mij tot vertragen/doorlaten van hem dwong om zomaar te stoppen..........ware het niet dat ik dit al vermoedde en er 2 sec. later iemand in mijn gat reed.
                                    Gelukkig niet al te erg ( trekhaak vangt veel op ) maar je zit er maar mee.
                                    Heb de plaat van de rijder voor me aan de chauffeur achter me gegeven , wie weet zijn er nog getuigen die het 1 en ander kunnen bevestigen , je weet maar nooit of je er ergens mee komt.
                                    De man achter mij heeft netjes toegegeven dat ie achterop in mij reed , hopelijk voor hem kan ie iets met de plaat.........al vrees ik er natuurlijk voor . je moet ten allen tijde kunnen stoppen en dat was hier niet het geval.

Met een camera kon je de verzekering nog iets tonen , of het rechtsgeldig is weet ik natuurlijk niet.

Comment

• In zo'n geval is degene die in jou in rijdt altijd in fout jammer genoeg.
                                      Zoals je zelf al aangaf moet je ten alle tijden kunnen stoppen.

Zelf ook al meegemaakt jammer genoeg.

Comment

• Mijn kerstcadeau ontvangen vandaag & meteen geinstalleerd!

8GB intern geheugen, 32GB micro sd kaart erbij, GPS-mount, etc. Werkt echt goed & de kwaliteit is echt beestig! Kost ook niet zoveel, tussen de 70 & 110€. Dat laatste hangt van de accessoires af, met/zonder 8GB intern geheugen, met/zonder 32GB micro sd, met/zonder GPS-mount. Er zijn zo'n 8 verschillende versies in totaal, ge maakt hem dus zelf zo duur als ge wilt. Hier is een review:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Jammer , maar helaas.
                                          Zojuist telefoon gehad van VRT Terzake voor een interview over dashcams ivm het bewuste filmpje over die BMW agressie die op het internet/facebook rondging.

Gaat helaas niet door omdat ze een politierechter vanuit Brugge gevonden hebben en dus niet meer tot bij ons in Niel konden langskomen.

Mocht je vanavond kijken en besluiten ook een dashcam aan te kopen, je weet ons te vinden

Comment

Working...
                                          X