Ik rij al enkele jaren met een VisionDrive, daar heb ik al veel plezier van gehad. Beelden worden opgenomen als het contact aangaat, er zit GPS in, de beelden gaan op een SD-kaart die met een USB-stick uitgelezen kunnen worden. Op het scherm krijg je tegelijk een GoogleMaps-kaartje met de locatie waar de beelden genomen zijn, het juiste uur en de GPS-snelheid van je wagen. Er zit een 3G sensor in, en je kan kiezen of 'ie in parking mode gaat of niet, dus met interne batterij activeren op bevel van de sensor. Beelden worden ook overschreven als de kaart vol is, als je een interessante ervaring hebt, kun je even knopje duwen en de laatste 30sec. gaan op het permanente geheugen dat niet automatisch gewist zal worden, zodat je dagen later nog beelden kan gaan terugzoeken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dashcam : wel of niet ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenUnieke beelden met dashcam.... RIP voor de gestorven bemannings leden en spoedig herstel voor de gewonden...
+ YouTube Video
+ http://www.youtube.com/watch?v=m1ynLP_Ngeo" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
Tiens hierboven werkt em dan weer welLast edited by Volvo_Bjorn; 30/12/2012, 13:42.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
@ satsurfer: de GS2000 is eigenlijk een GS1000 in een ander omhulsel dacht ik. daarom dat ik een GS1000 heb aangeschaft
volgens tracking zit het pakket nu bij bpost, dus ik verwacht het deze week ergens.
dan kan ik mijn blackvue demonteren en verkopen
ben zeeeeeeeeeeeeeer benieuwd!!
Comment
-
@JeVeE
There are some other minor differences with the GS2000. The GS2000 has a 3.7V 1000mAh Rechargeable Lithium Battery vs the 3.7V 500mAh Rechargeable Lithium Battery in the GS1000. Also the maximum output for a picture is 12M in the GS2000 vs 5M in the GS1000.
http://dashcamtalk.com/gs1000/#GS2000
Comment
-
ebay Lettland (EU-lid, dus geen douane)
deze komt er wel goed uit prijs/kwaliteit
The DVR 027 has good picture quality, reliability and price. Watch out for fakes. Consider the G1W instead.
UPDATE: March 29, 2018The cameras used are now obsolete and even at $13 aren't worth your money. To see a more up-to-date roundup of budget cameras please c...
al bij al prijzige dingen, waarbij een hogere prijs meestal het prijsverschil niet rechtvaardigt. In beeldkwaliteit zit er verschil....maar niet om te zeggen waaoow....
De V2000 heeft mijn voorkeur (prijs/kwaliteit)....moest er nu nog ietsje afgaan....
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Is met camera voor en achtermaar ik heb de tijd niet gehad om de achter camera te bevestigen. Op het eerste zicht ziet het er redelijk netjes uit voor de 50€ die ik betaald heb
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Mooi beeld, maar toch heb ik mijn twijfels of nummerplaten duidelijk genoeg te zien zouden zijn voor moest dat nodig zijn.
Wat de plaatsing betreft staat die wel heel goed zichtbaar, ik had die wat beter weggestoken, maar dat is mijn persoonlijke mening.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
bedankt Bjorn voor het filmpje.
maar eerlijk gezegd vind ik het contrast/helderheid maar aan de magere kant.
ok, 50 € is geen geld, maar ik spendeer het dan liever aan een cam die wel goed beeld geeft. en als die te duur is, dan koop ik geen.
da's zoals die Ipad/Android klonen (tablets) voor 100-150 €. Ik wil zo'n tablet al lang, maar die tablets van 150 € voldoen totaal niet als ge die dichterbij bekijkt. Liever efkes wachten tot ik de echte nexus 10 in handen heb, dan vlug mijn behoeftes te bevredigen met een el-cheapo alternative.
ik heb bijna alle modellen op youtube bekeken, en ze ontgoochelen me (zeker gezien hun prijs)
mocht sony een dashcam uitbrengen, zat er een Carl Zeiss lens in voor die prijs, filmen bij 0 lux, via Bluetooth connectie op uw ObdII FICHE van de wagen, en zo snelheid weergeven...
Nee, in denk voorlopig mijn EOL smartphone als dashcam om te toveren.
ofwel onderstaande die ik voor fiets en auto en andere zaken kan gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGewoon deze, als 60€ (meer) geen verschil maakt, koopt dan toch gewoon de beste?
http://dashcamtalk.com/itronics-itb-100hd/
Blackvue vind ik toch iets beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichten
Ik vond het gewoon een goed onderbouwde link en ljjkt me ook een goed toestel zonder de betrouwbaarheidsproblemen die de blackvue toch schijnt te hebben...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Dit valt mij op bij de filmpjes die ik zonet heb bekeken hierboven : als je rondrijd en voorbij geparkeerde auto's rijd , dan kan je geen enkele nummerplaat herkennen....
Enkel als de auto met camera achter een andere rijd of er achter stopt , dan kan je dit wel.....
Ook met Full HD lijkt me dit zo te zijn , tenzij er andere filmpjes zijn die het tegendeel bewijzen
Comment
-
Dat is ook wel iets wat ik wel eens zou willen weten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Tis geen wondermiddel hé, HD, liever 4k, je wilt gewoon een zo groot mogelijke kans om de plaat te kunnen lezen, en dan is lichtgevoeligheid en een korte sluitertijd eigenlijk even belangrijk als pure resolutie....
(En ook een gelukkig nieuwjaar)
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment