Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat wegwerken is niks voor mij, den boel afbreken is allemaal goed en wel... erna alles direct terug zetten is iets anders.
soit ik ga één dezer mijn beslissing nemen
Heb jij een afstandsbediening zoals bij die in het filmpje?
Want er zijn blijkbaar verschillende uitvoeringen van die camera te krijgen.
* D'r zijn twee modellen van cmera's voor achteraan
* Of zelfs zonder rear cam
* Met en zonder afstandsbediening
* Er is ook een 1080P Full HD model, maar die heeft geen mogeijkheid om een camera achteraan te plaatsen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Er staat er momenteel één in aanbieding op IBOOD. ISAW A2 Ace aan de prijs van 200€. Deal of niet?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Heb jij een afstandsbediening zoals bij die in het filmpje?
Want er zijn blijkbaar verschillende uitvoeringen van die camera te krijgen.
* D'r zijn twee modellen van cmera's voor achteraan
* Of zelfs zonder rear cam
* Met en zonder afstandsbediening
* Er is ook een 1080P Full HD model, maar die heeft geen mogeijkheid om een camera achteraan te plaatsen.
Ik heb de versie zonder afstandsbediening. Zou ik ook niet moeten hebben want dat kan toch enkel maar liggen rammelen
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Er staat er momenteel één in aanbieding op IBOOD. ISAW A2 Ace aan de prijs van 200€. Deal of niet?
Dat is, zoals IbifaHo reeds zei, een actioncamera. Maar dat neemt niet weg dat je die daar niet voor kan gebruiken. Voor mij is het toch geen deal, aangezien een gopro niet zo veel meer kost, en in mijn opzicht toch nog net iets beter is.
Dash cam is besteld, via amazon.. Was niet de bedoeling maar kwam er eentje tegen waarvan er 36 positieve revieuws en 3 minder goede revieuws waren. Zal straks de link zetten als ik de laptop heb
Wat ik niet snap is waarom ze nooit de GPS antenne inbouwen. Zo zit ge héél de tijd met die voze draden.
Ik denk wel dat er toestellen zijn die de gps antenne d'r in hebben zitten, maar dus niet allemaal, bij sommige moet je die zelfs nog appart gaan bestellen.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Ik denk wel dat er toestellen zijn die de gps antenne d'r in hebben zitten, maar dus niet allemaal, bij sommige moet je die zelfs nog appart gaan bestellen.
Vooral de duurdere merken, stoort me niet echt. Zal gewoon een uitdaging worden omdat in de wagen weg te werken
Wat ik niet snap is waarom ze nooit de GPS antenne inbouwen. Zo zit ge héél de tijd met die voze draden.
da's vb bij de GS1000-2000 dat ze gemerkt hebben dat de fix traag is, of moeilijk....Bij een losse gps, kan je die leggen waar je vb betere ontvangst hebt. Sommige ramen hebben een ijzeren coating, die de gps-signalen verzwakken of helemaal niet laten ontvangen.
mijn losse BT gps ontvanger, heef ook veel sneller fix, dan de interne van mijn smartphone.
beeld komt schokkerig over, af en toe zit er 1-2 sec. hapering in....en ligt niet aan mijn internetverbinding (VDSL2 50 mbit)
GPS-logger: zie wel geen snelheid op het scherm verschijnen
beeld komt schokkerig over, af en toe zit er 1-2 sec. hapering in....en ligt niet aan mijn internetverbinding (VDSL2 50 mbit)
GPS-logger: zie wel geen snelheid op het scherm verschijnen
Indien de totale waarde van de zending meer bedraagt dan 22 euro maar minder dan 150 euro, wordt de vrijstelling verleend van rechten bij invoer maar dient de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen. => Ik leer zelf bij.....dus als mijn cam 75 € kost, dan 16 € extra te betalen....
Sommige moeten nu vlug vlug hun koopbehoeftes 'bevredigen'...om nadien hun product 'weg te geven'.
Pas op: ik ga ook niet meer dan 150 € uitgeven....
Ik vind deze nog prijs/kwaliteit super (en zijn oudere broertjes toch goede reacties op dash cam forum)
kijk naar dit filmpje (selecteer 720p!)
Zit die gps ontvanger dan in die zuignap verwerkt?
Comment