Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De gs1000

Comment

• en waar kan ik die bestellen? Zodat ik geen chinese brol bestel

Comment

• Kijk eens op deze site, prijzen en winkels staan erbij http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/

Comment

• Ik denk deze; http://www.aliexpress.com/store/prod...511232411.html ?

Is dat een ''orange menu'' cam ?

'k hoop dat dit een betrouwbare site is ?
          Last edited by ; 12/01/2013, 18:46. Reden: Bijgevoegde vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
            Kijk eens op deze site, prijzen en winkels staan erbij http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/

Zou je me er mee kunnen helpen, zodat 'k die zo snel mogelijk kan bestellen ? (vragen hierboven)
            Kzie de bomen door het bos niet meer . Daarmee dat ik het aan de pro's vraag hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bart2740 Bekijk Berichten
              Zou je me er mee kunnen helpen, zodat 'k die zo snel mogelijk kan bestellen ? (vragen hierboven)
              Kzie de bomen door het bos niet meer . Daarmee dat ik het aan de pro's vraag hier
              ik heb hem hier besteld, en t'is een echte met de nieuwste firmware

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                http://dx.com/p/5-0mp-cmos-wide-angl...tft-lcd-118263
                Nice. Hoe presteert de night-vision ?

Comment

http://dx.com/p/5-0mp-cmos-wide-angl...tft-lcd-118263
                  Gelieve wat voorbeeldvideos te plaatsen op youtube . Ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    Gelieve wat voorbeeldvideos te plaatsen op youtube . Ben benieuwd.
                    Heb er zelf al wat opgezocht. Amai da's scherp! Je kan de km/h er ook bij filmen zie ik. Waarom zou je nog een gopro motorsport kopen die 3x zo veel kost?

Comment

• heb hem nog niet opgehangen, enkel even op dashboard gezet.
                      filmpjes volgen van zodra hij definitief hangt

eerst de blackvue nog afkoppelen

Comment

• Waarom zou je eigenlijk nog een GoPro kopen. Dat ding filmt in 1080p HD @ 30 FPS, kwaliteit is goed en je kan zelfs de snelheid er bij hebben gezien er GPS bij zit..

Comment

• omdat je de gopro langs de buitenkant kan hangen

Comment

omdat je de gopro langs de buitenkant kan hangen
                            Inderdaad de GoPro is veel polyvalenter natuurlijk, maar als je zinnens bent meestal of altijd vanaf binnen te filmen zie ik niet direct het nut meer.

Comment

heb hem nog niet opgehangen, enkel even op dashboard gezet.
                              filmpjes volgen van zodra hij definitief hangt

eerst de blackvue nog afkoppelen

Hoi,

Heb jij ook beelden die niet geconverteerd zijn door Youtube ? Dropbox, ed upload ?

Zou graag eens zien wat er voor beelden uitkomen zonder die youtube conversie...

Comment

• De mijne is toegekomen bij de post, zondag installeren

Comment

• bart2740: ik vraag dit hier al 100 maal

bekijk de ganse thread, ik heb een link met uncompressed footage gepost....

deze vorige week gekocht....95 eur +/-

Net mail van DHL binnengekregen...38,4 € import tax!!! Dus wees gewaarschuwd!
                                  Last edited by ; 15/01/2013, 21:50.

Comment

• Ik heb niks gehad van import tax

Comment

• ik wilde via HK post, zij wilden niet (toch staat het op hun site)
                                      dus met DHL, dan weet je dat je prijs gaat hebben.....

wat kostte uw toestel?

Comment

• 75 Dollar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bart2740 Bekijk Berichten
                                          Hoi,

Heb jij ook beelden die niet geconverteerd zijn door Youtube ? Dropbox, ed upload ?

Zou graag eens zien wat er voor beelden uitkomen zonder die youtube conversie...
                                          zoals ik boven uw post al heb vermeld hangt deze nog niet in de auto. dit weekend monteer ik'm

via DX.com is gewoon china-post (intmail) en nog geen douanekosten gehad.
                                          dhl, fedex, tnt, ups etc is altijd

Comment

Working...
                                          X