Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ondertussen verschillende filmpjes gemaakt met de GS1000 maar nog niet in HD (nu pas ontdekt, en icm met een zout-ruit). valt me wel op dat er een lichte korrel inzit maar vind de nummerplaten wel héél duidelijk!
    ook enorme breedhoek, hangt voor mijn binnenspiegel en je ziet niets van de auto
    zelfs 's nachts een heel duidelijk beeld met goed leesbare nummerplaten

waar zou ik best uploaden zonder conversie?
    Last edited by ; 25/01/2013, 14:06.

Comment

• http://www.uploadonall.com/ of dropbox, skydrive, mega, ..

Comment

• Werkt de GS1000 ook met het Apple besturingssysteem?
        Sintruin till I die

Comment

• helaas, enkel windows... maar de camera hang je toch nooit echt aan je pc, enkel het geheugenkaartje

Comment

• Bedankt voor de tips !Ik ga komende week bestellen, hopelijk lukt dit zonder problemen zoals tax enz...Bestel nooit iets via internet, maar merk dat het bij jullie geen problemen gaf...

De grootste uitdaging is de bekabeling netjes onzichtbaar maken...
            Last edited by E90N; 27/01/2013, 07:54.
            Sintruin till I die

Comment

• ik heb deze gekocht:

sd kaartje erin en 't werkt, is misschien geen HD kwaliteit maar goed genoeg in mijn ogen
              levertijd(met feestdagen ertussen) 1 maand: 5 december besteld en 4 januari toegekomen
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                ik heb deze gekocht:

sd kaartje erin en 't werkt, is misschien geen HD kwaliteit maar goed genoeg in mijn ogen
                levertijd(met feestdagen ertussen) 1 maand: 5 december besteld en 4 januari toegekomen
                Das wel een goede koop,als je een beetje leuk beeld heb.
                Ik heb ook geen HD kwaliteit,maar ben erg tevreden van mijn spulleke,op pc meer dan duidelijk genoeg
                Verbaas me iig,zolang ik nu met de dash rij , minder zotte mensen op de baan, hopelijk blijft dat zo,zou ideaal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                  Das wel een goede koop,als je een beetje leuk beeld heb.
                  Ik heb ook geen HD kwaliteit,maar ben erg tevreden van mijn spulleke,op pc meer dan duidelijk genoeg
                  Verbaas me iig,zolang ik nu met de dash rij , minder zotte mensen op de baan, hopelijk blijft dat zo,zou ideaal zijn
                  idd, meer dan duidelijk genoeg en voor 22€ kan je nu ni sukkelen
                  ik had deze op ebay gevonden omdat deze in de Makro in steraanbieding stond in november vorig jaar voor 49€ en ik eerst wa filmkes wou zien
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                    ondertussen verschillende filmpjes gemaakt met de GS1000 maar nog niet in HD (nu pas ontdekt, en icm met een zout-ruit). valt me wel op dat er een lichte korrel inzit maar vind de nummerplaten wel héél duidelijk!
                    ook enorme breedhoek, hangt voor mijn binnenspiegel en je ziet niets van de auto
                    zelfs 's nachts een heel duidelijk beeld met goed leesbare nummerplaten

waar zou ik best uploaden zonder conversie?
                    Is de GS1000 beter dan de Blackvue? Want de Blackvue is in mijn ogen tot nu toe toch één van de beste toestellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Heb jij een Blackvue? DR400HDII?
                      Design geeft voor mij de voorkeur maar ik heb veel negatieve zaken gelezen zoals geen herkenning nrplaten- 45sec reboot enz...
                      Hoe meer ik me erin verdiep, hoe moeilijker het wordt...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Sintruin till I die

Comment

• ik had een blackvue dr300, was geen hd dus zou geen eerlijke vergelijking zijn @ blueskyraider

Comment

• Ik ga mijn Dashcam na twee weken verkopen, mijn auto leent er niet toe om alles mooi weg te werken
                          Voor 80 euro mag hij de deur uit ( 32gb sd kaart inbegrepen)
                          Vanavond maak ik er wel een topic van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            ik had een blackvue dr300, was geen hd dus zou geen eerlijke vergelijking zijn @ blueskyraider
                            idd ok, ik had het eerder op de 380G HD of de 400G HD van Blackvue ivgm de GS1000
                            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Ik ga mijn Dashcam na twee weken verkopen, mijn auto leent er niet toe om alles mooi weg te werken
                              Voor 80 euro mag hij de deur uit ( 32gb sd kaart inbegrepen)
                              Vanavond maak ik er wel een topic van
                              Over welke cam gaat het dan??
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Over welke cam gaat het dan??
                                R310 met twee lenzen, prijs is bespreekbaar

Comment

• welke zou nu de betere zijn? de GS1000 of Blackvue 400HDII ?

het design vd Blackvue is mooier, kun je beter afwerken in de auto of ben ik mis ???
                                  Sintruin till I die

Comment

• Is dit iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                      Ik heb deze
                                      Moet nog wel alles eens een keertje goed uittesten , maar filmen doet ie , dat is zeker , heb dit al getest . Heb een kaartje van 32 gb.
                                      Momenteel stopt ie met filmen en komt er "card full" op , zal het nog wat beter moeten lezen dus.
                                      Ik post geen filmpjes (voorlopig ) tot ik deftig met de camera overweg kan .
                                      Op m'n pc kijk ik af en toe de "gebeurtenissen" na ter controle van de kwaliteit : tijdens het rijden op autosnelweg filmt ie netjes en kan je mooi de platen lezen als er bvb iemand voorbijsteekt/vliegt . In de bebouwde kom is dit ook zo , al kan ik er voorlopig geen nrplaat mee lezen als ik voorbij geparkeerde wagens rijd. De nrplaat van de wagens die je mooi volgt staan er wel keurig op. Er zijn nogal wat instellingen mogelijk met deze camera ...(te veel naar m'n zin )
                                      De zuignap zit al minstens 1 maand op z'n plaats zonder te lossen , spijtig genoeg pakt ze niet op het stukje met de zwarte bolletjes....(dan hing de camera meer verdekt ...alhoewel je zoiets ALTIJD ziet als er slechte bedoelingen in het spel zijn....)
                                      De draad zit tussen de zwarte rubber naar onderen toe en vervolgens tussen de naad van het handschoenkastje .
                                      grootte :

+

+

....

Comment

• mijne heeft zijn nut al bewezen... kom net aan mijn auto en zie dat er iemand is tegengereden.
                                        aangesloten op pc en heb netjes de nummerplaat en type auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                          Ik heb deze
                                          Moet nog wel alles eens een keertje goed uittesten , maar filmen doet ie , dat is zeker , heb dit al getest . Heb een kaartje van 32 gb.
                                          Momenteel stopt ie met filmen en komt er "card full" op , zal het nog wat beter moeten lezen dus.
                                          Ik post geen filmpjes (voorlopig ) tot ik deftig met de camera overweg kan .
                                          Op m'n pc kijk ik af en toe de "gebeurtenissen" na ter controle van de kwaliteit : tijdens het rijden op autosnelweg filmt ie netjes en kan je mooi de platen lezen als er bvb iemand voorbijsteekt/vliegt . In de bebouwde kom is dit ook zo , al kan ik er voorlopig geen nrplaat mee lezen als ik voorbij geparkeerde wagens rijd. De nrplaat van de wagens die je mooi volgt staan er wel keurig op. Er zijn nogal wat instellingen mogelijk met deze camera ...(te veel naar m'n zin )
                                          De zuignap zit al minstens 1 maand op z'n plaats zonder te lossen , spijtig genoeg pakt ze niet op het stukje met de zwarte bolletjes....(dan hing de camera meer verdekt ...alhoewel je zoiets ALTIJD ziet als er slechte bedoelingen in het spel zijn....)
                                          De draad zit tussen de zwarte rubber naar onderen toe en vervolgens tussen de naad van het handschoenkastje .

....
                                          hartelijk dank, heb je je cam ook bij die firma via de website besteld?

Comment

Working...
                                          X