Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Interesse groepsaankoop Blackvue GW500 HD:

E90N (eventueel met installatie) (magic pro battery)
    Dirk195 (met installatie)
    Kristof S. (eventueel met installatie)
    s4r1t (2xDR500GW, zonder installatie, factuur op btwnr)
    s4r1t (1xDR380G, zonder installatie, factuur op btwnr)

Als ik nog kan tellen samen 5x DR500GW en 1x DR380G.

Comment

• sorry, maar weinig tijd de laatste tijd...hier kort mijn bevindingen.
      Mijn filmpjes hebben sommigen al via pm gekregen...

Ik wil de pret niet storen....maar ik ben blij met mijn gs 8000

beeldkwaliteit is scherp/prima.....Ik zie niet echt grote verschillen in beeldkwaliteit met merken die 3X zoveel kosten.

met mini USB kabel van 3 m. (1,2€) kan ik permanente stroom krijgen via de USB fiche van mijn wagen (ook als stroom wagen afstaat)

de gyro sensor kan je van 1 tot 7 instellen. Ik gebruik '1' omdat hij dan onmiddellijk aanspringt. Tijdens rijden heb ik gezien dat hij efkes niet opnam....ga dat nog eens bekijken...

Comment

• Even google "Viofo GS9000 site:.be". Resultaten? Niet echt, spijtig.
        Wat prijs betreft: 130 dollar op foxoffer.com (HongKong) en filmt 720p aan 60fps, 1080p aan 30fps. Netjes!
        Als je de moeite neemt om een BlackVue DR500GW niet in Belgie te bestellen: 220 dollar. Omgerekend 168 euro. Bij officiele import komt daar bij mijn weten 21% btw bij: 203 euro. Voor een cam die maximaal 1080p aan 30fps kan.

Comment

• @ s4r1t

Ik zou niet zo ervan uitgaan dat je slechts 21% zal betalen!

Ik heb op mijn gs 8000 39 € douanekosten betaald (en stond nochtans 50 US$ op vermeld!)

Volgens de douane zou ik slechts BTW op 50 US$ moeten betaald hebben!
          "Indien de totale waarde van de zending meer bedraagt dan 22 euro maar minder dan 150 euro, wordt de vrijstelling verleend van rechten bij invoer maar dient de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen."

Als je koopt, laat opsturen met HK post (niet met koerierbedrijven, dan heb je sowieso prijs)

De wegen van de douane zijn ondoorgrondelijk!

http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/pakket.htm

Wanneer de waarde van de zending meer bedraagt dan 150 euro dienen de rechten bij invoer en de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.

Dus zou uw berekeningen met een grote korrel zout nemen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Ziet er goed uit !
            En de 9000 ?
            foxoffer...

leuk toestel de gs9000, goed dat je deze kan draaien, ook de usb lader....
            Zou voor deze kiezen mocht ik opnieuw doen...

De 2de link is zonder GPS!
            neem deze voor 10 € meer mét gps!
            wel 25 $ verzendkosten erbij rekenen.

Comment

• Standard Int'l Shipping is goed voor mij.

Comment

• zat jij niet in de groepsaankoop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichten
                  zat jij niet in de groepsaankoop?
                  Eerst een prijs per 6... dan beslissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s4r1t Bekijk Berichten

Mooi dat er al zo veel interesse is :-). Installatie voor non-BMW wagens is op korte termijn mogelijk, prijs wordt dan ook ineens bekend gemaakt.

Handigste is om via de Facebook pagina op de hoogte te blijven.

Voor de eventuele groepsaankoop is het ook handig om voor iedere te installeren BlackVue ook het merk, het type en het bouwjaar van uw wagen te vermelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s4r1t Bekijk Berichten
                      E90N (eventueel met installatie) (magic pro battery) Audi A6 Avant 2012

Het is natuurlijk vrijblijvend, maar degene die op 2 paarden gokt heb ik niks op tegen natuurlijk, maar er wordt een prijs gemaakt op
                      het aantal doorgegeven objecten en als er dan plots weer 2 wegvallen is het niet fijn voor de rest natuurlijk.....
                      De prijs is zo oncontroleerbaar...
                      Sintruin till I die

Comment

• Toch wel klote dat het zo moeilijk is om een dual lens car cam te vinden.

En die dat er te vinden zijn komen allemaal uit China, Hong Kong, ....
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb net een BlackVUE DR500GW-HD WI-FI gekocht , hij wordt volgende week geleverd. Ik kan niet wachten op de eerste beelden want ik had vroeger een goedkope 720P autocamera.

Zodra ik de eerste beelden heb, zal ik ze posten , net als mijn bevindingen qua functies.

Comment

• Ik heb sinds vandaag deze

Kga hem dit weekend eens uitgebreid testen maar de eerste indrukken zijn zeer positief.
                            Ook een heel goede service, wat ik ook belangrijk vind

Comment

• dat is de GS2000
                              goei spul man!

Comment

• Waar heb je uw Blackvue gekocht Sofiej ?
                                Engelse software ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Toch wel klote dat het zo moeilijk is om een dual lens car cam te vinden.

En die dat er te vinden zijn komen allemaal uit China, Hong Kong, ....
                                  Wij hebben momenteel de Dash Dual Cam GPS 720p in ons assortiment. Die is uitgerust met een voorste en achterste camera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    dat is de GS2000
                                    goei spul man!
                                    Bedankt
                                    Ik ben der zeer tevreden van, op 1 puntje na. Bij het opstarten krijg ik vaak geen beeld, dan moet ik even op de resetbutton duwen en dan heb ik wel beeld. Morgen ga ik eens testen en filmen als het beeld zwart is, kben es curieus of hij echt geen beeld opneemt of dat het enkel het LCD-scherm is.

@Knight_Rider: http://www.dashcams.be/nl/producten/...ams/spielberg/
                                    Kan je laten opsturen of ophalen in Kortrijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                      @Knight_Rider: http://www.dashcams.be/nl/producten/...ams/spielberg/
                                      Kan je laten opsturen of ophalen in Kortrijk
                                      Die twee lenzen zitten wel in hetzelfde toestel he, de tweede lens is eerder om beelden te maken van de binnenkant van het voertuig en niet van wat er achter je rijd.

Mijn bedoeling is dan eerder een toestel met een tweede camera die je aan de achterruit kan hangen waarmee je achteropkomend verkeer fatsoenlijk kan filmen.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Iemand een tip voor een dashcam die zowel vooraan als achteraan filmt. (2 cams dus maar liefst met één console) Ook zou er een batterij moeten inzitten om te kunnen opnemen wanneer ik gewoon op een parking sta. Bestaat het eventueel om de camera's daadloos aan te sluiten? Prijs speelt zo geen rol, als het maar kwaliteit is. Thx!

Comment

Working...
                                        X