Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar ben ik dus ook al een hele tijd naar op zoek, maar kan niks vinden
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s4r1t Bekijk Berichten
      E90N (met magic pro battery)Dirk195 (met installatie)Kristof S. (eventueel met installatie)s4r1t (2xDR500GW, zonder installatie, factuur op btwnr)s4r1t (1xDR380G, zonder installatie, factuur op btwnr)Als ik nog kan tellen samen 5x DR500GW en 1x DR380G.
      Houden we het op deze 6 voor de prijsberekening ?
      Sintruin till I die

Comment

• "Normaal" gezien begint men met een prijs voor verschillende aantallen (hoe meer, hoe lager), en daarmee verzamel je geintresseerden...
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Waar heb je uw Blackvue gekocht Sofiej ?
          Engelse software ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
          Ik heb hem gekocht op http://www.dashboardcameras.be , lijkt me betrouwbare site in Belgie. Antwoorden in ieder geval zeer snel op vragen

Comment

• nice sofiej !
            ben benieuwd naar uw ervaringen en zeker nachtfilms...
            jammer dat je niet in onze groepsaankoop zit...
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Daar ben ik dus ook al een hele tijd naar op zoek, maar kan niks vinden
              zie post 230.
              Enkel nog het merk te weten komen.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                zie post 230.
                Enkel nog het merk te weten komen.
                Juist ja, ik heb die post gezien, maar niet gekeken.
                Welke aflevering is het juist, want die link wijst naar alles.

Edit: gevonden 17/02
                En net gekeken, maar ook dat is weer eens 1 toestel met camera naar voor en een camera die de bestuurder en passagiers IN de auto filmt, dus NIET wat er achter de auto gebeurd.
                Last edited by knight-rider; 09/03/2013, 22:58.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Edit: aangezien er toch mensen achter de rug om een offerte vragen bij zelfde persoon zie ik het nut niet meer in om energie te steken in de groepsaankoop... -->in ieder geval: uwdashcam.be geeft 5% korting voor dit forum ! (mooie geste)-----mijne is al besteld :-)
                  Last edited by E90N; 11/03/2013, 00:55.
                  Sintruin till I die

Comment

• Mijn bestelling is ondertussen ook geplaatst, en de Blackvue 500 zou morgen moeten aankomen.
                    De 5% werd zoals afgesproken van de prijs afgetrokken.

Comment

• Prima Kristof ! Maandag ga ik hem afhalen..

Sintruin till I die

Comment

• Is 300€ niet behoorlijk veel voor een degelijk toestel?

Comment

• Nog niet lang geleden, betaalde men meer dan het tienvoud voor systemen met nog niet eens de halve functionaliteit, 10 keer volumineuzer en met vga resolutie...
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                            Nog niet lang geleden, betaalde men meer dan het tienvoud voor systemen met nog niet eens de halve functionaliteit, 10 keer volumineuzer en met vga resolutie...
                            Ok duidelijk!

Kan iemand al enige ervaring met zijn toestel delen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                              Ok duidelijk!

Kan iemand al enige ervaring met zijn toestel delen?
                              Ik heb deze: Dashcam met GPS en G-Sensor 1080p Full HD

Filmt in Full HD en heeft GPS en G-sensor. Dus wanneer je een ongeluk krijgt worden de bestanden automatisch beveiligd en worden deze niet meer automatisch verwijderd.

Goede ervaringen mee tot nu toe.

Comment

• IMG_1782.jpgIMG_1783.jpgIMG_1784.jpgIMG_1786.jpg

Vandaag Blackvue 500GW HD Wifi + Power Batery Pro laten installeren via uwdashcam.be
                                Zeer professionele inbouwer tegen aanvaardbaar tarief !
                                Tijd gemaakt voor live uitleg en alles volgens afspraak afgehandeld.
                                Sintruin till I die

Comment

[ATTACH=CONFIG]96146[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96147[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96148[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96149[/ATTACH]

Vandaag Blackvue 500GW HD Wifi + Power Batery Pro laten installeren via uwdashcam.be
                                  Zeer professionele inbouwer tegen aanvaardbaar tarief !
                                  Tijd gemaakt voor live uitleg en alles volgens afspraak afgehandeld.
                                  Vandaag ook eentje gaan ophalen! Morgen de boel installeren en uitgebreid testen.

Comment

• Waar heb je de uwe gekocht?

Sintruin till I die

Comment

Waar heb je de uwe gekocht?

7
                                      Bij dezelfde persoon als jij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                        7
                                        Bij dezelfde persoon als jij
                                        Dan hebben we elkaar gemist...
                                        Uitleg gekregen ?
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Juist ja, ik heb die post gezien, maar niet gekeken.
                                          Welke aflevering is het juist, want die link wijst naar alles.

Edit: gevonden 17/02
                                          En net gekeken, maar ook dat is weer eens 1 toestel met camera naar voor en een camera die de bestuurder en passagiers IN de auto filmt, dus NIET wat er achter de auto gebeurd.
                                          Tot op heden nog altijd niks gevonden met twee aparte camera's voor vooraan en achteraan in de auto.
                                          Alleen deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=X16kiyDtTms

Comment

Working...
                                          X