Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Juist ja, ik heb die post gezien, maar niet gekeken.
    Welke aflevering is het juist, want die link wijst naar alles.

Edit: gevonden 17/02
    En net gekeken, maar ook dat is weer eens 1 toestel met camera naar voor en een camera die de bestuurder en passagiers IN de auto filmt, dus NIET wat er achter de auto gebeurd.
    Zo kan je ook aantonen dat je niet aan het bellen, slapen of andere dingen aan het doen bent en terwijl zie je ook nog iets van het achterop komend verkeer.
    Vind deze methode interessanter dan diegene die hier al gepasseerd zijn. Ik kan evengoed mijn gopro of smartphone laten filmen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tot op heden nog altijd niks gevonden met twee aparte camera's voor vooraan en achteraan in de auto.
      Alleen deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=X16kiyDtTms
      Duidelijk Chinees. Maar voor deze prijs is de beeldkwaliteit goed.
      Er moeten er nog zijn als je naar zijn uitleg luistert, dus blijf zoeken Knight-Rider.
      den borre

Int3x0r

Comment

• This is "Golf 6 GTI Akrapovic Slip-on Exhaust" by Stoffn BE on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Mijne vandaag geïnstalleerd

Blackvue 500 hd
        Last edited by ; 31/03/2013, 21:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          http://vimeo.com/63039364

De snelheid word niet geregistreerd.
          Of heb je dit uitgeschakeld omdat je altijd te rap rijdt.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
            De snelheid word niet geregistreerd.
            Of heb je dit uitgeschakeld omdat je altijd te rap rijdt.
            Omdat iemand eens optrekt in een tunnel?
            Neen, toestel heeft geen gps-verbinding onder mn dak. Ben nog aan het kijken of ik dit probleem kan verhelpen.
            Maar aan de andere kant, of die snelheid daar nu bij staat of niet.. Who cares.

Comment

• Dubbel
              Last edited by knight-rider; 31/03/2013, 21:50. Reden: Dubbel
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Duidelijk Chinees. Maar voor deze prijs is de beeldkwaliteit goed.
                Er moeten er nog zijn als je naar zijn uitleg luistert, dus blijf zoeken Knight-Rider.
                Dat is idd Chinees.
                En ja d'r zijn er meerdere met twee camera's, maar meestal zitten de twee camera's in 1 toestel, waardoor de 2de camera de mensen in de auto filmt en niet het achteropkomend verkeer.

Ik heb wel nog een andere optie gevonden, maar die ziet er toch wel minder goed uit
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                Last edited by knight-rider; 31/03/2013, 22:07.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Edit: . -->in ieder geval: uwdashcam.be geeft 5% korting voor dit forum ! (mooie geste)-----mijne is al besteld :-)
                  Dag E90N en anderen,

Weet jij of de korting ok geldt bij afhalen van de Blackvue 500 ?
                  Weet jij of je dan evengoed uitleg krijgt ?

Groet
                  Wllem
                  Last edited by ; 01/04/2013, 12:40.

Comment

Neen, toestel heeft geen gps-verbinding onder mn dak. Ben nog aan het kijken of ik dit probleem kan verhelpen.ie snelheid daar nu bij staat of niet.. Who cares.
                    Beste Blackvue 500 gebruikers,

Heeft de ingebouwde GPS ontvanger in de BlackVue 500 bij meer gebruikers moeite met goed ontvangen van het GPS signaal en/of de fix ?

Groet
                    Willem
                    Last edited by ; 01/04/2013, 12:41.

Comment

• Mijne hangt heel kort tegen het raam en heeft prima GPS signaal...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wllemke Bekijk Berichten
                        Dag E90N en anderen,

Weet jij of de korting ok geldt bij afhalen van de Blackvue 500 ?
                        Weet jij of je dan evengoed uitleg krijgt ?

Groet
                        Wllem
                        Korting geldt ook bij afhaling, uitleg is vanzelfsprekend :-) het merendeel van de kopers via AutoForum.Be heeft zijn toestel afgehaald ipv te laten verzenden
                        Oorspronkelijk geplaatst door wllemke Bekijk Berichten
                        Beste Blackvue 500 gebruikers,

Heeft de ingebouwde GPS ontvanger in de BlackVue 500 bij meer gebruikers moeite met goed ontvangen van het GPS signaal en/of de fix ?

Groet
                        Willem
                        Ik heb Stoffn aangeraden om de BlackVue gewoon eens bij de ruit te hangen / leggen zodat hij kan zien of de GPS module dan wel werkt. Ben dit nog niet tegengekomen bij andere klanten dus ik vermoed dat het aan de montageplaats ligt. (onder het dak)
                        Indien deze GPS module effectief defect zou zijn, kan je die probleemloos komen inruilen bij ons.

Comment

• Daarstraks nog een motard (1-M*G-4*2) met een go pro Hero links aan zijn helm. Dacht eerst dat het Wooter was maar deze had gene fluo-oranje-bal op zijn hoofd.
                          Het was te hopen dat hij niet aan het filmen was want zelf had ie al twee verkeersovertredingen begaan....en dan is andere filmen toch een beetje knudde...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

http://vimeo.com/63039364

Blackvue 500 hd
                            Precies wel de moeite.

Comment

• Afgelopen week in Spanje eens wat rondgekeken of ik daar niks kon vinden, maar dat was spijtig genoeg niet het gaval.

Comment

• Binnenkort ga ik een Blackvue 500 halen bij uwdashcam.be (redelijk in de buurt). Nog ff wachten tot het vakantiegeld gestort is haha
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hoi Bjorn,

Ik hoop dat je hier laat weten hoe hij bevalt

Groet
                                  Willem

Comment

• Even een vraagje, de reset-knop die op de Blackvue DR 500 zit, dient die enkel om de sd-kaart te wissen, of reset je dan ook alle instellingen?
                                    't Gaat om het model hieronder:

En blijft deze nog even doorfilmen nadat je het contact hebt afgezet, of stopt deze meteen?
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                                      Even een vraagje, de reset-knop die op de Blackvue DR 500 zit, dient die enkel om de sd-kaart te wissen, of reset je dan ook alle instellingen?
                                      't Gaat om het model hieronder:

En blijft deze nog even doorfilmen nadat je het contact hebt afgezet, of stopt deze meteen?
                                      - Instellingen worden niet gereset wanneer je de Reset knop induwt.
                                      - Als het contact wordt afgezet, sluit de camera zichzelf af. Hij stopt dan met filmen en gaat in afsluitmodus (ongeveer 3-5 seconden, doet hij met zijn interne batterij). Er wordt dus niet veel meer opgenomen nadat je het contact afzet, misschien 1 seconde ofzo schat ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thaenzy Bekijk Berichten
                                        - Instellingen worden niet gereset wanneer je de Reset knop induwt.
                                        - Als het contact wordt afgezet, sluit de camera zichzelf af. Hij stopt dan met filmen en gaat in afsluitmodus (ongeveer 3-5 seconden, doet hij met zijn interne batterij). Er wordt dus niet veel meer opgenomen nadat je het contact afzet, misschien 1 seconde ofzo schat ik.
                                        Merci!

Comment

Tot op heden nog altijd niks gevonden met twee aparte camera's voor vooraan en achteraan in de auto.
                                          Alleen deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=X16kiyDtTms
                                          Merk Lukas heeft er
                                          Last edited by ; 26/04/2013, 09:55.

Comment

Working...
                                          X