Mijne 500 werkt fantastisch goed! GPS is nog nooit weg gevallen. Enige minpuntje vind ik dat het beeld wat blokkig wordt al je onder een boom rijdt. Maar Blackvue vertelde mij dat dit verholpen zou worden bij de volgende firmware update. Hij durft wel knoer en knoer heet worden als hij in de zon staat op parkeermodus. Maar hij blijft deftig werken .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dashcam : wel of niet ?
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Hey Bjorn,
Zou kunnen dat je niet in onze mailinglijst staat waardoor je het nieuws gemist hebt, maar er is een nieuwe firmwareupdate die je kan downloaden. Er zit onder een High Video Quality optie bij -> 10mbit/seconde ipv 7.5. Dit merk je wel duidelijk in je opnames. Bestandsgrootte wordt natuurlijk ook wel een deel groter... Op Facebook vind je meer info: RECLAME
Groeten
Comment
-
Dat heb ik idd gemist denk ik. Ga ik meteen proberen!!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDat heb ik idd gemist denk ik. Ga ik meteen proberen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thaenzy Bekijk BerichtenHey Bjorn,
Zou kunnen dat je niet in onze mailinglijst staat waardoor je het nieuws gemist hebt, maar er is een nieuwe firmwareupdate die je kan downloaden. Er zit onder een High Video Quality optie bij -> 10mbit/seconde ipv 7.5. Dit merk je wel duidelijk in je opnames. Bestandsgrootte wordt natuurlijk ook wel een deel groter... Op Facebook vind je meer info: RECLAME
Groeten
Ondertussen heb ik hem al in de software van de cam gezet maar GPS gaat niet uit bij parkeermodus...
En de viewer blijft de oude versie op de mac....
Zal dus iets fout doen vermoed ik...Sintruin till I die
Comment
-
Mijn update werkt perfect. Ik heb een nieuwe Viewer (Windows) en de GPS valt na 10min uit als de camera in parkeermodus gaat. Ook kan ik de kwaliteit van het beeld in het optie menu aanpassen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMijn update werkt perfect. Ik heb een nieuwe Viewer (Windows) en de GPS valt na 10min uit als de camera in parkeermodus gaat. Ook kan ik de kwaliteit van het beeld in het optie menu aanpassen.Sintruin till I die
Comment
-
Eerst en vooral heb ik een backup van de oude software op de pc gezet. Daarna heb ik het Micro SD Kaartje geformateert. Vervolgens heb ik de software van Blackvue gedownload en dan is het eigenlijk alleen doen wat de software vraagt. Je moet wel zien dat het programma de software weg schrijft op je Micro SD en niet op je harde schijf. Je kan dit selecteren voor de installatie (Micro SD is bij mij station F: ). Als de installatie voltooid is dan is automatisch ook de viewer aangepast. Om de Blackvue zelf te updaten moet je de Micro SD terug plaatsen en dan de Blackvue een keer opzetten. De Blackvue zegt dan vervolgens "The Blackvue is now getting updated please do not turn of the device". Na een minuutje ofzo herstart hij zich en is de software klaar voor gebruik. Als je nu de Micro SD in de pc steekt en je gaat naar je vieuwer dan kan je in het optie menu meer instellen dan vroeger.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenEerst en vooral heb ik een backup van de oude software op de pc gezet. Daarna heb ik het Micro SD Kaartje geformateert. Vervolgens heb ik de software van Blackvue gedownload en dan is het eigenlijk alleen doen wat de software vraagt. Je moet wel zien dat het programma de software weg schrijft op je Micro SD en niet op je harde schijf. Je kan dit selecteren voor de installatie (Micro SD is bij mij station F: ). Als de installatie voltooid is dan is automatisch ook de viewer aangepast. Om de Blackvue zelf te updaten moet je de Micro SD terug plaatsen en dan de Blackvue een keer opzetten. De Blackvue zegt dan vervolgens "The Blackvue is now getting updated please do not turn of the device". Na een minuutje ofzo herstart hij zich en is de software klaar voor gebruik. Als je nu de Micro SD in de pc steekt en je gaat naar je vieuwer dan kan je in het optie menu meer instellen dan vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenBjorn, mag ik eens langskomen en uw Blackvue komen zien? 't Is toch vlakbij.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenjooot dan late mer wete wanneer ge zou wille komen loere
Zal een PM'eke sturen voor een fatsoenlijk antwoord. Eerst nog effe nadenken.
Comment
-
Als ge geire ne pispot in uwe nek gezwiert krijgt, dan zou ik om 1.30u eens komen aanbellenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gene pispot gezien maar wel goe gebabbeld. Blackvue ziet er goed uit. Het enige wat me minder aanstond was dat de blackvue goed zichtbaar is, valt direct op. Blijkbaar is uw straat een internationaal gezelschap.
Offtopic:
Zoals afgesproken de informatie ivm het oldtimer treffen. Effe opgezocht en het gaat door op zondag 11 augustus.
Comment
-
Een straat vol hollanderd, een straat vol echte leuke los gelaten hollandersDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Vooral "leuke"!
Ik dacht dat uw buurvrouw met die hond een Duitse is. Blijkbaar ben ik verkeerd.
Ik hoop da ik nie te veel gebabbeld heb?
Ik dacht achteraf nog, verdorie ik heb constant gebabbeld en den Bjorn kon maar amper iets zeggen. . En wa ik dan allemaal nog zei.
Ik zal 't nooit meer doen.
Ik denk dat ik het voorlopig bij mijne (en wat uwe buur Toon ook zegt, het is "mijne", lol) AEE actie/blackbox camera hou. Ik heb een beetje schrik dat in de auto ingebroken wordt omdat de camera goed zichtbaar is. En de camera telkens verwijderen als de auto ergens geparkeerd staat, is een deel van de bedoeling van zo een camera, eigenlijk, teniet doen (parkeermodus).
Comment
-
Das ook een Duitse hahaDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Is zeker een degelijk en goed toestel! Enige jammere vind ik, is het ontbreken van een GPS, zodat je niet kan zien hoe hard je reed... (Maar da's niet voor iedereen wenselijk :p Is trouwens ook te koop op www.uwdashcam.be )
Comment
Comment