Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Mio valt mee van grote.
    Hij valt totaal niet op.
    Er heeft hem nog maar 1 iemand gespot en dat was dan ook nog maar op het einde van zijn onderhoud.
    En toen stond al het volk in de garage mooi in de lens te kijken.
    De kwaliteit is iets anders.
    Heb de mijne van 11/2013 en ben al aan mijn 3de exemplaar toe......en gisteren nog maar eens een mail gestuurd want hij is weer stuk.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk Berichten
      Beeld is mooi... als'ie werkt. Er zijn behoorlijk wat problemen met de firmware van dit ding, ik zou nog even wachten met de aanschaf totdat de firmware bewezen stabiel is.
      ok thnx

Comment

• Ziet er wel een goede camera, dat roterende stuk aan de houder zou ik al kunnen gebruikt hebben.

Maar vind 150 euro al vrij duur voor "maar" een dashcam maar de prijs vs specs verbeterd altijd wel :-)

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          Net op youtube een aantal clips bekeken van de Ambarella mini 0803 (nieuwer model van de 0801) en die leken me toch allemaal dik in orde.
          Iemand dit toestel al in gebruik?
          Denk dat ik met 100.000 kms per jaar me er toch ook maar eens eentje ga aanschaffen.
          En deze leek me wel een goede tegen betaalbare prijs.
          Alleen welke handelaar is de beste?
          Ik heb de voorloper (0801) zitten in m'n wagen en ben heel tevreden. Aangekocht op amazon.co.uk inclusief een 32 gig kaartje voor 70-80 euro.
          Vooral het kleine formaat sprak me aan en de beelden zijn meer dan goed!
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
            Dat is echt!
            Allemaal hangen die met zo'n mottige en kei grote zuignap vast... Trekt toch op niks.. de Blackvue's zijn qua design echt af en zie je niet eens zitten achter je achteruitkijkspiegel.
            Hmm, goed punt. Dan toch maar bij mijn eerste gedacht blijven.
            2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
            2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
            2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
            1999 Volvo V70 classic 2.5d
            1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
              Hmm, goed punt. Dan toch maar bij mijn eerste gedacht blijven.
              Alleen spijtig dat het wel de duurste zijn van allemaal
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ik heb er 2 hangen en ze zijn echt wel hun geld waard!! De bevestiging zonder zuignap is echt wel een groot voordeel! Dit is ook de hoofdreden waarom ik voor Blackvue heb gekozen. Qua design mogen ze ook gezien worden, en ze zijn echt wel héél degelijk. Beeld is ook zéér goed. Je betaald wel wat maar dan heb je ook iets.
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Had over de Blackvue toch veel negatieve probleempjes gevonden en dat samen met de hoge prijs heeft mij doen kiezen voor de Mio.
                  Ook op aanraden van de verkopers en ik had er geen negatieve dingen over gevonden.
                  Mooi beeld, valt niet op, gemakkelijke bediening maar ze gaan rap stuk.
                  den borre

Int3x0r

Comment

• Ik heb een jaar geleden voor het eerst gedacht aan een dashcam.

Ik heb een ongeluk gehad en dacht daarna toch ik wil een dashcam bestellen . Was volgens mij €55 euro kwijt met gratis verzending. Hangt er tot de dag van vandaag nog steeds in. Mooie beelden gemaakt en nog niet nodig geweest als bewijs. Maar rijd toch een stuk fijner met zon dashcam in de auto.

Comment

• Graag jullie raad:
                      - welke dashcam is er op dit moment prijs-kwaliteit een goede keuze?
                      (liefst niet te groot of opvallend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                        Graag jullie raad:
                        - welke dashcam is er op dit moment prijs-kwaliteit een goede keuze?
                        (liefst niet te groot of opvallend)
                        Beste,

Dat hangt er van af welk type dashcam je zoekt.
                        Wil je Full HD beelden ?
                        Wil je GPS lokatie / snelheidsbepaling ?

Comment

• er zijn nu al zoveel mogelijkheden dat ik het bos door de bomen ook niet meer zie. vele websites tonen ook niet alle info maar gewoon copy/paste wat op andere sites staat. maakt het vergelijken echt moeilijker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                            er zijn nu al zoveel mogelijkheden dat ik het bos door de bomen ook niet meer zie. vele websites tonen ook niet alle info maar gewoon copy/paste wat op andere sites staat. maakt het vergelijken echt moeilijker
                            Wij hebben een handig overzicht (vergelijk) op onze website (zie mijn handtekening). Misschien kan dat je verderhelpen bij jouw keuze.
                            Helaas mag ik de link hier niet plaatsen want dat wordt aanzien als spam.

Comment

• Ik twijfel ook al een tijd er eentje te laten installeren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Ik twijfel ook al een tijd er eentje te laten installeren...
                                Eens je dat gewoon bent rij je niet graag meer zonder.
                                Het is dom maar het is gewoon zo.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Met die hoop sensoren en camera's van het ConnectedDrive systeem heb ik geen plaats meer onder mijn binnenspiegel, en op het dashboard zit in het midden een speaker. Gaat lastig worden om er nog iets bij te hangen...
                                  2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                  2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                  2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                  1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                  1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                    Met die hoop sensoren en camera's van het ConnectedDrive systeem heb ik geen plaats meer onder mijn binnenspiegel, en op het dashboard zit in het midden een speaker. Gaat lastig worden om er nog iets bij te hangen...
                                    Ik kan het nog naast m'n binnenspiegel hangen als ik die voze New coyote weg doe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Eens je dat gewoon bent rij je niet graag meer zonder.
                                      Het is dom maar het is gewoon zo.
                                      Klopt , ik voel me inderdaad ook veiliger met mijn dashcam.
                                      Laat die zotten maar doen. Ik heb bewijs als er iets gebeurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk Berichten
                                        Wij hebben een handig overzicht (vergelijk) op onze website (zie mijn handtekening). Misschien kan dat je verderhelpen bij jouw keuze.
                                        Helaas mag ik de link hier niet plaatsen want dat wordt aanzien als spam.
                                        Uw Blackvue camera's zijn wel +10% te hoog geprijsd
                                        En dan spreek ik over gewone particuliere stukprijzen en zelfs geen prijzen voor bedrijven.
                                        Even met uw distributeur gaan praten denk ik!

Comment

• BAM!

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X