Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam : wel of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze ziet er ook wel interessant uit, wel wat kabels maar daar schrik ik niet voor terug. En om de module in te bouwen zoek ik wel een plaatsje en print ik een houder met de 3D printer.
    Nu nog de goedkoopste site vinden en dan is dit wel een kanshebber, binnenkort op vakantie dus ik zal vlug moeten beslissen.

Welcome to DashCamTalk. The world's largest and most comprehensive dash cam site with over 60,000 members and over 1/2 million posts.
    Last edited by Snelle; 26/06/2015, 18:35. Reden: link toegevoegd
    www.skodaforum.eu

Comment

• Dashcam is aangeschaft!
      Een blackvue DR600gw. Eerste indruk is dat hij wel wat groter lijkt dan de afbeeldingen doen uitschijnen :o

Voelt wel degelijk aan en de installatie is eenvoudig. Plug en play. Nu nog de magic power pro bestellen!
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        Is een Golf hatchback dus vrij lastig, en aan de achterruit heb je harde plastiek die je niet kan bewegen + dan die plooi naar de kofferruimte met aan de rechterkant dan de 12v
        Waarschijnlijk kan je de draad zo achter dat harde plastic drukken, probeer het maar eens met een stukje loze draad.

Comment

• Zit die plastic niet gewoon vastgeklikt??
          En anders zoals jev zegt, normaal gezien moet het wel mogelijk zijn om die kabel d'r zo achter te duwen.

Ik heb de camera vooraan en achteraan ook volledig zelf geplaatst in mijn C4
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik moet het eens goed bekijken en zien hoeveel opening ik krijg, heb ook gezien dat daar wel de aansluiting zit voor de achterruitverwarming. En de kabel dan van de kofferklep in de koffer krijgen ook eens uitzoeken.
            Dan bestel ik voor mij en men pa een K6000 op ebay voor 21 euro, als die zo kwalitatief is als men 18 euro kostende K5000 ben ik tevreden
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Toch een beetje opletten bij de montage aan de stijlen er zitten daar tegenwoordig airbags. Het is niet zo dat men daar geen draadje kan achterduwen maar toch niet te veel sleurwerk verrichten.
              www.skodaforum.eu

Comment

• Magic power pro ook aangesloten.
                Één op de zekering van de airco en een op de 4 pinkers. En de zwarte heb ik tussen een bout gedraaid..

Kan dit kloppen???

Volgens de instructie moet er één op een permanente voeding staan. (4pinkers). Één op een voeding die aanspringt wanneer ge de auto start (airco) en de laatste is op een metaal stuk van de wagen voor de aarding.

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                  Toch een beetje opletten bij de montage aan de stijlen er zitten daar tegenwoordig airbags. Het is niet zo dat men daar geen draadje kan achterduwen maar toch niet te veel sleurwerk verrichten.
                  Toch niet door de C stijl hoor .

Comment

• Iemand ervaring met de Garmin NüviCAM (https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/op-d...rod168823.html). Dit is een gps en dashcam in één. Lijkt met wel handig (maar ook duur).

Comment

• Dit toestel is nog niet lang op de markt dus ik betwijfel of er al veel gebruikers zullen zijn, want zoals je zelf stelt is dit geen goedkoop toestel...
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Even aan ander ballonetje oplaten dan (voor zover het nog niet opgelaten is): iemand ervaring met het gebruik van een GoPro als dashcam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                          Even aan ander ballonetje oplaten dan (voor zover het nog niet opgelaten is): iemand ervaring met het gebruik van een GoPro als dashcam?
                          Heb daar al gedacht maar zo een Blackvue is toch veel mooier weg te werken.

Comment

• Geplaatst Gisteren , 09:22
                            Zo mij dan toch eentje aangeschaft https://dashcamtalk.com/b40-a118/
                            https://youtu.be/R3e...B79814F24001328

Natuur bij onze Chinese vrienden aangeschaft voor 50€, niet de hoogstaande camera maar nu ook niet de goedkoopste deze was 14€ (K6000) welke ook zijn werk zal doen.

Wat ik aan deze camera leuk vind is dat hij wat discreter kan ingebouwd worden zonder één of andere zuignap op de ruit gekleefd.
                            En voor 3,5€ een voeding van 12V naar 5V mini USB met een 4m kabel ook aangeschaft zodat ik alles discreet kan wegmoffelen.

www.skodaforum.eu

Comment

• Is het normaal dat ik elke dag tot nu toe minstens 1x de melding krijg 'please check your sd card?
                              En die blijft dat constant herhalen tot ik zo zot word dat ik de stroom uittrek....

Het gaat om de blackvue DR600GW. Zou niet mogen voor een toestel van die prijs...

Bekijk

Comment

• Soms kan het helpen om in het toestel zelf eens de SD kaart te formateren...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Dat is en herinnering die je kan instellen. Blackvue adviseert om om de zoveel tijd eens je sd kaart te formatteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartgo Bekijk Berichten
                                    Dat is en herinnering die je kan instellen. Blackvue adviseert om om de zoveel tijd eens je sd kaart te formatteren.
                                    Wat kan je dat aanpassen???

Bekijk

Comment

• Bij instellingen ivm formatteren. Ik kan je van buiten niet zeggen waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartgo Bekijk Berichten
                                        Bij instellingen ivm formatteren. Ik kan je van buiten niet zeggen waar.
                                        Alvast bedankt!
                                        Via de app of op de computer?

Bekijk

Comment

• sd kaart in de computer/tablet steken en dan via het programma/app wijzigingen aanbregen in de instellingen. Deze worden dan opgeslagen op de SD kaart. Steek je de SD kaart terug in de blackvue dan worden die wijzigingen overgenomen.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X