Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gerechappeerde (drift)banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gerechappeerde (drift)banden

Overlaatst een BMW driver training deelgenomen met 118d's.
    Die stonden op gerechappeerde banden met een speciaal (drift)profiel zodat ze echt heel vlot schuiven op een nat wegdek.

Nu heb ik hier nog een set stalen velgen die ik mogelijks wil voorzien van zo'n banden als ik me eens wil uitleven, zonder al te veel zorgen te moeten maken naar bandenslijtage.

Alleen vind ik alleen gerechappeerde banden voor op het wegdek met lineair profiel.

Iemand een idee waar ik dat zou kunnen vinden en wat dat zo kost?
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Niemand?
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Geen idee wat gerechapeerde banden zijn, maar als je dat via BMW driver training gedaan hebt, lijkt mij de beste gok om hen eens te contacteren en vragen waar zij die halen.

Comment

volgens mij bedoelen ze gewoon banden uitgesleten tot op racediepte, alias banden die bekanst op zijn.....

Comment

Gerechapeerde banden worden/werden veel gebruikt bij opliggers die in de Haven van Antwerpen rondrijden. Banden Deconde aan de Noorderlaan en Lambrechts gaan je volgens mij kunnen verder helpen.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
            Geen idee wat gerechapeerde banden zijn, maar als je dat via BMW driver training gedaan hebt, lijkt mij de beste gok om hen eens te contacteren en vragen waar zij die halen.
            Zijn dat geen banden waar een nieuwe laag rubber opgelegd is?
            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
            Audi S3 '02 sold => topic
            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
              Zijn dat geen banden waar een nieuwe laag rubber opgelegd is?
              Inderdaad.

Comment

Working...
              X