Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deboosere heb ik eens een offerte gevraagd (foto's verstuurd en al) voor het herstellen van originele 309Gti velgen en ik heb nooit een antwoord gekregen.
Nochtans vroeger ook goede dingen van gehoord.
Zal bij alle 2 eens luisteren, bedankt.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Deboosere heb ik eens een offerte gevraagd (foto's verstuurd en al) voor het herstellen van originele 309Gti velgen en ik heb nooit een antwoord gekregen.
Nochtans vroeger ook goede dingen van gehoord.
Zal bij alle 2 eens luisteren, bedankt.
Reageert nooit op mail ...
al een paar velgen laten herstellen daar en super content van ...
Moet daar morgen zijn , wil wel eens informeren hoeveel het nu juist kost ( 2 jaar geleden 55€ per velg betaald )
Moet daar morgen zijn , wil wel eens informeren hoeveel het nu juist kost ( 2 jaar geleden 55€ per velg betaald )
is dat voor de herstellen (krom) of te laten herspuiten?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
als je dat zou willen doen.
Het gaat om een zwarte 16" duim velg van mini.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Iemand adressen van velgherstellers in Vlaams brabant of omgeving ?
Banden Crauwels in Begijnendijk, 75 euro voor 1 velg van serieuze borduurschade te herstellen,perfect gedaan.Was BMW 18" velg.Met demonteren en monteren van band inbegrepen.
Al verschillende keren geborduurde of kromme velgen binnen gedaan en bij mij is www.alu-velgrepair.be in Tisselt veruit de beste. Ik kan deze alleen maar aanraden. Snelle service, correcte prijs en zegt direct wat kan en niet kan. Hij belooft nooit zaken die achteraf toch niet konden gedaan worden.
Al verschillende keren geborduurde of kromme velgen binnen gedaan en bij mij is www.alu-velgrepair.be in Tisselt veruit de beste. Ik kan deze alleen maar aanraden. Snelle service, correcte prijs en zegt direct wat kan en niet kan. Hij belooft nooit zaken die achteraf toch niet konden gedaan worden.
Antwoord niet op mail, daar heb ik het al een beetje moeilijk mee.
Als je een site hebt en je zet er een mail adres op lijkt het mij een kleine moeite om te antwoorden op de vragen die binnenkomen.
Antwoord niet op mail, daar heb ik het al een beetje moeilijk mee.
Als je een site hebt en je zet er een mail adres op lijkt het mij een kleine moeite om te antwoorden op de vragen die binnenkomen.
Ik zeg altijd bellen. Als je intresse hebt in bv een occasie wagen dan ga je toch ook niet sms'en of mails sturen.
Comment