Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velgen hersteller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Ik zeg altijd bellen. Als je intresse hebt in bv een occasie wagen dan ga je toch ook niet sms'en of mails sturen.
    Niet?
    Dan zal ik ne rare zijn :-D
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
      Niet?
      Je kunt het altijd doen en niemand die u dat verbied. 1min. bellen kost de wereld niet en bespaard u veel tijd uit.

Comment

Ik zou inderdaad kunnen bellen. Maar 't gaat om het principe, als je geen zin hebt om op mails te antwoorden moet je geen mail op je site zetten.
        Ik had gemaild met enkele foto's van de shade om al een idee te hebben van de prijs.

Maar kom, ga er ook niet verder op gaan. 'T is gewoon in't algemeen een beetje een ergernis van mij. Ben zelf ook zelfstandige en ik kan het mij niet inbeelden dat ik niet zou antwoorden wanneer er mij iemand contacteert ivm mijn werk.

Zoals al een paar keer aangehaald zal zijn werk zelf wel goed zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Ik zeg altijd bellen. Als je intresse hebt in bv een occasie wagen dan ga je toch ook niet sms'en of mails sturen.
          Sms niet, maar mailen voor de eerste info altijd.
          Niet iedereen belt gratis.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ik ga ook bij alu velg repair,dieje mens heeft geen tijd voor achter zijn pc te zitten denk ik...dat zul je wel merken als je er eens langs gaat...

Comment

Kent er iemand deze?
              Onze troeven - Herstelllen van velgen, herstellen van aluminium velgen, herstellen van magnesium velgen, velgen herstellen algemeen
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Kent er iemand deze?
                http://www.lwe.be/troeven.html
                Zou een van de betere zijn. Had prijs gevraagd voor 2 velgen en was iets van 150 euro.. Maar toch niet gedaan Waren maar 2 tikjes van nog geen 5mm en dat vond ik qua prijs dan er wat over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                  Niet?
                  +1 Ik stuur ook altijd eerst een mail. Vooral als je met Westvlamingen (verstaanbaarheid) of Limburgers (duurtijd gesprek) werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                    Ik zou inderdaad kunnen bellen. Maar 't gaat om het principe, als je geen zin hebt om op mails te antwoorden moet je geen mail op je site zetten.
                    Ik had gemaild met enkele foto's van de shade om al een idee te hebben van de prijs.

Maar kom, ga er ook niet verder op gaan. 'T is gewoon in't algemeen een beetje een ergernis van mij. Ben zelf ook zelfstandige en ik kan het mij niet inbeelden dat ik niet zou antwoorden wanneer er mij iemand contacteert ivm mijn werk.

Zoals al een paar keer aangehaald zal zijn werk zelf wel goed zijn
                    Als wij op elke mail moesten antwoorden of elke vraag telefonisch van A tot Z uit leggen dan moest er een full time iemand in dienst genomen worden. Of sms'en, nog zoiets ergerlijk. En na 1 minuut bellen ze met de vraag waarom je niet op hun sms antwoordt. En in 99% van de gevallen kopen ze achteraf op een webshop en moeten wij natuurlijk GRATIS hun ellende oplossen. Mensen durven hun mond niet meer open doen en hebben precies drempelvrees gekregen

Comment

Voor mij was het 40 km enkel rijden. Dus iets ver om vlug is op en af te gaan om wat informatie te krijgen.
                      Voor zo'n dingen hebben ze e-mail uitgevonden.

Nu ondertussen heb ik na een maand wel antwoord gekregen. Maar ik had al een plaatselijk carrosserie bedrijf gevonden die ze voor 30 euro goedkoper perfect gemaakt heeft.

Comment

Voor sommigen is 40 km te ver. Ik vind dat ook al ver, maar rij wel 600 km enkel voor achter velgen te gaan "kijken" . Ik krijg veel klanten van de kuststreek (omdat we soms 50 euro goedkoper zijn). Die rijden +100 km enkel om eens info te komen vragen (en meestal een aankoop te doen). Ooit een BMW Z4 van Schotland binnen gehad (was wel vooraf veelvuldig e-mailverkeer geweest). Het probleem van e-mail is dat er éénmaal een e-mail wordt opgesteld en die dan naar tientallen bedrijven tegelijk wordt gestuurd (en de slimmeriken zetten iedereen in CC i.p.v. BCC). Daar is het simpel : de laagste prijs wint en meer niet.

Comment

Working...
                        X