Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat terug proper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Hij is idd in chroom bij een TT ... Dus met staalwol ga je krassen hebben

Is da echt chroom? Ik heb al vaak een nog propere uitlaat gezien bij een TT en da was toch ni hetzelfde dan bvb m'n chromé janten van de Chevy volgens mij.

Comment

Wil je enkel de tippen van de uitlaat terug goed krijgen ? of ook de achterdemper ?
      Als je de achterdemper wil doen dan zou ik die eraf halen mocht ik van jou zijn, zal een stuk eenvoudiger werken. Het is echter wel een heel werk bij een TT

Als je onderstaande gebruikt MOET die weer perfect komen !
      Je moet wel volgen met zijn kleine broer, Blackfire Fine Cut Metal Polish anders gaat ie wat te dof zijn.

Blackfire Heavy Cut Metal Compound

Euhm, alleen het stukje da ge ziet is voldoende.

Mmmmm, no offense, maar volgens uw voorstel moet ik 2 pottekse kopen, M-optic heeft het geklaard met één potteke.

Comment

Eens je uitlaat terug proper staat is de boodschap, proper houden .
        Velen poetsen hun wagen en doen nooit hun uitlaat mee, naderhand komen ze tot de conclusie dat ze het zwart niet meer er van af krijgen en dat het er maar lelijk uitziet.
        Als je het proper houd is het een pak mooier + je bespaard je en pak schuur werk.
        Ik poets zelfs mijn volledige uitlaat lijn van voor tot achter boven de smeer put. Maarja er zijn dan ook van die mensen wat je voor zot verklaren en als ze dan toch eens je wagen bekijken zeggen toch, miljaar dat ziet er allemaal goed uit

Proper houden is dus de boodschap

Resultaat :

Last edited by ; 01/12/2006, 01:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Euhm, alleen het stukje da ge ziet is voldoende.

Mmmmm, no offense, maar volgens uw voorstel moet ik 2 pottekse kopen, M-optic heeft het geklaard met één potteke.
          Als je naar mijn eerste posts kijkt raade ik NXT metal polish aan van Meguiars.
          Dat is ook 1 potje

Maar aangezien je zelf aanhaalde dat een gewone metal polish niet veel effect had stelde ik voor met van een héél sterke en een lichtere te werken.

Aan jou de keuze natuurlijk.

(ik moet wel zeggen dat ik nog nooit nood heb gehad aan een sterkere polish dan NXT Metal Polish, maar ik weet ook niet hoe erg het gesteld is met jou uitlaat natuurlijk ...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
            Eens je uitlaat terug proper staat is de boodschap, proper houden .
            Velen poetsen hun wagen en doen nooit hun uitlaat mee, naderhand komen ze tot de conclusie dat ze het zwart niet meer er van af krijgen en dat het er maar lelijk uitziet.
            Als je het proper houd is het een pak mooier + je bespaard je en pak schuur werk.
            Ik poets zelfs mijn volledige uitlaat lijn van voor tot achter boven de smeer put. Maarja er zijn dan ook van die mensen wat je voor zot verklaren en als ze dan toch eens je wagen bekijken zeggen toch, miljaar dat ziet er allemaal goed uit

Proper houden is dus de boodschap

Resultaat :

Tja, ik heb da met m'n velgen ook. Waren precies ook nog nooit deftig gedaan. Wel zo oppervlakkig. Kben der gisteren en eergisteren ff mee bezig geweest. Ze zijn zo goe als deftig proper. En nu kan ik da bijhouden.

Kvraag me wel af hoe ge uwen vollediegen uitlaat zo proper houdt? Kruipt gij onder uwen auto of zo?

Comment

Als je naar mijn eerste posts kijkt raade ik NXT metal polish aan van Meguiars.
              Dat is ook 1 potje

Maar aangezien je zelf aanhaalde dat een gewone metal polish niet veel effect had stelde ik voor met van een héél sterke en een lichtere te werken.

Aan jou de keuze natuurlijk.

(ik moet wel zeggen dat ik nog nooit nood heb gehad aan een sterkere polish dan NXT Metal Polish, maar ik weet ook niet hoe erg het gesteld is met jou uitlaat natuurlijk ...)

Das waar.

Het had idd ni veel effect, maar ik ben daar ook geen 3h mee bezig geweest é.

En waar kan ik zo'n NXT metal polish vinden?

Comment

Door hieronder te klikken en naar de Webwinkel te gaan
                (Blijkbaar is die webshop niet zo goed te vinden op mijn site , ik ga daar eens iets aan moeten doen )

Of die NXT kan je normaal ook bij een Meguiars verdeler vinden (wel wat duurder )

Comment

Door hieronder te klikken en naar de Webwinkel te gaan
                  (Blijkbaar is die webshop niet zo goed te vinden op mijn site , ik ga daar eens iets aan moeten doen )

Of die NXT kan je normaal ook bij een Meguiars verdeler vinden (wel wat duurder )

Mercikes!

En de prijs valt nog goe mee. Ik ga wel liever naar een winkel dan zo online bestellen. Vertrouw da nooit goe. Wa ni wil zegge dak u ni vertrouw é. Maar er kan vanalles mislopen imo. Tegen dat ik naar de winkel ga, betaal en 't potteke in m'n handen krijg.

Comment

Euhm, nee, nog ni echt geprobeerd. Kza 'ne bij den enen of den andere wa benzine gaan ritsen. Ge bedoelt toch benzine in de zin van, kga naar 't benzinestation mijnen auto eens volgooien met benzine é?
                    Ik bedoel idd echte benzine. Dat kuist echt supergoed .

Comment

Tja, ik heb da met m'n velgen ook. Waren precies ook nog nooit deftig gedaan. Wel zo oppervlakkig. Kben der gisteren en eergisteren ff mee bezig geweest. Ze zijn zo goe als deftig proper. En nu kan ik da bijhouden.

Kvraag me wel af hoe ge uwen vollediegen uitlaat zo proper houdt? Kruipt gij onder uwen auto of zo?
                      Hij heeft ne smeerput. Dat is iets wat ik ook ging laten installeren toen we bouwden maar het is er niet van gekomen, m'n vrouw zag al die houten latten over zo ne put niet goed zitten. (En zoals in iedere democratie is de minister van financiën hoger geplaatst en belangrijker dan de minister van arbeid eh... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Hij heeft ne smeerput. Dat is iets wat ik ook ging laten installeren toen we bouwden maar het is er niet van gekomen, m'n vrouw zag al die houten latten over zo ne put niet goed zitten. (En zoals in iedere democratie is de minister van financiën hoger geplaatst en belangrijker dan de minister van arbeid eh... )

Aaaaah, zo kan ik het ook!

Rood :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                          Cilit Bang !
                          *denkt*

juist !

lime scale
                          rust
                          ground-in dirt
                          they're a challenge for some household cleaners, but not for cillit bang

1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Mercikes!

En de prijs valt nog goe mee. Ik ga wel liever naar een winkel dan zo online bestellen. Vertrouw da nooit goe. Wa ni wil zegge dak u ni vertrouw é. Maar er kan vanalles mislopen imo. Tegen dat ik naar de winkel ga, betaal en 't potteke in m'n handen krijg.
                            Je kan ook via overschrijving betalen hé

Comment

Je kan ook via overschrijving betalen hé

Dan zal da één van de dagen gebeuren.

Ik hoop alleen dat alles goed gaat bij De Post.

Edit: vind je dit trouwens ni 'gevaarlijk' ? Stel nu dat het er ni afgaat met dat product. Das ni echt goeie reclame é?

Comment

Niks dure spullen,
                                daarstraks nog horen vertellen door een paar echte "racers" op Zolder,
                                ovenreiniger van den Aldi,
                                spotgoedkoop en werkt fantastisch voor uitlaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                                  Niks dure spullen,
                                  daarstraks nog horen vertellen door een paar echte "racers" op Zolder,
                                  ovenreiniger van den Aldi,
                                  spotgoedkoop en werkt fantastisch voor uitlaten

Ik kom eig nooit in den Aldi. Ni dak da schraal vind of zo ze. Maar de Carrefour is hier superdichtbij en daar hebbe ze werkelijk alles.

Mss toch 'ns stoppen aan den Aldi. Ik rijd er zelfs langs als ik naar de Carrefour moet. En vermits da zo weinig kost, kan ik da eerst proberen é. Lukt het ni, kan ik nog altij zien.

Comment

Mss toch 'ns stoppen aan den Aldi. Ik rijd er zelfs langs als ik naar de Carrefour moet. En vermits da zo weinig kost, kan ik da eerst proberen é. Lukt het ni, kan ik nog altij zien.
                                    Absoluut doen, je zal zien, er gaat een nieuwe wereld voor je open

Comment

Dan zal da één van de dagen gebeuren.

Ik hoop alleen dat alles goed gaat bij De Post.

Edit: vind je dit trouwens ni 'gevaarlijk' ? Stel nu dat het er ni afgaat met dat product. Das ni echt goeie reclame é?
                                      Tja, ik weet dat het product gemaakt is specifiek voor jou probleem !
                                      Ikzelf heb het product reeds tientallen keren gebruikt op wagen van klanten met hetzelfde probleem.

Als het werkt op een pik zwarte uitlaat van 3 jaar oude diesel, dan zal dat zeker werken op die van je TT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                        Kan alleen maar bijtreden dat die produkten echt hun werk doen.
                                        Waarom als het op produkten aankomt zo gierig zijn!!
                                        Den auto mag blijkbaar iets kosten maar over een potje voor den uitlaat gaat men struikelen ??

Owowowow, gierig? Alles behalve. Maar als ik met minder geld hetzelfde resultaat kan behalen, waarom ni? Ik denk dat eenieder hier dat zou doen. Allé, kwil niemand z'n portemonnee maken zenne, maar ik kan ze best gebruiken.
                                        Last edited by ; 03/12/2006, 10:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                          Den auto mag blijkbaar iets kosten maar over een potje voor den uitlaat gaat men struikelen ??
                                          Ik gebruik ook meestal producten die wel iets kosten (Meguiars in mijn geval), maar als er alternatieven bestaan die veel minder kosten mag dat ook gezegd worden.
                                          En in het geval van die ovenreiniger om een uitlaat te kuisen: dat werkt inderdaad.

Comment

Working...
                                          X