Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw e60 tacho orange -> wit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw e60 tacho orange -> wit

weet iemand of de eerste e60 2003-2004 met gesoldeerde tacho leds zijn of met instekers? zou deze namelijk graag in wit led willen zoals bij de m5, ook zou ik de koplamp wenkbrauwen witte leds willen geven.

bij de koplampen heb ik al een soort tutorial. wel dom dat heel die koplamp uit elkaar moet, ma how...
    maar bij die tacho... das iets anders.

als iemand dit wil doen voor mij ook welkom.
    Bijgevoegde Bestanden

Op bimmerportal is er een gast die dit gedaan heeft in zijn E60, je moet daar maar eens kijken

EDIT: hier is het draadje http://bimmerportal.nl/forum/viewtop...?f=120&t=12196
    Last edited by ; 18/01/2013, 10:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Op bimmerportal is er een gast die dit gedaan heeft in zijn E60, je moet daar maar eens kijken

EDIT: hier is het draadje http://bimmerportal.nl/forum/viewtop...?f=120&t=12196

ja maar is van de koplamp, maar staat niet echt bij hoe hij die wenkbrauwen wit gedaan heeft.
      maar voor de koplampen weet ik het eigenlijk al, op een engels forum heeft iemand met een red indianapolis m5 een tut geplaatst.

zoek eigenlijk een tut voor het tacho, of iemand die dit kan doen voor mij, maakt niet uit.

toch bedankt voor de snelle reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickbmw Bekijk Berichten
        ja maar is van de koplamp, maar staat niet echt bij hoe hij die wenkbrauwen wit gedaan heeft.
        maar voor de koplampen weet ik het eigenlijk al, op een engels forum heeft iemand met een red indianapolis m5 een tut geplaatst.

zoek eigenlijk een tut voor het tacho, of iemand die dit kan doen voor mij, maakt niet uit.

toch bedankt voor de snelle reactie.
        Je moet is verder kijken, daar staat het in van de tacho. Ik had het daar eerder op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Je moet is verder kijken, daar staat het in van de tacho. Ik had het daar eerder op.
          ja idd, niet veel verder gegaan.. wel ik weet nu dat het leds zijn die moeten gesoldeert worden.
          maar zie het niet zitten die tacho uit elkaar te halen :/ weet je mss iemand die dit doet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickbmw Bekijk Berichten
            ja idd, niet veel verder gegaan.. wel ik weet nu dat het leds zijn die moeten gesoldeert worden.
            maar zie het niet zitten die tacho uit elkaar te halen :/ weet je mss iemand die dit doet?
            Volgens mij is dit niet zo moeilijk, maar je kan het vragen aan je BMW garage of een kennis die garagist is ofzo.

Comment

Working...
            X