Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trekhaak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trekhaak

Weet er iemand een plaats waar men tegen betaalbare prijzen op deftige wijze trekhaken plaatst, liefst in de regio Dendermonde?

'k Ben al eens geen informeren bij Auto5, maar die doen dat niet meer.

Bij de dealer kost een afneembare trekhaak plaatsen ruim 700 euro...

Ik heb dit hier al laten doen en was daar wel tevreden van.

Een trekhaak nodig? Bij Patjes Trekhakencenter te Herzele bent u hiervoor aan het juiste adres. Samen met u zoeken we uit ons ruim assortiment trekhaken contacteer ons via email patjestrekhakencenter@skynet.be
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Set tuning in eppegem richt zich de laatste jaren meer en meer op banden en trekhaken.
      Maar is wel een dik half uur rijden...

Comment

Bedankt voor de tips!

'k Heb gemaild naar Patje's Trekhakencenter voor een offerte en dezelfde dag al antwoord gekregen. En de prijs is een stuk interessanter dan bij de dealer.

Comment

Misschien wat laat maar in Asse zit er een filiaal van Quickly (?). Correcte service.

Comment

Bedankt, Evert.
            Inmiddels daar ook al een offerte van ontvangen. Zij raden wel aan om een afneembare trekhaak te plaatsen i.c.m. parkeersensoren in plaats van een vaste. Nochtans zie ik veel auto's rondrijden met vaste trekhaak en parkeersensoren, dus zo'n groot probleem zou dat toch niet mogen zijn.

Comment

Ik heb mijnen vaste trekhaak besteld op http://www.rameder.be . Pakket was 2 dagen later zéér proper ingepakt afgeleverd. Ik heb er ook een bijhorende elektriciteitsset bij besteld speciaal voor CANbus. Mijn sensoren worden uitgeschakeld als er een aanhanger aanhangt + ik kan ook zien op de boordcomputer of er een lamp van de trailer kapot is. Ik was in totaal 233€ kwijt (incl. verzending). Montage heb ik zelf gedaan, en ik was op 3 uurtjes klaar met alles. In totaal ben ik 350€goedkoper uit dan dat ik hem in de garage liet plaatsen.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

wie zoekt die vindt :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Ik heb mijnen vaste trekhaak besteld op http://www.rameder.be . Pakket was 2 dagen later zéér proper ingepakt afgeleverd. Ik heb er ook een bijhorende elektriciteitsset bij besteld speciaal voor CANbus. Mijn sensoren worden uitgeschakeld als er een aanhanger aanhangt + ik kan ook zien op de boordcomputer of er een lamp van de trailer kapot is. Ik was in totaal 233€ kwijt (incl. verzending). Montage heb ik zelf gedaan, en ik was op 3 uurtjes klaar met alles. In totaal ben ik 350€goedkoper uit dan dat ik hem in de garage liet plaatsen.
                  Als je de vaardigheid hebt om ze zelf te plaatsen, kan je natuurlijk al een en ander uitsparen. Maar ik denk dat ik het toch voor alle zekerheid ga laten doen.
                  Geen probleem voor mij als de sensoren werken wanneer er een aanhangwagen aanhangt, het is vooral als er niks aan hangt, dat ik wil dat ze correct functionneren (en niet gaan 'tuuten' omwille van de trekhaak zelf).

Comment

ik ben lij dat ik mijne niet zelf heb gedaan. mijn auto bleek niet de volledige kabelboom te hebben dus moest er een hoop uitgemeten worden vanuit de zekeringskast.
                    garage is uiteindelijk 2 dagen bezig geweest!

Comment

Heb gisteren een afneembare trekhaak (GDW) laten installeren. Is het echter mogelijk om hiervoor een slot te kopen? Heb deze namelijk laten installeren om een fietsenrek op te plaatsen. Het fietsenrek kan ik wel vastmaken aan de trekhaak, maar als men er dan gewoon de trekhaak kan afnemen is dit natuurlijk ook zinloos. Heb ook geen zin om elke keer het fietsenrek en trekhaak in de koffer te steken en deze na de rit terug te installeren.

Comment

Working...
                      X