Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat zonder attesten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaat zonder attesten

Een vraagske aan de kenners hier.

Ik heb bij aankoop van mijn golf er een complete Simmons uitlaatlijn van voor de cat bijgekregen (zonder attesten natuurlijk).
    Ik heb deze nu om die reden te koop gezet, maar vandaag zei iemand mij dat voor een auto van voor '92 dacht ik, dat niet nodig was om iets van gelijkvormigheidsattest, snapte zijn uitleg niet.

Iemand die daar iets meer van weet, de golf is van '90. Mijn originele uitlaat is zo lek als een zeef, dus zou dan die simmons uitlaat eronder steken met een OEM sierstuk op.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Ik vind ook geen info op de site van de keuring
    Mijn bmw van 1988 heeft nu ook een sportuitlaat steken en die laat ik er ook liefst onder voor de keuring.

Dus we zijn al met 2 die het graag zouden weten

Comment

Heb ook nog is op google gezocht maar over andere dingen. De ene zegt van voor '96, de andere van voor 94, de andere van voor 92, nog een andere zegt dat wanneer de auto nog geen europees gelijkvormigheidsattest heeft er geen papieren voor nodig zijn.

Comment

Geen gelijkvormigheidsattest is inderdaad geen papieren. Maar dan is je auto van voor '68.

Europees gelijkvormigheidsattest : speel maar op veilig en zorg voor die attesten. Je kan natuurlijk ook altijd de gok wagen en hopen dat ze het niet zien.

Comment

Ik denk dat die manne van de keuring het zelf niet goed weten ;-)
          Wie kan er wel nog volgen? Alle wetten veranderen van dag tot dag.

Comment

Best mijn abarth uitlaatje veranderen door het orginele dus voor de keuring? Ook al is de fiat van 68 (wel gekeurd voor dagelijks gebruik)

Comment

Is op de keuring vragen, ik sta toch minstens 1x/week op de control, al denk ik niet dat ze het daar ook gaan weten.
              Ik ga zoiso het risceren volgend jaar, anders is het weer uitlaat wisselen en terug gaan.

Comment

Working...
              X