Zet dat spel ééns op een ander testbank ben benieuwd naar de koppel curve.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning en sound
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenOuch ziptuning..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZet dat spel ééns op een ander testbank ben benieuwd naar de koppel curve.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk BerichtenHoezo, zijn die niet vloeiend ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenOei, was is loss met ziptuning. Ben daar via via tercht gekomen. Jullie maken me ongerust. Explain.
Comment
-
niet nodig er is al een topic over op het forum hier http://www.autoforum.be/showthread.php?40194-Ziptuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenGoogle is your best friend!
Nu ben ik helemaal ongerust. Nochtans ben ik tevreden van de chiptuning van Zip, maar ja het is maar pas uitgevoerd. Het is te hopen dat mijn Jag niet naar de ........................Ik neem verder contact op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenNochtans ben ik tevreden van de chiptuning van Zip, maar ja het is maar pas uitgevoerd.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Zip koopt tuningfiles aan. Als ze er een standaardprogramma inpleuren dan kan er in principe niet veel verkeerd gaan. Het is maar als je maatwerk wil dat een goede en een slechte tuner zich van elkaar onderscheiden.
Ik zou er zelf toch ook nooit gaan.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Ik zou deze persoon niet onnodig ongerust maken. Het is algemeen geweten dat ZIP met aangekochte files werkt. Ik vermoed wel dat deze op zich goed zijn. Maar elke wagen is anders en reageert anders op een file. Vandaar dat maatwerk een must is voor zekerheid. Wat Bicar betreft kan hij tegenslag hebben, maar voor hetzelfde geld past deze file nu wel perfect bij zijn wagen.
Comment
Comment