Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrapper gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrapper gezocht!

Ik zoek dus een goede stielman in het wrappen,
    Ik weet dat er vrij veel bedrijven zijn die dit doen echter zit ik weer met een uitzondering!

Ik heb de folie al, dus ik zoek iemand die bereidt is mijn wagen te wrappen bij mij op de zaak.

Model : Mercedes C-break met amg-pack
    Folie : antraciet grijs

Als je iemand kent die dit wil doen mag je gerust pm of mail sturen.

Daarna volgt een update van mijn wagen

grtz

Ik ben persoonlijk zeer tevreden van StickSigns in Kontich. Deze heeft echt zijn werk gemaakt van onze wagen en ik kan hier geen enkel negatieve opmerking over geven. Bij velen zie ik dat eventuele lijnen in het design 'bevoorbeeld cabron) gewoon scheef getrokken worden en dergelijke. Ook is het belangrijk dat je geen naden ziet en dat ze niet in de originele verf "snijden". Hier een voorbeeld. Echter weet ik niet of hij wilt werken met reeds beschikbare folie...

Comment

dat bedoel ik dus,

Moet in mijn atelier gebeuren (regio kortrijk) en met mijn folie die ik beschikbaar heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
        Ik zoek dus een goede stielman in het wrappen,
        Ik heb de folie al, dus ik zoek iemand die bereidt is mijn wagen te wrappen bij mij op de zaak.
        Moest ik stielman zijn, zou ik er zeker niet aan beginnen.
        Vraag het eens waar je folie gekocht hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
          Alles heeft een prijs , er zal wellicht wel iemand het willen doen en dan moet je net zoals op een ander : dokken

Mits een goede overeenkomst zal er wel iemand gevonden worden

Comment

dat bedoel ik dus,

Moet in mijn atelier gebeuren (regio kortrijk) en met mijn folie die ik beschikbaar heb
            Toch de moeite om eens te bellen he ;-)

Comment

Stickysigns te Kontich..., ze hadden mij beloofd een design te maken voor een wrap heb al enkele keren gemaild, maar reageren nog niet eens...

Ik had zelfs voorgesteld die kost van die design, ter plekke te betalen...alle geluk dat ik dit niet heb gedaan...

Als ik het laat doen, doe ik het bij wax it, ziet er mij heel professioneel uit en reageren altijd op mails!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                Stickysigns te Kontich..., ze hadden mij beloofd een design te maken voor een wrap heb al enkele keren gemaild, maar reageren nog niet eens...

Ik had zelfs voorgesteld die kost van die design, ter plekke te betalen...alle geluk dat ik dit niet heb gedaan...

Als ik het laat doen, doe ik het bij wax it, ziet er mij heel professioneel uit en reageren altijd op mails!
                Heb ik nog al vernomen. Mail is idd niet optimaal. Persoonlijk heb ik er geen problemen mee gehad. Naar daar gegaan, afspraken gemaakt en de rest via mail en tel geregeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
                  Vraag het eens waar je folie gekocht hebt?
                  Folie heb ik op de kop kunnen tikken voor een peulschil van de nieuwprijs..

Comment

Folie heb ik op de kop kunnen tikken voor een peulschil van de nieuwprijs..
                    Ik ken wel iemand.
                    Als je interesse hebt moet je maar een pm sturen.

Greets

Comment

nog steeds op zoek... mss iemand met wat meer tijd ?

Comment

upj? iemand.. ?

Comment

koop in de groothandel eens een zakje deeg, en probeer eens een bakker te vinden die een brood ermee wil bakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                            koop in de groothandel eens een zakje deeg, en probeer eens een bakker te vinden die een brood ermee wil bakken.
                            danku voor uw toegevoegde waarde

Comment

Onze racewagen is gedaan door Q-Nick Grafix, mag zeker ook gezien zijn Wel geen idee of hij jouw folie zal willen gebruiken

Last edited by zwoemba; 03/04/2013, 21:00.

Comment

Working...
                              X