Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chip BMW 318ci

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chip BMW 318ci

Zou het de moeit zijn om mijn 318ci van 2001 te laten chippen (189.000 km's) ?
    Had eens op atm hun site gezien en er zou dan 13pk bijkomen wat dus neerkomt op een 131 pk. Is het verschil merkbaar en is het zijn prijs van 350 EUR waard ? Bij apec zeiden ze dat hij al te oud was maar bij atm blijkbaar dan weer niet ?
    Heb er zelf niet zo veel ervaring mee dus hopelijk kunnen jullie me iets meer vertellen.. Alvast bedankt!

Niet doen , auto al 12 jaar oud en bijna 200.000 km's

Comment

Dacht ook al zoiets.. Zal hem maar laten zoals hij nu is, komt zo ook al goed van z'n plek voor een oude 1.8 (en zeker voor een beginnende chauffeur )
      Mits wat opleg koop ik occasie lederen interieur voor dat geld, misschien interessanter..

Comment

Heeft idd redelijk wat kilometers. Maar wij testen de wagen eerst en dan beslissen we of we het nog doen. Soms sturen we iem met 90000 km naar huis. Soms herschrijven we ene met 250000 km wel nog.
        Persoonlijk vind ik het wel duur voor het vermogen dat je extra hebt. Maar die keuze moet je zelf maken natuurlijk.

Comment

Waarom chippen zelfs nog maar in overweging nemen, als je hem nog best vlot vindt? En ik zie dat je 18 bent, dus lang zal je nog niet rijden. Geniet er eerst zo wat van en als je binnen een jaar of twee niet tevreden bent met het vermogen kijk dan uit naar iets anders. Chippen op een atmosferische motor heeft meestal toch niet veel zin.

Comment

Steek daar geen geld in. Dat voel je niet ééns.

Comment

Working...
            X