Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitvallen xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitvallen xenon

Ne kameraad van mij heeft een raar probleem met zijn aftermarket xenon setje.

Heeft in zijn Polo een setje van Pilot, maar sinds kort heeft hij daar wat problemen mee. Auto op contact branden ze gewoon, maar als hij start branden ze 1sec en vallen uit.

Als hij ze wilt laten branden moet hij eerst ze effe op contact laten branden zodat ze 'opgewarmd' zijn en dan pas starten en dan blijven ze branden.

Zouden dat de ballasten zijn die kaduuk zijn? Zelf ken ik er niet zoveel van van xenon. Setje is net 2jaar oud zegt em dus garantie net verlopen. Heb zitten googelen maar niet meteen gelijkaardig probleem gevonden.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

2 twee ballasten in 1 keer, dat zou toeval zijn

Comment

Idd, maar vind het gewoon raar dat na da em ze heeft laten 'opwarmen' ze dan wel deftig werken zonder problemen.

Comment

Niemand een idee? Zou nogal stom zijn om lukraak de ballasten & lampen te vervangen als het misschien toch dat niet is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Niemand een idee? Zou nogal stom zijn om lukraak de ballasten & lampen te vervangen als het misschien toch dat niet is?
          vroeger ook eens mee gemaakt en van mij moesten ze er nog iets tussen monteren zodat ze bleven branden had met de stroom te maken maar dat zat ook in de doos reeds normaal heb je dat niet nodig maar ik blijkbaar wel kom nu wel niet op de naam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
            vroeger ook eens mee gemaakt en van mij moesten ze er nog iets tussen monteren zodat ze bleven branden had met de stroom te maken maar dat zat ook in de doos reeds normaal heb je dat niet nodig maar ik blijkbaar wel kom nu wel niet op de naam
            Jip klinkt als een probleem met de canbus waar storing opkomt. Dat zijn warning cancellers denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Jip klinkt als een probleem met de canbus waar storing opkomt. Dat zijn warning cancellers denk ik.
              Ja zoiets was om de storing weg te nemen

Comment

kan hij zijn automatische lichten niet uitschakelen?
                dus auto laten starten en dan pas xenons aansteken?
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                  kan hij zijn automatische lichten niet uitschakelen?
                  dus auto laten starten en dan pas xenons aansteken?
                  nee bij mij niet automatische of manueel probleem bleef zich voor doen enkel met die dingen ertussen was het gedaan

Comment

Zal het hem is doorspelen ivm cancellers. Maar lijkt mij raar dan dat zijn xenon 2 jaar zonder gewerkt heeft en nu ineens die cancellers nodig heeft? Is vragen of em misschien onlangs op oh geweest is en mss een software update gedaan hebben?

Maakt idd niet uit of hij eerst start en das pas lichten aanzet of niet.

Comment

Die cancelers heeft hij er idd dus bij gekregen.

Maar hij verteld mij net dat het enkel problemen geeft als het koud is?
                      Nu dat het wat warmer is heeft hij geen problemen meer gemerkt. Of het zou toeval moeten zijn dat ze ineens terug gaan zonder dat hij er iets aan gedaan heeft?

Comment

Opstartmiserie bij koude temperaturen is een gekend probleem, ik krijg elke winter die vraag van klanten waarna het probleem weer weggaat.
                        De 2012 ballasten hebben de cancellers ingewerkt, mss is dat een optie?
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Die Ballasten verslijten ook .

Comment

Working...
                          X