Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xbreed Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis was dat Line-X
    Klopt! Was krasbestendig ook meen ik mij te herinneren. Is Plasti-Dip dat ook?

Comment

Morgen Aanwezig op

Comment

Pm
        BMW X5 45e

Comment

Die 1 reeks cabrio vind ik echt knap gedaan kwa koetswerk. Velgen zie ik dan weer liever blinkend en toch wat contrasterend. Maar die strepen zijn mooi. Zijn die ook gespoten of geplakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Pm
            Check
            Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
            Die 1 reeks cabrio vind ik echt knap gedaan kwa koetswerk. Velgen zie ik dan weer liever blinkend en toch wat contrasterend. Maar die strepen zijn mooi. Zijn die ook gespoten of geplakt?
            Tja, klant is koning hé, ik zie vaak dingen die ikzelf anders had gedaan...das altijd zo bij dit soort zaken.
            Strepen zijn ook gedipt uiteraard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Die 1 reeks is eigelijk nog geslaagd naar mijn mening, had veel slechter kunnen uitvallen omdat het een cabrio is & zwarte velgen heeft. Misschien iets te donker. Maar goed gedaan

Ik mag echt niet naar dit topic zien eh! Anders begint het hier te jeuken voor meer plastidip op mijn wagen & tmag niet

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Zonder de topicstarter te willen beledigen of afbreuk doen aan diegene die zijn wagens spuit, zou ik toch willen zeggen dat als je een wagen als promo voertuig wil gebruiken, deze perfect gedaan zou moeten zijn. Ik heb deze afgelopen zondag in Bilzen op de meet gezien, en ook al valt het concept in realiteit beter mee dan op foto, de afwerking is bedroevend. Ik weet het, deze nog niet klaar is, en dat er nog enkele lagen op moeten maar dan zou ik deze wagen niet op een stand zetten als promovoertuig, ik vrees dat je hier toch wel een groot aantal potentieel geïnteresseerden met afschrikt... De wolken rond de deuren, het slecht verwijderen van overbodige dip rond de grille van de bumper, enz... zijn dingen die ik eerst 100% in orde zou zetten voor je echt promo gaat voeren...
                Dit is enkel opbouwende kritiek, no bashing...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                  Die 1 reeks is eigelijk nog geslaagd naar mijn mening, had veel slechter kunnen uitvallen omdat het een cabrio is & zwarte velgen heeft. Misschien iets te donker. Maar goed gedaan
                  Ik mag echt niet naar dit topic zien eh! Anders begint het hier te jeuken voor meer plastidip op mijn wagen & tmag niet
                  Het had inderdaad slecht kunnen uitvallen. Maar dat is natuurlijk de keuze van de klant. De klant vraagt donkergrijs...wij mengen een staal en als het OK is spuiten maar.

Ik had al gemerkt dat je vaak in dit topic zat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                    Zonder de topicstarter te willen beledigen of afbreuk doen aan diegene die zijn wagens spuit, zou ik toch willen zeggen dat als je een wagen als promo voertuig wil gebruiken, deze perfect gedaan zou moeten zijn. Ik heb deze afgelopen zondag in Bilzen op de meet gezien, en ook al valt het concept in realiteit beter mee dan op foto, de afwerking is bedroevend. Ik weet het, deze nog niet klaar is, en dat er nog enkele lagen op moeten maar dan zou ik deze wagen niet op een stand zetten als promovoertuig, ik vrees dat je hier toch wel een groot aantal potentieel geïnteresseerden met afschrikt... De wolken rond de deuren, het slecht verwijderen van overbodige dip rond de grille van de bumper, enz... zijn dingen die ik eerst 100% in orde zou zetten voor je echt promo gaat voeren...
                    Dit is enkel opbouwende kritiek, no bashing...
                    Terechte opmerking! De BMW is idd verre van perfect gelukt. Ondertussen weten we ook de oorzaak. . Maar vind het zonde om het er nu al af te trekken gezien het werk erin steekt dus zal gewoon bijgewerkt worden.
                    Volgende week is het iets rustiger en dan hebben we tijd om eraan te werken.

Mijn oog is nu ondertussen op een andere kleur geval eigenlijk!

Comment

Onze BMW

Onze sub

Comment

maat van mij wil zijn remklauwen plastidippen. dafuq, gaat dat niet wegsmelten??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                          maat van mij wil zijn remklauwen plastidippen. dafuq, gaat dat niet wegsmelten??
                          -34 ° C tot +93 °

hoe warm worden remklauwen? ik zou er precies mee oppassen

Comment

Comment

Frack, een vraagje voor u. Ik had een tijd geleden een paar blauwe bussen plastidip gekocht. Maar er zat 1 bij waarvan ik dacht dat de plastidip echt geen goede kwaliteit had. Ik had al 3-4 lagen gedaan & sommige plaatsen waren nogaltijd niet gedekt. Met de anderen had ik daar geen problemen mee.

Of ligt het gewoon aan mij? kan ook natuurlijk :p

Comment

Fiesta ST

[img width=800 height=597]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/976843_457912454302382_1912006125_o.jpg[/img]

/Edit: Ik krijg niet het hele album gepost
                                . Zie: https://www.facebook.com/media/set/?...9862416&type=3
                                Last edited by ; 16/05/2013, 20:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Frack, een vraagje voor u. Ik had een tijd geleden een paar blauwe bussen plastidip gekocht. Maar er zat 1 bij waarvan ik dacht dat de plastidip echt geen goede kwaliteit had. Ik had al 3-4 lagen gedaan & sommige plaatsen waren nogaltijd niet gedekt. Met de anderen had ik daar geen problemen mee.

Of ligt het gewoon aan mij? kan ook natuurlijk :p

Zou in principe niet mogen. Waren alle bussen op temperatuur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                    Zou in principe niet mogen. Waren alle bussen op temperatuur?
                                    Hebben altijd op in mijn bureau gestaan, dus ik denk dat dit niet verkeerd is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                      -34 ° C tot +93 °

hoe warm worden remklauwen? ik zou er precies mee oppassen
                                      Warmer dan dat als je eens goed aan het remmen gaat. Ik zou het niet doen.

Comment

@ frack: klein vraagje, als je wagens voor klanten spuit met de plastidip, doe je dat dan met de spuitbusjes of gebruik je een gewone compresseur met gewoon spuitpistool(diegene je ook gebruikt om normale verf te spuiten) of maak je gebruik van die spuitpistolen( de wagner w550- wagner w665) die op uw website staan?

Comment

• Plasti dip en krasbestendigheid, hoe zit dat daarmee?
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X