Oorspronkelijk geplaatst door xbreed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti-Dipped E92 335D
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenPm
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie 1 reeks cabrio vind ik echt knap gedaan kwa koetswerk. Velgen zie ik dan weer liever blinkend en toch wat contrasterend. Maar die strepen zijn mooi. Zijn die ook gespoten of geplakt?
Strepen zijn ook gedipt uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie 1 reeks cabrio vind ik echt knap gedaan kwa koetswerk. Velgen zie ik dan weer liever blinkend en toch wat contrasterend. Maar die strepen zijn mooi. Zijn die ook gespoten of geplakt?
Ik mag echt niet naar dit topic zien eh! Anders begint het hier te jeuken voor meer plastidip op mijn wagen & tmag niet
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Zonder de topicstarter te willen beledigen of afbreuk doen aan diegene die zijn wagens spuit, zou ik toch willen zeggen dat als je een wagen als promo voertuig wil gebruiken, deze perfect gedaan zou moeten zijn. Ik heb deze afgelopen zondag in Bilzen op de meet gezien, en ook al valt het concept in realiteit beter mee dan op foto, de afwerking is bedroevend. Ik weet het, deze nog niet klaar is, en dat er nog enkele lagen op moeten maar dan zou ik deze wagen niet op een stand zetten als promovoertuig, ik vrees dat je hier toch wel een groot aantal potentieel geïnteresseerden met afschrikt... De wolken rond de deuren, het slecht verwijderen van overbodige dip rond de grille van de bumper, enz... zijn dingen die ik eerst 100% in orde zou zetten voor je echt promo gaat voeren...
Dit is enkel opbouwende kritiek, no bashing...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDie 1 reeks is eigelijk nog geslaagd naar mijn mening, had veel slechter kunnen uitvallen omdat het een cabrio is & zwarte velgen heeft. Misschien iets te donker. Maar goed gedaan
Ik mag echt niet naar dit topic zien eh! Anders begint het hier te jeuken voor meer plastidip op mijn wagen & tmag niet
Ik had al gemerkt dat je vaak in dit topic zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenZonder de topicstarter te willen beledigen of afbreuk doen aan diegene die zijn wagens spuit, zou ik toch willen zeggen dat als je een wagen als promo voertuig wil gebruiken, deze perfect gedaan zou moeten zijn. Ik heb deze afgelopen zondag in Bilzen op de meet gezien, en ook al valt het concept in realiteit beter mee dan op foto, de afwerking is bedroevend. Ik weet het, deze nog niet klaar is, en dat er nog enkele lagen op moeten maar dan zou ik deze wagen niet op een stand zetten als promovoertuig, ik vrees dat je hier toch wel een groot aantal potentieel geïnteresseerden met afschrikt... De wolken rond de deuren, het slecht verwijderen van overbodige dip rond de grille van de bumper, enz... zijn dingen die ik eerst 100% in orde zou zetten voor je echt promo gaat voeren...
Dit is enkel opbouwende kritiek, no bashing...
Volgende week is het iets rustiger en dan hebben we tijd om eraan te werken.
Mijn oog is nu ondertussen op een andere kleur geval eigenlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenmaat van mij wil zijn remklauwen plastidippen. dafuq, gaat dat niet wegsmelten??
hoe warm worden remklauwen? ik zou er precies mee oppassen
Comment
-
Frack, een vraagje voor u. Ik had een tijd geleden een paar blauwe bussen plastidip gekocht. Maar er zat 1 bij waarvan ik dacht dat de plastidip echt geen goede kwaliteit had. Ik had al 3-4 lagen gedaan & sommige plaatsen waren nogaltijd niet gedekt. Met de anderen had ik daar geen problemen mee.
Of ligt het gewoon aan mij? kan ook natuurlijk :p
Comment
-
Fiesta ST
[img width=800 height=597]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/976843_457912454302382_1912006125_o.jpg[/img]
/Edit: Ik krijg niet het hele album gepost. Zie: https://www.facebook.com/media/set/?...9862416&type=3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenFrack, een vraagje voor u. Ik had een tijd geleden een paar blauwe bussen plastidip gekocht. Maar er zat 1 bij waarvan ik dacht dat de plastidip echt geen goede kwaliteit had. Ik had al 3-4 lagen gedaan & sommige plaatsen waren nogaltijd niet gedekt. Met de anderen had ik daar geen problemen mee.
Of ligt het gewoon aan mij? kan ook natuurlijk :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenZou in principe niet mogen. Waren alle bussen op temperatuur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten-34 ° C tot +93 °
hoe warm worden remklauwen? ik zou er precies mee oppassen
Comment
-
@ frack: klein vraagje, als je wagens voor klanten spuit met de plastidip, doe je dat dan met de spuitbusjes of gebruik je een gewone compresseur met gewoon spuitpistool(diegene je ook gebruikt om normale verf te spuiten) of maak je gebruik van die spuitpistolen( de wagner w550- wagner w665) die op uw website staan?
Comment
-
Plasti dip en krasbestendigheid, hoe zit dat daarmee?
Comment
Comment