Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plasti-Dipped E92 335D

Als Promo voor mijn Plasti-Dip diensten (plasti-dip.be), wordt de 335D vandaag geplasti-dipped naar Blaze Blue (Fluor Blauw).

Originele kleur:
    Arktis Metallic

De wagen is nog niet af, je kan het dippen hier live volgen;

Last edited by ; 21/04/2013, 02:40.

Eerste laag wit:

Comment

Tweede laag Wit:

Comment

Eerste laag Blaze Blue:

Comment

Blaze Blue laag 2

Last edited by ; 19/04/2013, 22:20.

Comment

Nog 1 laagje:

Makkelijk af te pellen:

Daglicht:

Valt buiten helaas niet te fotograferen met gsm.

Morgen verschijnt hier het eindresultaat.
            Last edited by ; 21/04/2013, 02:49.

Comment

Die eerste foto, is dat in de geburen van Ecuyers?

Comment

Echt geslaagd vind ik het niet.

Comment

sorry , maar nu is alle klasse weg ...
                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Had ik dus ook niet gedaan. Zelf de radiator grill is blauw..

Comment

Kar heeft terug originele velgen nodig, origineel kleur, spoiler weg, en dat logo achteraan weg.

Comment

Vind k niet geslaagd, mocht de grill nog zwart gebleven zijn en dergelijke accenten dan mss,
                        maar nu vindt ik het een smurf :s

Comment

ik vind het leuk!
                          grill zou ik nu niet meespuiten.
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Misschien komen er nog wat aanpassingen zoals grill, logo's,...
                            Het is iets speciaal en gaat goed komen als je effectief die aanpassingen doet
                            Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ga hem hier nog niet afbreken
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                              sorry , maar nu is alle klasse weg ...
                              Die was al even aan het slot aan het friemelen heb ik de indruk... Niet mijn ding, totaal niet.

Comment

Voor een sportwagen kan zo'n kleur nog wel. Maar een diesel zal nooit een sportwagen zijn dus blijf ik het vreemd vinden. Ik denk dat je beter een Kever had gekocht om promotie te maken

Comment

Grijs, wit of zwart is maar saai eh.
                                  Al een geluk dat er soms is iemand op het idee komt om zijn auto in een excentriek kleurtje te zetten, tis anders al saai genoeg op de baan (qua kleur).
                                  Die nieren zijn ze volgens mij vergeten afkuisen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                    Voor een sportwagen kan zo'n kleur nog wel. Maar een diesel zal nooit een sportwagen zijn dus blijf ik het vreemd vinden. Ik denk dat je beter een Kever had gekocht om promotie te maken
                                    Bwa presteert wel als een sportwagen.
                                    E92 m3 zal niet zomaar wegrijden bij een sprint.

Comment

Bedankt voor de reacties, de eene wat aangenamer dan de andere. :p

Even wat verduidelijken:

1. Het is een PROMO voor mijn diensten (www.plasti-dip.be), dan moet ik dus ook niet afkomen met Mat Wit of Mat Zwart. Dat is in ieder geval mijn mening.
                                      2. Ik wou iets speciaals proberen en dat heb ik ook gedaan. Het gaat hier niet om smaak of iets dergelijks, maar wel om opvallen én natuurlijk in combinatie met de kwaliteit. Hoeveel "klasse" ik nu verlies is hier echt niet van toepassing..ook al is dat opvallen ten koste van iets anders. Een promo die niet opvalt is toch gewoon geld weggooien?
                                      Iedereen zal de wagen herkennen, er komt een sticker op, er wordt over gesproken....DAT is het doel van een promo. Lijkt me niet heel moeilijk om dit te begrijpen imo? Dat niet iedereen akkoord is met de kleur, kan ik zeker begrijpen. Het is zeker niet mijn favoriete kleur (via een poll gedaan), maar wel de ideale keuze als starter. De volgende kleur zal over een maand of 2 gekozen worden via een Poll op AF net als dat bij deze kleur het geval was (deze poll was op speedconcept forum). En de poll daarna op Bimmerboard.
                                      Ik zie het ook niet snel gebeuren dat een klant zo een kleur gaat kiezen voor zijn wagen , maar het valt in ieder geval op. Bedankt voor uw begrip...
                                      3. Dit is nog NIET het eindresultaat, er moet nog laatste een laag overheen, dit gaan we morgen doen.
                                      Daarom is het blauw ook niet helemaal van de Gril afgehaald. De Performance gril zal zeker niet blauw eindigen, rustig mannen... Ik wou graag alle tussenstappen laten zien.
                                      4. Bedankt voor de comments, houd er zeker rekening mee.
                                      Last edited by ; 21/04/2013, 04:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door calculon Bekijk Berichten
                                        Die eerste foto, is dat in de geburen van Ecuyers?
                                        Dat was de End of year meeting in Diepenbeek.

Comment

Working...
                                        X