Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet het niet hoor... Die kleur lijkt me toch echt niet mooi egaal verspreid als ik deze foto's bekijk. Vooral rond de portieren zie ik toch duidelijk lelijke vlekken.
Ik denk dat je spuittechniek nog voor verbetering vatbaar is...
Zou je die zwarte plekken op je lens eens kunnen verwijderen of niet? Want deze doen de foto's vaak oneer aan.
Anders wel een tof project, ik zou er ook m'n hoofd voor draaien.
Het is met een GSM getrokken. De foto's met vlekken zijn tijdelijke spuitcabine-actie-foto's.
Elke wagen wordt vanaf deze week op een mooie locatie gefotografeerd door Dennis Noten himself (contract). Vandaag de 1 serie met Tii stripes op de lens gelegd.
Ik weet het niet hoor... Die kleur lijkt me toch echt niet mooi egaal verspreid als ik deze foto's bekijk. Vooral rond de portieren zie ik toch duidelijk lelijke vlekken.
Ik denk dat je spuittechniek nog voor verbetering vatbaar is...
Deuren worden nog zaterdag bijgewerkt voor onze belangrijke meeting (Speedconcept Carmeet).
Er zitten 8 lagen rubber op..normaal is 3 lagen voldoende. Kregen het niet gedekt, heel vreemd. Enkel bij mijn auto weer natuurlijk.
Op de eerste foto was em lang niet af, heb ik ook vermeld als je een beetje kan lezen.
Tussen de eerste foto die ge citeert en de laatste zitten 5 lagen verschil.
Op al die "How to do" filmpjes spuit men enkel de voorkant van een velg, nooit de binnenkant en toch lijkt de volledige velg mooi gespoten. Moet je eerst de voorkant en daarna de binnenkant spuiten of??? Ben nogal ne mister clumsy en durf er niet echt aan beginnen
Uit nieuwsgierigheid, gewone lak heeft last van steenslag, hoe zit dat dan hiermee of is er geen verschil?
Op discovery bij west coast eens gezien dat die een hele auto besprayen met een soort rubber coating dat voor als laadvloer gebruikt wordt in pickups, ook iets amerikaans zeker?
Uit nieuwsgierigheid, gewone lak heeft last van steenslag, hoe zit dat dan hiermee of is er geen verschil?
Op discovery bij west coast eens gezien dat die een hele auto besprayen met een soort rubber coating dat voor als laadvloer gebruikt wordt in pickups, ook iets amerikaans zeker?
Comment