Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er echt goed uit!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ziet er nog niet zo mis uit! Kleur komt nu ook beter door. Zoiso geslaagd in uw opzet om mensen te laten kijken.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik vind hem geslaagd nu zalig
        zo hebde bekijks genoeg

Comment

Tijd voor de volgende uitdaging..previewken:

Comment

Bedankt voor de leuke reacties btw. Ik zei toch dat het goed zou komen.

Comment

Kan jij een richtprijs zetten op een volledige plastidip in een gifgroen of oranje kleurke? Met een glans erop moest dat kunnen..

Merci
              BMW X5 45e

Comment

Zou je die zwarte plekken op je lens eens kunnen verwijderen of niet? Want deze doen de foto's vaak oneer aan.

Anders wel een tof project, ik zou er ook m'n hoofd voor draaien.

Comment

Ik weet het niet hoor... Die kleur lijkt me toch echt niet mooi egaal verspreid als ik deze foto's bekijk. Vooral rond de portieren zie ik toch duidelijk lelijke vlekken.
                  Ik denk dat je spuittechniek nog voor verbetering vatbaar is...

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Kan jij een richtprijs zetten op een volledige plastidip in een gifgroen of oranje kleurke? Met een glans erop moest dat kunnen..

Merci
                    Stuur je effkes een mail? Auto, huidige kleur, binnenkant portieren? enzoverder... :p info@plasti-dip.be

Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                    Zou je die zwarte plekken op je lens eens kunnen verwijderen of niet? Want deze doen de foto's vaak oneer aan.

Anders wel een tof project, ik zou er ook m'n hoofd voor draaien.
                    Het is met een GSM getrokken. De foto's met vlekken zijn tijdelijke spuitcabine-actie-foto's.
                    Elke wagen wordt vanaf deze week op een mooie locatie gefotografeerd door Dennis Noten himself (contract). Vandaag de 1 serie met Tii stripes op de lens gelegd.

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    Ik weet het niet hoor... Die kleur lijkt me toch echt niet mooi egaal verspreid als ik deze foto's bekijk. Vooral rond de portieren zie ik toch duidelijk lelijke vlekken.
                    Ik denk dat je spuittechniek nog voor verbetering vatbaar is...
                    Deuren worden nog zaterdag bijgewerkt voor onze belangrijke meeting (Speedconcept Carmeet).
                    Er zitten 8 lagen rubber op..normaal is 3 lagen voldoende. Kregen het niet gedekt, heel vreemd. Enkel bij mijn auto weer natuurlijk.
                    Op de eerste foto was em lang niet af, heb ik ook vermeld als je een beetje kan lezen.
                    Tussen de eerste foto die ge citeert en de laatste zitten 5 lagen verschil.

Comment

die BRP!! op de kofferklep, is dat reclame voor BR Performance?

//edit; ja dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        die BRP!! op de kofferklep, is dat reclame voor BR Performance?

//edit; ja dus
                        Natuurlijk hij is daar getuned.

Comment

Ik wil graag een plasti dip resultaten topic maken...zou dat mogen?

1 serie:

Comment

Ziet er ook heel proper gespoten uit! Enkel spijtig dat de centercaps van de velgen ook mee gedaan zijn (?).
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Ziet er ook heel proper gespoten uit! Enkel spijtig dat de centercaps van de velgen ook mee gedaan zijn (?).
                              Easy removable.
                              Wist niet zeker of het eraf moest, dus erop gelaten.
                              Last edited by ; 09/05/2013, 17:58.

Comment

Ziet er knap uit.

Comment

Op al die "How to do" filmpjes spuit men enkel de voorkant van een velg, nooit de binnenkant en toch lijkt de volledige velg mooi gespoten. Moet je eerst de voorkant en daarna de binnenkant spuiten of??? Ben nogal ne mister clumsy en durf er niet echt aan beginnen

Comment

Uit nieuwsgierigheid, gewone lak heeft last van steenslag, hoe zit dat dan hiermee of is er geen verschil?

Op discovery bij west coast eens gezien dat die een hele auto besprayen met een soort rubber coating dat voor als laadvloer gebruikt wordt in pickups, ook iets amerikaans zeker?
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                      Ik wil graag een plasti dip resultaten topic maken...zou dat mogen?
                                      van mij, graag zelfs! vind het echt iets subliems

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                        Uit nieuwsgierigheid, gewone lak heeft last van steenslag, hoe zit dat dan hiermee of is er geen verschil?

Op discovery bij west coast eens gezien dat die een hele auto besprayen met een soort rubber coating dat voor als laadvloer gebruikt wordt in pickups, ook iets amerikaans zeker?
                                        Als ik me niet vergis was dat Line-X

Comment

Working...
                                        X