Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had ergens gelezen dat die plastidip van plasti-dip.be een Amerikaanse variant zou zijn van de betere Duitse plastidip variant. Er zou in deze Amerikaanse variant een chemische stof zitten die niet op de Belgische markt toegelaten is.
    De Duitse versie zou ook meer egaler aan te brengen zijn en makkelijker te zijn in gebruik.
    Kan je me dit bevestigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Hebben altijd op in mijn bureau gestaan, dus ik denk dat dit niet verkeerd is?
      Ik heb ook bussen op mijn bureau, maar als ik ze vastneem zijn ze ijskoud.
      Je moet er goed op letten dat de bussen zelf warm genoeg zijn (+/-20°).

Ik weet niet of je nog een bus hebt liggen, maar als je ermee schudt en het klinkt vloeibaar, dan zijn ze te koud.

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
      Warmer dan dat als je eens goed aan het remmen gaat. Ik zou het niet doen.
      Het is inderdaad af te raden...als het smelt hangt heel de velg vol.

Oorspronkelijk geplaatst door fatteri Bekijk Berichten
      @ frack: klein vraagje, als je wagens voor klanten spuit met de plastidip, doe je dat dan met de spuitbusjes of gebruik je een gewone compresseur met gewoon spuitpistool(diegene je ook gebruikt om normale verf te spuiten) of maak je gebruik van die spuitpistolen( de wagner w550- wagner w665) die op uw website staan?
      Met spuitbusjes is niet te doen.
      We gebruiken een Earlex HV3900 met kop van een HV3500.
      Een Wagner moet ook zeker lukken.
      Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
      Plasti dip en krasbestendigheid, hoe zit dat daarmee?
      Dat is natuurlijk heel relatief hé. Het kan zeker wat hebben, maar als iemand zijn best doet heb je natuurlijk een kras. Het is gelukkig wel goed bij te werken...hebben we ook getest.
      Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
      Ik had ergens gelezen dat die plastidip van plasti-dip.be een Amerikaanse variant zou zijn van de betere Duitse plastidip variant. Er zou in deze Amerikaanse variant een chemische stof zitten die niet op de Belgische markt toegelaten is.
      De Duitse versie zou ook meer egaler aan te brengen zijn en makkelijker te zijn in gebruik.
      Kan je me dit bevestigen ?
      Ik kan al raden wie dat verspreid.
      Ik heb beide uitvoerig getest...het is niet voor niets dat de Amerikaanse variant veel populairder is.

Deze was een tweetal maanden uit de handel genomen, nu is alles aangepast aan de Europese regelgeving (REACH).
      Last edited by ; 22/05/2013, 21:25.

Comment

• Dus de Amerikaanse voldeed dus niet aan de normen en nu voldoen beiden aan de Europese normen ?
        Wat is het grootste verschil tussen beiden ?

Comment

• image.jpg
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• image.jpg

Grille vooraan en logo achteraan geplastidipped ...

Comment

Working...
            X