Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteits velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    sites zijn er genoeg maar ik wil weten welke de betere merken zijn.
    Door al die verschillende merken die ik tegenkwam op de sites zag ik het bos door de bomen niet meer.
    Mss kan je de velgen die je mooi vindt hierop plaatsen & dan vragen of het merk een goede reputatie heeft ivm kwaliteit.

Comment

online-velgen.nl moet je afblijven. Zijn blijkbaar veel leveringsproblemen mee.

Ik rij zelf met replica velgen rond, zijn enorm sterke velgen maar ook wel iets zwaarders dan originele velgen.

BMW X5 45e

Comment

Op mijn Polo ook nog repls gehad van BBS van Lenso. In mijn ogen beter qua looks dan bvb BB5 en interaction van hierboven en zeker geen slechte kwaliteit. Velgen hebben veel putten gezien en waren nog perfect recht toen ik ze na 2jaar verkocht. Balanceren had ook amper lood nodig, geen kg's dat bij veel reps wel erop moeten.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Op mijn Polo ook nog repls gehad van BBS van Lenso. In mijn ogen beter qua looks dan bvb BB5 en interaction van hierboven en zeker geen slechte kwaliteit. Velgen hebben veel putten gezien en waren nog perfect recht toen ik ze na 2jaar verkocht. Balanceren had ook amper lood nodig, geen kg's dat bij veel reps wel erop moeten.
          Ik heb al OEM BMW velgen gehad waar een sliert van 15 cm lood ophing, een splinternieuw setje vanuit de fabriek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik heb al OEM BMW velgen gehad waar een sliert van 15 cm lood ophing, een splinternieuw setje vanuit de fabriek.
            Zeker van dat het probleem niet bij de band lag?

Comment

Zoiets bijvoorbeeld.
              Bijgevoegde Bestanden
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

OZ superleggera: zijt ge nooit mee gekloot. Super goede kwaliteit van velg en bovendien zeer licht.

Als ge die richting wilt uitgaan ook al eens gedacht aan Team Dynamics velgen?
                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Zeker van dat het probleem niet bij de band lag?
                  Neen, Michelin Pilot Sport banden met het door BMW ten zeerste aanbevolen heilige sterretje op de flanken... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    OZ superleggera: zijt ge nooit mee gekloot. Super goede kwaliteit van velg en bovendien zeer licht.

Als ge die richting wilt uitgaan ook al eens gedacht aan Team Dynamics velgen?
                    Heb deze eens bekeken maar in 19 inch vind ik mijn goesting niet.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Neen, Michelin Pilot Sport banden met het door BMW ten zeerste aanbevolen heilige sterretje op de flanken... .
                      Kan nog altijd aan de band liggen, als is dat de duruste Michelin of de goedkoopste Nankang. Band op de velg verdraaien een beetje en kan al gigantisch verschil geven. Maar ik snap uw punt wel, tis niet dat er weinig/veel lood nodig is dat een velg goed/slecht is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Kan nog altijd aan de band liggen, als is dat de duruste Michelin of de goedkoopste Nankang. Band op de velg verdraaien een beetje en kan al gigantisch verschil geven. Maar ik snap uw punt wel, tis niet dat er weinig/veel lood nodig is dat een velg goed/slecht is.
                        Voilà, dat bedoel ik dus inderdaad... .

Comment

Iemand ervaring me Brock velgen?
                          Ik weet een setje te koop staan voor de C4.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Vertel verder....

Ik ben zowel voor de Clubman als voor de Vw R aan het uitkijken.
                            Ik heb replica velgen onder de Mini, naar t schijnt bladerd de vernis zelfs minder af, geen problemen tot nu toe en de anti diefstalbouten gaan perfect.

http://lh5.ggpht.com/_Fkf00E6cYbA/S7...ta-wheel_thumb[1].jpg?imgmax=800
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                              Ik heb replica velgen onder de Mini, naar t schijnt bladerd de vernis zelfs minder af, geen problemen tot nu toe en de anti diefstalbouten gaan perfect.

http://lh5.ggpht.com/_Fkf00E6cYbA/S7...ta-wheel_thumb[1].jpg?imgmax=800
                              Dat wil je niet voorhebben denk ik.
                              den borre

Int3x0r

Comment

Dat wil je niet voorhebben denk ik.
                                Je weet ook niet het verhaal wat erachter zit eh, kan goed zijn dat ze met volle snelheid een zeer hoge drempel genomen hebben of wat ook. Ik zie niet in dat die zo breken als je normaal aan het rijden bent. Volgens mij ga je toch serieus u best moeten doen om dat voor te hebben ze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Je weet ook niet het verhaal wat erachter zit eh, kan goed zijn dat ze met volle snelheid een zeer hoge drempel genomen hebben of wat ook. Ik zie niet in dat die zo breken als je normaal aan het rijden bent. Volgens mij ga je toch serieus u best moeten doen om dat voor te hebben ze.
                                  Dat weet ik, maar toch.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

Daar heb je gelijk in. Maar met dat verhaal komt iedereen altijd op de proppen. Zien ze een kapotte replica dan zeggen ze: "Zie je wel dat die rommel niet deugd"! Zien ze een originele die stuk is, dan is 't van: "Tsja wat is daar mee gebeurd hé"?

Er zijn hopen gevallen bekend van OEM 225M (19" E9x velg) velgen die gescheurd zijn door gewoon gebruik. Ze kunnen simpelweg de harde 19" RFT's niet aan. Nochtans steekt er volgens BMW hopen research en testwerk in hun OEM velgen, dat rechtvaardigt hun hoge vraagprijzen. Spijtig genoeg is de realiteit wel eens anders. Eén OEM 225M velg (die dus ook kan breken...) zonder band heb je voor een schamele 700 euro! En dan schrikken ze dat er replica's verkocht worden?

OEM 225M

Comment

Nogal een geluk dus dat ik nooit RFT's wil Maar een gescheurde of kromme velg kan bij replica's als bij echte velgen voorkomen. Er is rommel bij de replica's, maar er zijn er ook goeie bij. Waarschijnlijk zijn er bij de echte ook een onderscheid van goede tot minder goede (bv een slechte batch velgen). Volgens mij moet je gewoon chance hebben & niet te zot doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Iemand ervaring me Brock velgen?
                                        Ik weet een setje te koop staan voor de C4.
                                        Kameraad rijdt daar mee rond en als ik zie hoe die daar mee rijdt,... Sterke velgen!

Comment

Nogal een geluk dus dat ik nooit RFT's wil Maar een gescheurde of kromme velg kan bij replica's als bij echte velgen voorkomen. Er is rommel bij de replica's, maar er zijn er ook goeie bij. Waarschijnlijk zijn er bij de echte ook een onderscheid van goede tot minder goede (bv een slechte batch velgen). Volgens mij moet je gewoon chance hebben & niet te zot doen.
                                          Er zullen bij alle merken wel eens enkele "maandag" exemplaren tussen zitten.
                                          Maar ik wil de "makro / auto5" en andere low budget velgen om maar iets te zeggen onderscheiden van de beteren.
                                          De keuze is zeer groot. Ik wil geen velg kopen van 500€ per stuk waarvan achteraf blijkt dat het brol is.
                                          Als er een goede velg (merk)is aan veel goedkopere prijzen wil ik het ook weten.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X