OEM velgen durven ook wel te scheuren. BMW heeft er vaker last mee vooral de achterste . Volgens de banden boer heeft het vooral met de camber instelling van de wagen te maken en dat er teveel kracht opkomt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kwaliteits velgen
Collapse
X
-
Dag Alain,
Stuur me eens door (mag via PM) welke OEM Mini velgen je eventueel zou opteren voor de Clubman.
Misschien kan ik een mooie set aanbieden...je weet maar nooit.
gr. Ron2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenOEM velgen durven ook wel te scheuren. BMW heeft er vaker last mee vooral de achterste . Volgens de banden boer heeft het vooral met de camber instelling van de wagen te maken en dat er teveel kracht opkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan moeten ze ofwel hunne camber bijstellen of hun janten straffer maken, of allebei!
Heeft éérder met de wagen op zich te maken en ook de bestuurder kan het verschil maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHet zijn niet alleen de oem van bmw die hier last van hebben . Ik ken er ook met originele bbs en schnitzer op hun BMW's die hier last van hebben.
Heeft éérder met de wagen op zich te maken en ook de bestuurder kan het verschil maken.
Het was allemaal maar om duidelijk te maken dat OEM niet altijd zaligmakend is hé. Die 225M icm 19" RFT bijvoorbeeld is een (dure) miskleun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, dat weet m'n gat ook.
Het was allemaal maar om duidelijk te maken dat OEM niet altijd zaligmakend is hé. Die 225M icm 19" RFT bijvoorbeeld is een (dure) miskleun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenDag Alain,
Stuur me eens door (mag via PM) welke OEM Mini velgen je eventueel zou opteren voor de Clubman.
Misschien kan ik een mooie set aanbieden...je weet maar nooit.
gr. Ronden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Verwaest Bekijk BerichtenIemand ervaring met Mak ? Ik wil eigenlijk liefst de Raptor 6 maar bij iemand die ik ken begint het gepolijst gedeelte wat af te pellen door de winter. Ik kan ook de Van 6 in matzwart krijgen , deze zijn veel onderhoudsvriendelijker, ik moet ze zelfs niet niet dikwijls poetsen en dat is wel gemakkelijk door mijn fysieke beperking maar ik kan nergens een foto vinden van een matzwarte Mak Van, mij lijken matzwarte velgen mooi onder een sportwagen, niet onder een Sprinter ... [ATTACH=CONFIG]97201[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]97202[/ATTACH]den borre
Int3x0r
Comment
-
Even bij hre gekeken....heel mooi maar inderdaad een heel stuke boven mijn budget.
Iemand bekent met Vmr?den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenhttp://www.schweiger-carparts.de/alessio.htm
hier hebt ge al een overzichtje met kwaliteitsvelgen en minder kwalitatieve velgen
belgische kwaliteitsvelgen:
http://www.cavaro.be/
Of ken je iemand.
Ik begin nu toch in hun velgen geïnteresseerd te geraken.
den borre
Int3x0r
Comment
-
cavaro is altijd goed: goede legering van alu, velgen volledig op maat en de prijs is niet extreem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtencavaro is altijd goed: goede legering van alu, velgen volledig op maat en de prijs is niet extreem
Je kent precies wat van Alu legeringen? Interessant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtencavaro is altijd goed: goede legering van alu, velgen volledig op maat en de prijs is niet extreem
Comment
-
Goede velgen moeten niet veel kosten, als je ze maar goed onderhoudt en er geen zotte dingen mee gaat doen.
600 EUR per velg is wel veel geld en de waarde van je wagen gaat er niet mee 2400 EUR stijgen.
www.felgenoutlet.de eens checken ?
Comment
-
ik heb de AEZ Sydney High Gloss op mijn Z4. Zeer mooie velgen; zeer mooie finish en nog geen problemen mee gehad (qua vervorming, trillingen, ...)
Het is Duitse kwaliteit voor iets hé!Greetz,
Canonball
-
Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk BerichtenGoede velgen moeten niet veel kosten, als je ze maar goed onderhoudt en er geen zotte dingen mee gaat doen.
600 EUR per velg is wel veel geld en de waarde van je wagen gaat er niet mee 2400 EUR stijgen.
www.felgenoutlet.de eens checken ?
En dat is blijkbaar niet duur de tijd van vandaag.
In mijn zoektocht heb ik er al veel van 6000 tot 8000€ per set tegengekomen.
Als ik goede velgen vind van 200€ ben ik ook tevreden.
Het is ook niet de bedoeling om de waarde te laten stijgen.
Ik wil niet teveel betalen voor mindere velgen en ik wil ook geen goedkope die bij een circuit dagje stuk gaan.
Ben totaal niet meer op de hoogte wat er prijs / kwaliteit goed is maw.
Zoals eerder al gevraagd, iemand bekent met Mak, Aez, Vmr?den borre
Int3x0r
Comment
Comment