Oorspronkelijk geplaatst door geecee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti-Dip.be Projects
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDat is een forumlid hier Zijn forumnaam is frack. Heeft dit topic gestart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenLeuk filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=rNY9Dx617N8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk BerichtenIk heb einde juli besteld op plastidip.be (Bocholt) nog altijd niks binnen.
Reageren niet op mail, GSM staat uit.
Telefonisch niet bereikbaar tot 23/08, ben in Turkije.
Stuur maar (opnieuw?) een mail of een bericht via deze site.
Grts
frack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk BerichtenHeb je toevallig al eens een volledige wagen gedaan met de glossifier?
Ik vind enkel foto's van een matte wagen of van iemand die het op zijn velgen gedaan heeft.
Ben wel eens benieuwd naar het resultaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenMails worden altijd beantwoord.
Telefonisch niet bereikbaar tot 23/08, ben in Turkije.
Stuur maar (opnieuw?) een mail of een bericht via deze site.
Grts
frack
Bestelling is op een weekje na een maand geleden gedaan en betaald,
www.plasti-dip.be heeft nog steeds NIETS geleverd... spijtig.
Laat ons hopen dat nu frack uit verlof is hier snel verandering in komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenBlijft toch echt leuk om te zien hoe die plasti-dip werkt. Als ik zelf kleine stukjes dip, verbaast mij dat ook steeds. Veel makkelijker om een toonbaar resultaat te krijgen dan zelf verven.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
1 oktober besteld op plastidip.BE en nu nog niets ontvangen! Mailtje gezonden ook en daarvan enkel een automatische mail ontvangen met ontvangstbevestiging...
Ik raad deze shop alles behalve aan voor de mensen! Ik ga er m'n wintervelgen mee spuiten maar sebiets mag ik m'n zomers terugleggen voor ik antwoord krijg...
moet wel gezegd worden dat de Frack z'n link in z'n sub-tekst linkt naar plastidip.EU en niet naar .be zoals z'n topictitel zegt...
Comment
-
hoeveel liter plastidip heb je nodig voor 4 velgen?
het zou een drietal spuitbussen nodig hebben, maar ik wil weten hoeveel liter je nodig hebt wanneer je met pistool spuit
Comment
-
Ter aanvulling van hierboven
Hoeveel zou ik nodig hebben om: E30 318is-lip, stootlijsten opzij, evt. bumper stootlijsten en kofferlip. En evt. nog een setje velgen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
dat lijkt me ergens een derde of een kwart van een complete auto?
een complete auto is ergens 3 gallon. dus pak 1 gallon, da's 3.7 liter
Comment
-
Ik denk eraan om de zwarte stalen velgen van mijn C4 te plasti dippen.
Het is de bedoeling om ze in een aluminium grijze kleur te zetten.
Is dit mogelijk met plasti dip? En wat heb ik daar dan voor nodig? (welke kleur? Metalizer? Glosifier?)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Niemand??
Waar zitten de mannen met de Plasti-Dip kennis hier??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiemand??
Waar zitten de mannen met de Plasti-Dip kennis hier??
Ook op de site kreeg ik deze zomer al geen reactie meer.
Sent from my iPhone using Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ja het kan met https://www.dipyourcar.com/True-Metallic-Wheel-Kit.html
Glossifier lijkt nodig afhankelijk van welke afwerking je wilt.
Zie: http://youtu.be/cPVeeEzFQt8
Er lijkt mij genoeg op het internet staan om zelf antwoorden te kunnen vinden op de vraag.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk denk eraan om de zwarte stalen velgen van mijn C4 te plasti dippen.
Het is de bedoeling om ze in een aluminium grijze kleur te zetten.
Is dit mogelijk met plasti dip? En wat heb ik daar dan voor nodig? (welke kleur? Metalizer? Glosifier?)
Comment
-
Misschien wel ja.
het is de bedoeling om mijn zwarte stalen velgen, waar winterbanden op gaan komen alu-grijs te spuiten zodat ik niet meer met die lompe deksels die er nu op zitten (momenteel nog zomerbanden op deze velgen) moet zitten klooien.
Voor de zomer komen er dan andere (waarschijnlijk 18 inch) velgen op te zitten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment