Oorspronkelijk geplaatst door The Swede
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Plasti-Dip.be Projects
Collapse
X
-
Dat artikel op autofans.be was van mijn spuiten ! Ik ging ze sowieso dippen en een bevriende Autofans journo is er een reportage van komen maken !
Ik heb m'n bussen na 5 weken dus eindelijk toch ontvangen! Het was een lange levertijd, maar wel de beste plastidip! Maat van me besteld ze via de volgende site:
Is ook het echte/juiste spul en die leveren blijkbaar wel goed (ik dacht van eens enkele euro's te besparen via plastidip.be... Niet dus :p!).
Hele auto's dippen vind ik ook zelden smaakvol, maar goed ieder z'n ding. Accenten zoals spiegelkappen, velgen, stripjes chroom oid kunnen daarentegen wel heel knap zijn!
Over de glossifier: Het geeft een minder mat effect, maar het ziet er vooral enorm vettig uit. Plus dat het redelijk lastig is om het perfect aan te brengen. Het wordt dan ook meestal niet echt aangeraden... Maar over het algemeen is plastidip niet zo mat als een wrap. Er zit zeker nog glans op en op kleine details zie je het niet dat het gedipt is... Redelijk proper en goed spul! Voorlopig ook carwash en bandenmontage proof!
Van de goeje plastidip had ik met 3 bussen genoeg (voor behoorlijk lastige velgen!) had ik wat ervaring gehad... Ik had dus geen ervaring en heb 1 mogen opnieuw spuiten... Bestel dus als nieuweling 4 bussen, dan kom je zeker toe!
Comment
-
-
Als je bij plastidip een "velgenkit" besteld, dan krijg je toch automatisch een set van 4 bussen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenin zulte zit der iemand die plastidip verdeelt, http://lectromotive.be/
merci voor de tip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtensjonge sjonge, vlakbij en toch wist ik dat niet!
merci voor de tip!
1 bus 400ml:
- plastidip.co.uk: £11 (€13,16)
- lectromotive: €19,50
Wel zonder verzending natuurlijk, maar toch.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenje kan ook eens de locale economie steunen :p en hij heeft er vrij veel in stock staan.
Buy 6 or more for only £10.34 each
Buy 24 or more for only £9.68 each
Buy 60 or more for only £9.13 each
Buy 96 or more for only £8.03 each
Buy 144 or more for only £7.48 each
Buy 500 or more for only £7.04 each
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenZou lectromotive verzenden? Ik heb 2 bussen nodig namelijk vintage gold (staat niet op de site) en glossifier. Ik vind het nogal onnozel op voor 2 buskes 2 uur heen en terug te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs het dan niet goedkoper (verzenden) via plastidip.co.uk?
Comment
-
-
Ik heb hen net een bericht gedaan via hun website. Ik had graag de winterwielen van mijn 5 in een matzwarte kleur laten plastidippen. Als ik dat hier lees, moet ik precies geen reactie meer verwachten.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb hen net een bericht gedaan via hun website. Ik had graag de winterwielen van mijn 5 in een matzwarte kleur laten plastidippen. Als ik dat hier lees, moet ik precies geen reactie meer verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb hen net een bericht gedaan via hun website. Ik had graag de winterwielen van mijn 5 in een matzwarte kleur laten plastidippen. Als ik dat hier lees, moet ik precies geen reactie meer verwachten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment