Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Renault Megane RS 3 265pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Dan moet ge uw vorige posts eens lezen (en die van uwe "Evo").
    Maar doe gerust verder, anders wordt t saai op t forum
    Ik deel dit account met iemand anders die zijn auto wou voorstellen, ik heb wel degelijk een megane RS. Ik zal deze binnenkort ook voorstellen. Dus ik hoop vanaf nu serieus genomen te worden. Thanks

Comment

Een account delen? Waar is dat goed voor?
      ik dacht zelf dat er hier een hele hoop meer dan 1 hebben.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Een account delen? Waar is dat goed voor?
        ik dacht zelf dat er hier een hele hoop meer dan 1 hebben.
        Bij nader inzien weet ik ook niet waar dit goed voor was...

Comment

Heb je nu al een afspraak gemaakt voor hem te laten tunen? En welke stage ga je nu nemen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
            Heb je nu al een afspraak gemaakt voor hem te laten tunen? En welke stage ga je nu nemen?
            Fase 2, nu nog kijken of ik de Miltek uitlaatlijn er ook bijneem, geeft die extra pks, of is dit ENKEL voor het geluid?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wandelaar Bekijk Berichten
              Waarom geen circuit? De megane rs is toch een auto voor op circuit.. Zie anders het nut ook niet dat ik het cup chassis heb genomen als ik er alleen maar mee op de weg rij..
              Had het over de banden die niet gemaakt zijn voor veelvoudig circuit gebruik niet de wagen de wagen is perfect ervoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                Had het over de banden die niet gemaakt zijn voor veelvoudig circuit gebruik niet de wagen de wagen is perfect ervoor
                Welke banden raad je aan voor de megane RS om op het circuit te gaan? Kan ik met deze banden ook op de weg rijden, of moet ik ze altijd omwisselen als ik eens op de ring wil gaan rijden?

Comment

Fase 2, nu nog kijken of ik de Miltek uitlaatlijn er ook bijneem, geeft die extra pks, of is dit ENKEL voor het geluid?
                  Milltek 15% korting bij DVX :-)

Comment

Een open (zonder cat) Milltek uitlaat zorgt voor een betere doorstroom (minder restrictief dan de std uitlaat met cat die ook dunner is van buis). I.c.m. een ecu remap zorgt dit er voor dat er meer pk's te rapen zijn...

Voor een Megane RS weet ik de extra winst niet, maar bij een Evo X die ge-ecutekked wordt met een std uitlaat tov dezelfde Evo X met een open uitlaat, is het verschil +-40 pk.

Is dus zeker niet alleen voor de sound...
                    Last edited by ; 12/06/2013, 13:30.

Comment

De megane vraagt gewoon om een setje semi-slicks en een zonnige trackday
                      Last edited by ; 12/06/2013, 14:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                        De megane vraagt gewoon om een setje semi-slicks en een zonnige trackday
                        Op onze Megane RS lagen er Yokohama's semislicks. Die waren fantastisch bij droog weer en vielen verbazend goed mee in de regen... Aanrader!
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

De originele uitlaat is zeer goed,volledig free flow en een diameter van 65mm wat voldoende is voor een 2 litr,wil je meer pk's dan moet je de 600 cell katalisator vervangen door de Miltek katless downpipe (190 euro en 100 euro werk) en wil je nog door de kontrole geraken dan kan je in de originele uitlaat een 100 cell sportkat laten lassen.Voor een goede band zou ik voor de Yokohama Advan Neova AD08 R gaan,deze is de vervanger van de Neova AD08 met een zachtere compound en is nog goed in de regen voor een semi slick. Foto van de standaard uitlaat met een 100 cell sportkat tussen gelast,als je wil kan je de middendemper ook nog laten verwijderen voor een betere sound,als je zonder een katalisator rijd vind ik het wel een pluspunt dat er vlammen uit je uitlaat komen als de motor goed heet staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            De originele uitlaat is zeer goed,volledig free flow en een diameter van 65mm wat voldoende is voor een 2 litr,wil je meer pk's dan moet je de 600 cell katalisator vervangen door de Miltek katless downpipe (190 euro en 100 euro werk) en wil je nog door de kontrole geraken dan kan je in de originele uitlaat een 100 cell sportkat laten lassen.Voor een goede band zou ik voor de Yokohama Advan Neova AD08 R gaan,deze is de vervanger van de Neova AD08 met een zachtere compound en is nog goed in de regen voor een semi slick. Foto van de standaard uitlaat met een 100 cell sportkat tussen gelast,als je wil kan je de middendemper ook nog laten verwijderen voor een betere sound,als je zonder een katalisator rijd vind ik het wel een pluspunt dat er vlammen uit je uitlaat komen als de motor goed heet staat
                            Wil je zeggen dat ik met de Miltek katless downpipe niet door de keuring geraak?

Comment

Wil je zeggen dat ik met de Miltek katless downpipe niet door de keuring geraak?
                              Idd zonder katalisator (want die heeft de Miltek downpipe niet ) geraak je ni door de keuring, daarom kan je een sportkat in de originele uitlaat laten tussenlassen zoals op de foto...

Comment

Of je kan deze downpipe kopen:
                                Designed to replace the very restrictive OE cat and will fit cars with the standard exhaust or any performance system. Not ANY problem to pass the emissions test with this 200 cell pipe.

Comment

Keuring is nog 4 jaar weg voor wandelaar

Met de decat lukt het ook, maar is mss te luid? (was toch op mijn Focus ST 2.5)

Gr

Comment

kan hij altijd komen beluisteren bij ons in Willebroek.

Comment

Mijne maat Robby zegt dat Powerbox net zo goed is.
                                      Heeft hij ook in zijn wagen

Comment

Hier gaan we weer, powerbox = prullen zoeken.
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Hoeveel verbruikt deze compacte gezinswagen bij een rustige rijstijl ? Ik heb al veel positieve dingen gehoord over de Megane 1.5 dci die je met minder dan 4 l/100 km kan rijden mits een zuinige rijstijl. Alleen het zicht acheruit lijkt me een groot minpunt bij deze tweedeursversie....

Comment

Working...
                                          X